FW08
Registered User of Talent
Albert on charmantti herrasmies.Joka toista jokskusk niin onkin hupskeikkaa ITE SE!
Albert on charmantti herrasmies.Joka toista jokskusk niin onkin hupskeikkaa ITE SE!
Käy suihkussa ja kyllä se siitä.Niin olen mutta sinä taas olet haiseva hintti.
Eiks tää mennyt ihan hyvin?Mites...mites tää nyt näin?
Jumaleissön! Mietin, että tohon kun joku vastaa, että "ihan hyvin" ni joudun alkaa vihaamaan loppuakin ihmiskuntaa. Näin ei käynyt! Tyystin. Semisti vaan.Eiks tää mennyt ihan hyvin?
Näin lienee, mutta kysymyksesi on vallan väärässä topikissa.Nää viimeaikoina heitetyt on nyt varmaan noita otsikon mukaisia merkityksettömiä ilmoituksia
Vihjailetko että tämä kysymys olisi pitänyt esittää yksinomaan ylläpidolle jotta Oldez olisi siihen voinut vastata?Näin lienee, mutta kysymyksesi on vallan väärässä topikissa.
Varmaan jos sinä kerran niin sanot. Ainoa vaan, että se ei ollut kysymys vaan toteamusNäin lienee, mutta kysymyksesi on vallan väärässä topikissa.
Kyllä. Vain oldez on pätevä löytämään jokaisesta postauksesta kysymyksen johon vastata.Vihjailetko että tämä kysymys olisi pitänyt esittää yksinomaan ylläpidolle jotta Oldez olisi siihen voinut vastata?
Törnin postauksista vain Törni löytää kysymyksen johon kannattaisi vastata.Kyllä. Vain oldez on pätevä löytämään jokaisesta postauksesta kysymyksen johon vastata.
Vain hullu löytää forumilta vastattavaa. Mikä se kysymys oli?Törnin postauksista vain Törni löytää kysymyksen johon kannattaisi vastata.
Koko ajan luen tuon vasaraksi.Vittu taisi leikata saha kiinni. Tai kiertokanki. Jumitti vaan kertalaakista ja siinä on. Oottelen että jäähtyy ja kone auki. Olihan tuolla jonsulla jo ajettukin, että ei sillä ja varasahan saan illalla. Mutta kaput taitaa olla.
No tuleepahan rehellisiä poistoja taas.
Ettei nyt vain olisi mennyt ketjujarru vahingossa päälle? Mutta tämän mahdollisuuden lienet jo poissulkenut.Vittu taisi leikata saha kiinni. Tai kiertokanki. Jumitti vaan kertalaakista ja siinä on. Oottelen että jäähtyy ja kone auki. Olihan tuolla jonsulla jo ajettukin, että ei sillä ja varasahan saan illalla. Mutta kaput taitaa olla.
No tuleepahan rehellisiä poistoja taas.
Mä olin vielä hämmentyneempi, kun luin sen vasarahaiksi.Koko ajan luen tuon vasaraksi.