Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
kc4197 sanoi:
Mä lähden arviolta puolen tunnin päästä viemään emäntää synnytysosastolle.
Poikaa odotellaan tulevaksi ultraäänivaklailujen perusteella :thumbup:
Onnea jo etukäteen :)
 

Slartibartfast

Well-known member
Liittynyt
8.9.2006
Viestit
185
Sijainti
Vuono
Runar ja Kyllikki sanoi:
Oikeesti muuten vituttava tilanne tollanen. Joitain kertoja itellekin käynyt. Samantien kun se napsahtaa tulee se "Voi vittu...ois vaan kannattanu ottaa iisimmin, laittaa enemmän leikkuunestettä eikä vääntää ihan näin kovaa"....ja sitten alkaa vituttaa.
Saikko pois sen sieltä jengattavasta reiästä suosiolla? On meinaan mielenkiintoista kamaa yrittää saada pois jos katkee tarpeeks syvältä. Ei pora pysty eikä oikeen talttaamallakaan saa rikki.
Sinne jäi. Ei sitä sieltä mihinkään saanu. Alumiini on muuten pirun sitkasta.
Mitä muuten käytät leikkuunesteenä alumiinille? Käytätkö öljyä, vai :alppu: ?
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Slartibartfast sanoi:
Sinne jäi. Ei sitä sieltä mihinkään saanu. Alumiini on muuten pirun sitkasta.
Mitä muuten käytät leikkuunesteenä alumiinille? Käytätkö öljyä, vai :alppu: ?
Alumiinille olen käyttäny tenua eli :alppu:
 

Slartibartfast

Well-known member
Liittynyt
8.9.2006
Viestit
185
Sijainti
Vuono
Runar ja Kyllikki sanoi:
Alumiinille olen käyttäny tenua eli :alppu:
Nythän mää vasta hokasin, että olis mulla ollu elektroniikan puhdistusainetta, elikkä isopropanoolia. Olis varmaan sekin toiminut :jaska:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
PekPoy sanoi:
Älkää nyt hyvät miehet julkisesti jutelko tenun haaskaamisesta leikkuunesteeksi!! Tällä forumilla on useita hahmoja jotka saattavat menettää toimintakykynsä moisesta!

Jatkossa privalla, kiitos. :mad_old:
rk62 kuulemma vietiin jo sairaalaan tämän toikin takia. :( Neurologiselle osastolle ja pamilääkitys päälle.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Onnee kooceelle.

Meillähän oli tänään saunailta ja olin siellä autolla. Lähdettiin sitten 'viimeisellä vuorolla' mun kyydillä ravintolaa kohti. Tuusulantiellä Oulunkylän rampista tulee sitten 3 (tai useampia) mp-poliiseja siihen rinnalle (mokomia rikoll.. eiku ei mitään). Mullahan oli siis takapenkillä 4 humalaista ja etupenkillä 1 humalainen ja yks selvinpäin. Mentiin siinä sitten rintarinnan pitkän matkaa. 1 mp-polliisi menee Kehä-I:lle ja loput jatkaa Tuusulantietä. Kilometrin verran mentiin siinä sitten kieli keskellä suuta ja Tuomarinkylän liittymän kohdalla poliisi laittoi vilkut päälle ja pysäyttivät. Ajokorttia kyselivät siinä sitten ja lopulta jutustelun jälkeen myös puhalluttivat. Sanoi sitten 'Onneksi olkoon' ja näin ihan lyhyesti sen mittarin lukemat 0.00, kuten pitikin. Saatiin jatkaa matkaa pienellä ylikuormalla vielä loppumatkan ajan. Hyvin ystävällinen poliisi.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Vellu sanoi:
Onnee kooceelle.

Meillähän oli tänään saunailta ja olin siellä autolla. Lähdettiin sitten 'viimeisellä vuorolla' mun kyydillä ravintolaa kohti. Tuusulantiellä Oulunkylän rampista tulee sitten 3 (tai useampia) mp-poliiseja siihen rinnalle (mokomia rikoll.. eiku ei mitään). Mullahan oli siis takapenkillä 4 humalaista ja etupenkillä 1 humalainen ja yks selvinpäin. Mentiin siinä sitten rintarinnan pitkän matkaa. 1 mp-polliisi menee Kehä-I:lle ja loput jatkaa Tuusulantietä. Kilometrin verran mentiin siinä sitten kieli keskellä suuta ja Tuomarinkylän liittymän kohdalla poliisi laittoi vilkut päälle ja pysäyttivät. Ajokorttia kyselivät siinä sitten ja lopulta jutustelun jälkeen myös puhalluttivat. Sanoi sitten 'Onneksi olkoon' ja näin ihan lyhyesti sen mittarin lukemat 0.00, kuten pitikin. Saatiin jatkaa matkaa pienellä ylikuormalla vielä loppumatkan ajan. Hyvin ystävällinen poliisi.
Olet selvästi joko juopon tai rikollisen näköinen tai huono kuski kun noin pitkän tarkkailun jälkeen päättivät pysäyttää ja puhalluttaa. Varma tieto!
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Runar ja Kyllikki sanoi:
Olet selvästi joko juopon tai rikollisen näköinen tai huono kuski kun noin pitkän tarkkailun jälkeen päättivät pysäyttää ja puhalluttaa. Varma tieto!
Juopon tai rikollisen näköinen takaapäin katottuna...

Tai sit vaan huono kuski.

Tai sit vähemmän varma tieto/luulo. :rolleyes:

Ehkä mä oon vaan ruma.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
SamiJ sanoi:
Posket ei näy?
"jos posket ei näy takaapäin, niin missä vika on? No sosiaalihuoltohan on ollut vastuuton" jne

Oikeesti siinä oli sen verran jengiä takapenkillä, että kuskin näkeminen takaapäin tuotti varmasti vaikeuksia.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Voi juma. Maikkarin ennätystehtailijat sattui ruutuun ja siellä jätkä teki ennätystä korkealle räkäisystä ja sen klimpin takaisin suuhun kiinni ottamisesta. :yuck: :yuck: :yuck:
 
Ylös