Mulle taas on paljastunu, että oon tylsä.Hankala olo tuli tästä paljastuksesta. Yhdellä hetkellä sitä kuvittelee elävänsä liki ihmisarvoista elämää ja sit yhtäkkiä saakin tietää olevansa Tauski. Kovin avuttomalta tuntuu, vertaistukeakin saa varmaan vaan Tauskilta enkä hirveesti tahtois esim. sen keikalle.
Mikähän pitää mennä pieleen naisen elämässä, että kiihottuu Tauskista? Onko se hormonikorvaushoidon sivuvaikutus vai ihan vaan myötäsyntyistä typeryyttä? Menen nyt piiloon jos ne vaikka ryntää tänne.Mulle taas on paljastunu, että oon tylsä.
Tauski sentään on kuulemma naisten silmään vetävän näkönen. Notta ihan hyvin sulla menee.
EIköhän jätetä letut hilloineen lapsille! Sun ei tartte niitä syädä.Jaahas, lapsia tulossa yökylään 2 tai 3. Siihen vielä omat päälle, sekä mekapeipen työvuoro, niin sehän tarkoittaa että tänään ravitaan sielua ja ruumista vinolla pinolla lettuja. Siihen hilloa ja sokeria, ja päälle jääkylmää maitoa...
Eiku mä syön ekaks niin paljon ku jaksan, lapset saa sen jälkeen, jos jotain sattuu jäämään.EIköhän jätetä letut hilloineen lapsille! Sun ei tartte niitä syädä.
No minkä vedon se löi?Kova veto Bon Iveriltä Flown avauskonsertissa tuossa illalla.
Että onko Alppu homo. Voitti kirkkaasti.No minkä vedon se löi?
No tuossahan tuo vastaus jo tulikin:No minkä vedon se löi?
Että onko Alppu homo. Voitti kirkkaasti.
Tottahan tuo on. Eihän sellaisesta kukaan vetoa lyö, jonka kaikki tietää jo.Pojilla täällä hauskaa huumoria. Naurattaa tovin. Ja kovin.
Älä huoli, se tykkää vain kauniista pojista.Onko Albert Oil homo? Ohhoh, enpä kutsu samaan saunaan enää, koska *bakteerit*.