Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. III

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Oon aika varma. että Balttis quottas mun viestin ja olin aikeissa vastata siihen, mutta ei sitä enää ole missään. Mitä teen?
Minäpä oon nukkunu miesseiväshyppääjän kans samassa petissä. Eiku hetkinen, kannattaakohan tällä retsostella...
Editoin jo pois, mut sitä vain meinasin kysyä, että menit siis illalla Jelena Isinbajevan kanssa sänkyyn, mutta heräsitkin aamulla Erkki Mustakarin vierestä?
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Osuin ensimmäisenä kolaripaikalle

Jouduin työni puolesta liikkumaan paljon, ja kaikenlaista sitä tien päällä sattuu. Mutta eräs tuplajättipotti on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Ajelin turbollani reipasta vauhtia niitä näitä ajatellen raskaan työpäivän jälkeen, kun eteeni avautui kerrassaan ihana näky: Asvaltilla retkotti suuri joukko hekumallisia sulottaria mitä kutsuvimmissa ja kiihottavimmissa asennoissa.

Polkaisin turboni servot heti pohjaan. Samaan aikaan, kun turboni luisteli veriliirrossa tienposkeen, jormani suorastaan karjuin housunetumustani vasten. Tuskin turboni oli pysähtynyt, kun jo ponkaisin tielle näkymää ihailemaan. SM-sarjan naiskoripallojoukkueen pelimatka oli katkennut teurastamon rekkaan. Joukkueen bussi oli täysin murskana ja tytöt olivat lennelleet ympäri maisemaa.

Syöksyin oitis tarkistamaan, ettei kukaan vain ole hengissä. Ei ollut. Hillitsin himoni vaivoin ja pystyin pakottamaan itseni ajattelemaan kylmästi. Noudin turboni perästä kaupittelemiani kylttejä ja opasteita ja pikkukengät soiden pinkaisin lähimpään tienristeykseen koko ajan toivoen, ettei kukaan ehtisi tulla paikalle ennen kuin olisin valmis.

Pystytin vauhdilla kiertotietä osoittavat opasteet risteykseen. Ehdin saada ne juuri paikoilleen kun tienmutkan takaa paikalle kurvasi ambulanssi. Se pysähtyi nytkähtäen kohdallani ja kuski kysyi minulta, että tiedänkö missä se onnettomuuspaikka on. Neuvoin pojat risteävälle kinttupolulle ja ambulanssin häivyttyä näköpiiristäni, käännyin palatakseni juhlapaikalle...

Jatkuu sivulla 35.
Herää kysymys, missä tämä on julkaistu? Tämä ei ole käsialaani.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13754
Editoin jo pois, mut sitä vain meinasin kysyä, että menit siis illalla Jelena Isinbajevan kanssa sänkyyn, mutta heräsitkin aamulla Erkki Mustakarin vierestä?
Voin kuvitella sen Erkki "miljoona geepeetä" Mustakarin virnistyksen aamusella :D
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Editoin jo pois, mut sitä vain meinasin kysyä, että menit siis illalla Jelena Isinbajevan kanssa sänkyyn, mutta heräsitkin aamulla Erkki Mustakarin vierestä?
Ei sentäs, vaikka oishan tossa enämpi tarinan ainesta. Seiväsmies ei ollu aivan Erkin tasoa, mutta melkein.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Mikä toi satanistijuttu on Evilän kohdalla, kun häntä radiossa noin puhuttelevat?
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös