Ei tartte, voit olla ihan pihalla sisätiloissakin.yussi sanoi:Pitäsköhän mennä pihalle!
tuo on hyva kuulla! moni olisi paiskannu pyssyn menemaan huonona. hyva et joku jaksaa rukata pintaa syvemmalta!:thumbup:Runar ja Kyllikki sanoi:Nyt olen tuohon täydellisen tyytyväinen ja jos osaa itse korjata aseita, sellaiselle voin jopa suositella tuota ei-niin-vakavamieliseen tarkkuusammuntaan.
Huh. Onnea matkaan. :thumbup:kc4197 sanoi:Mä lähden arviolta puolen tunnin päästä viemään emäntää synnytysosastolle.
Poikaa odotellaan tulevaksi ultraäänivaklailujen perusteella :thumbup:
guud lak! :thumbup:kc4197 sanoi:Mä lähden arviolta puolen tunnin päästä viemään emäntää synnytysosastolle.
Onnittelut:thumbup:kc4197 sanoi:Mä lähden arviolta puolen tunnin päästä viemään emäntää synnytysosastolle.
Hienoa!kc4197 sanoi:Mä lähden arviolta puolen tunnin päästä viemään emäntää synnytysosastolle.
MacGyver sanoi:Arvoisat FOORUMILAISET! Ehdotan liittoutumista MUROBBS:N YLI TUHATHENKISET KANNATTA
Olen messissä täpöllä! Klajat joka jätkälle tulossa nyt?MacGyver sanoi:Arvoisat FOORUMILAISET! Ehdotan liittoutumista MUROBBS:N YLI TUHATHENKISET KANNATTA
No. Pakkohan se oli, kato ku mä olen miäs.Captain Howdy sanoi:
Jätkä katto MITÄ SE ON SYÖNY!!!
No juma! kc4197 läväytti ihan puskan takaa tiedon että onkin viriili siitosori vaikka on tietoisesti toisinaan halunnut antaa itsestään kyynisen vanhan miehen kuvan.kc4197 sanoi:Mä lähden arviolta puolen tunnin päästä viemään emäntää synnytysosastolle.
Oikeesti muuten vituttava tilanne tollanen. Joitain kertoja itellekin käynyt. Samantien kun se napsahtaa tulee se "Voi vittu...ois vaan kannattanu ottaa iisimmin, laittaa enemmän leikkuunestettä eikä vääntää ihan näin kovaa"....ja sitten alkaa vituttaa.Slartibartfast sanoi:Meni 4mm kierretappi poikki :jaska:
Tsemiä!:thumbup:kc4197 sanoi:Mä lähden arviolta puolen tunnin päästä viemään emäntää synnytysosastolle.
KäYTTäJäT SONERA, DNA, ELISA, SAUNALAHTI JA TELE FINLAND tullaan laskuttamaan 14,00 ? kuukausittain ja saamaan 15 pisteet Polyfoniset Soittoäänet kuukausittain.
Jos sinulla on kysymyksiä, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluun osoittella support@funmobilefi.com tai soita numeroon 942597815. Asuinpaikka: 15/F, Tower 1, Grand Central Plaza, 138 Shatin Rural Committee Road, Shatin, Hong Kong. Lisämaksuja voi aiheutua.