FW08
Registered User of Talent
käänSitä toi Andy ei just tajua.
käänSitä toi Andy ei just tajua.
Mulla oli pienenä tyttönä tommone...Ostoksille siitä: http://www.huuto.net/kohteet/ruma-ja-hengenvaarallinen-jakkara_tuoli_karpassieni/227681577
Ai että mä muistan yhden tuollaseen liittyvän asian. Riksun amiksen palikkapuolella noita tehtiin, niin arvatkaa hei, mä olin silloin vähän reilu puoli lukuvuotta siellä palikkapuolella ja sain sinä aikana liimattua ja höylättyä ton isomman "kannen" valmiiks. Siinä siis liimattiin... olikohan 5 kappaletta oikeaan mittaan sahattuja kakskakkosia levyks, ja sitten höylättiin paksuushöylällä se oikeaan paksuuteen. Liiman kuivumisen huomioon ottaen tuohon menis aikaa vissiin vuorokausi, mutta mulla meni puoli lukuvuotta. Ei tullut puuseppää siipiveikosta, ei.
En vapauttas tahdo riistää
tahdo en itsenäisyyttäsi kiistää
sua tarvitsen sydänystäväksi
maksullisen naisen
kaiken me jaamme
toisiamme tukekaamme
maksullinen nainen tuntee arvon rakkauden
Meen kanssa räpiköimään Valvatukseen tänään. Onneksi on kumipuku, niin estää äkkinäisemmät liikkeet.Mun uimataidolla saa ollakin tarkkana. Hävettää toi meikäläisen räpiköinti.
Luin, että "ehkäisee" ja ihmettelin, että mistä ihmeen kumipuvusta se Mosse puhuu.Meen kanssa räpiköimään Valvatukseen tänään. Onneksi on kumipuku, niin estää äkkinäisemmät liikkeet.
Voin kertoa senkin: Orcan S3.Luin, että "ehkäisee" ja ihmettelin, että mistä ihmeen kumipuvusta se Mosse puhuu.
Mielenkiintoinen tieto, pistäisitkö hieman ko. kaverin detaljeja tulemaan35-45% halvemmalla kuin sormus, jonka pohjalta vihkisormus tehtiin. Toisin sanoen kaupasta jos olisi ostanut niin olisi maksanut lähes kaksi kertaa enemmän. Samanlaiset timantit ja valkokulta molemmissa. On vaan niin paljon vähemmän välikäsiä kun ei ole timanttitukkureita, kultatukkureita, sormuksen valmistaja, tukkuri ja myyjäliikettä välissä. Tällä tyypillä oli oma "ateljee" talonsa yhteydessä. Osti suoraan timantit ja kullan itse. Noi oikeat kultasepät tekee ihan mitä haluat ja parasta on tosiaan se että hinta on halvempi. Kiillotti ja rodinoi vielä molempien kihlatkin samaan hintaan. Siinäkin säästi noin sata euroa verrattuna ketjuliikkeeseen.
Taas luin väärin. "orkun se"Voin kertoa senkin: Orcan S3.
Kun käyttää näkkiä niin ei tuu niin äkkiä.Meen kanssa räpiköimään Valvatukseen tänään. Onneksi on kumipuku, niin estää äkkinäisemmät liikkeet.
Kihlajaisaieretsottelua havaittu.Mielenkiintoinen tieto, pistäisitkö hieman ko. kaverin detaljeja tulemaan
Eikai poikamiehet nyt semmosia koskaan..... :idea:Kihlajaisaieretsottelua havaittu.
Sama välähti mielessä.Kihlajaisaieretsottelua havaittu.
Toinen asia, mikä vituttaa on se ettei nykypäivänä tunnu enää olevan Suomessakaan montaa ihmistä, jotka noudattaisi sovittuja aikatauluja.Tää annetaan/ostetaan/myydään homma on oikein hienoa, kun sama romu kiertää kehää ympäri Turun. Mutta minkä takia, vittu, minun täytyy olla tässä sulkaalevyhelvetissä mukana?
KYSYNPÄ VAAN!
Ookkona varma, että se ruskea mihin iskit kätes on suklaata?Ja käteen jää suklaalevy.
Käviskö -98 Swift? Pari korjattavaa huomautusta on...Väitin taannoin työkaverille, että joku vois maksaa tonnin korollastaan, vaikka se on ajokiellossa. Ei uskonut, koska kuulemma pari-kolme sataa tuollaisista netissä pyytävät. Nyt oli neeker'miäs kaupan pihalla tullut tarjoamaan 800 euroa autosta. Eihän sitä alihintaan kannata myydä, vaikka muut myisivätkin. Tarttis kuulemma vaan samalla rahalla löytää uusi työmatkaritsa, jossa olis mielellään leimakin.