Oha siellä. Vähän laajemmat markkinat kuin F1-forumilla.Täytyypä kysellä huomenna. Sulla näkyi siitä ilmoitus nettiautossa olevankin.
Komea, viisas ja vaatimaton. Ynnä urheilullinen. Jopas on Lahtelainen mainostoimisto valinnut edustavan TJ:n!Lahtelaisen mainostoimiston toimitusjohtaja on ilmetty Pyryf 5-15 vuoden kuluttua (riippuen moderoinnin määrästä).
Et oo muuten huudellut 'runkkaria' eräille.:eek!:Kallossani on epätasaisuuksia...
Emmä ainakaan muista.Et oo muuten huudellut 'runkkaria' eräille.:eek!:
Enämpi persoonakysymys, kuin asia, kelle runkkaria huutelet?:doubtful:Emmä ainakaan muista.
Jos nyt meinaat, että mun ois pitäny mennä huuteleen runkkaria Bobbikselle ja nolla-aasille niin miksi mä niin oisin tehny?Enämpi persoonakysymys, kuin asia, kelle runkkaria huutelet?:doubtful:
Kostox!Jos nyt meinaat, että mun ois pitäny mennä huuteleen runkkaria Bobbikselle ja nolla-aasille niin miksi mä niin oisin tehny?
Hänellä onkin nyt etsinnässä ehjäpeltinen diisseli-ooppeli. Kun hällä on jo samanmoinen kolaroitu versio. Meinas, että sun turkoosilla kostajallasi on aika paljon kilometrejä. Kuulemma tuo kilometrimäärä 1.0 koneella vastaisi 300000km kakslitrasella. Että koneremppa lähestyisi.Käviskö -98 Swift? Pari korjattavaa huomautusta on...
Ite en oo niin varma noista uimataidoistani, mut pinnalla olen aina pysynyt.Mun uimataidolla saa ollakin tarkkana. Hävettää toi meikäläisen räpiköinti.
Voisin opettaa sua sukeltamaan!:frank:Ite en oo niin varma noista uimataidoistani, mut pinnalla olen aina pysynyt.
Vähän kuin Ilkka Jääskeläinen.Ite en oo niin varma noista uimataidoistani, mut pinnalla olen aina pysynyt.
kurski on puolisukeltaja. Varma tieto.Voisin opettaa sua sukeltamaan!:frank:
kurski on puolisukeltaja. Varma tieto.
En tartte opetusta.Voisin opettaa sua sukeltamaan!:frank:
Väärä tieto.kurski on puolisukeltaja. Varma tieto.