Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Onpa tuo Visa-kortin luottorajan nosto helppoa nykyisin. Piti nostaa luottorajaa 1000 eurolla yhden suuremman ulkomaan korttiostoksen takia ja kun olin näpytellyt tarvittavat tiedot nettipankkiin niin tuli ruutu jonka yläreunassa luki:
Kiitos hakemuksestasi!
Hakemuksesi on hyväksytty.

Luottorajan korotus on käytettävissäsi heti.
:eek!:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Olga kiekuu!!!

Sam sanoi:
Viimeisin mihin vastasin, antoi kokonaisuudessaan sellaisen kuvan, ettei niitä edes julkaistu. Mitä nyt meidän pomo ehti hätäpäissään sen tekemään pienelle tiimillemme ennen sensuuria :D :D :D
Meilläkin minä olin ainoa, jolle se silloin näytettiin. Jatkotoimet ovat harkinnassa.
 

MacGyver

Humppaliisa
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
4080
Sijainti
Pohjanmaa
Meinasin aivan juuri astua Olgan varpailla ja kiekaasta raivokkaasti sävyttäen miehistä mylvintääni Viivi&Wagner-stripillä, mutta kerkisit pentele vie ensteks!
 

Tolerantti

Well-known member
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
4704
S.A sanoi:
Jos nyt oikein ymmärsin, niin integroitu tuo on. En sitten tiedä, kuinka paljon energiaa olen valmis kuluttamaan tommoisen radio+kasettisoitin-yhdistelmän toimintaan saattamiseen.
Runarin kanssa samaa mieltä. Jorpakko tai lopetusvako on sopivin osoite. Taikka no ekologisesti ottaen SER- keräyspiste.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Runar ja Kyllikki sanoi:
Kumpikaan näistä tuotteista
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=904081&postcount=1359
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=905514&postcount=1380

ei ole vieläkään tullut vaikka seurannan mukaan ovat lojuneet jo hyvän aikaa Turun pääpostissa tms.
Mahtaako siellä nyt viranomaiset tarkkaan syynätä mun ostoksia. :(

On tua MP5K mun silmiin tosi nätti ase, Ymmärrän kyllä jos joku on eri mieltä. Tulinopeus 800-1000/min, lähteestä riippuen. (Tietty ainoastaan sarjatulta ampuvissa malleissa) :)
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kouvo Turhapuro ja muisti palaa pätkittäin. Fuksiaisissa keskiviikkona minua epäiltiin saatananpalvojaksi, kun näkivät käteni, joissa kissojen aikaansaamia viiltoja:alppu:
 

Örfil

Guest
Ajan tämän viikonlopun tälläistä menopelia:


Tarttee siivota autotallin takaosa ja laittaa kallistukset kohdalleen koko tontilta. Nyt ei tartte ajella karttia koko viikonloppuna, kun saa ajaa oikein miesten kulkupeliä :thumbup:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Jussi sanoi:
Ajan tämän viikonlopun tälläistä menopelia:


Tarttee siivota autotallin takaosa ja laittaa kallistukset kohdalleen koko tontilta. Nyt ei tartte ajella karttia koko viikonloppuna, kun saa ajaa oikein miesten kulkupeliä :thumbup:
Näyttää kätevältä ja nopealta peliltä etenkin autotallin takaosan siivoamiseen:ahem:
 

Örfil

Guest
Ensi kerralla Kaanaassa, vedän kisan tuolla. Sopii koittaa ohitella.... :thumbup:
 

Sammypiru

Isä
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
4765
Sijainti
f1racing.net
Jussi sanoi:
Ajan tämän viikonlopun tälläistä menopelia:


Tarttee siivota autotallin takaosa ja laittaa kallistukset kohdalleen koko tontilta. Nyt ei tartte ajella karttia koko viikonloppuna, kun saa ajaa oikein miesten kulkupeliä :thumbup:
Paljos vuokra oli?
 
Ylös