Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Lisäsin Skype-tunnukseni profiiliini vaikka ei siellä sille erikseen kenttää olekaan. Noh, kai sen tosta tajuaa.
Eikä nimim Marcel ole oikeesti koskaan harrastanut seksiä eikä osaa soittaa. Illat vaan pelaa koronaa ja fortunaa. Niitäkin huonolla menestyksellä. Eikä edes asu ulkomailla vaan Keuruulla.OoPee sanoi:Runarilla ei oo oikeasti prätkää, istuskelee himassa äidin hyysättävänä. Haaveilee Lea Lavenista, konttorituolista sekä rullasta jeesusteippiä. Karvat kasvaa kämmenissä.
t: Marcel
Nimimerkille Runar ja Kyllikki varoitus muiden käyttäjien solvaamisesta sekä epäasiallisesta käytöksestä forumilla.Runar ja Kyllikki sanoi:Eikä nimim Marcel ole oikeesti koskaan harrastanut seksiä eikä osaa soittaa. Illat vaan pelaa koronaa ja fortunaa. Niitäkin huonolla menestyksellä. Eikä edes asu ulkomailla vaan Keuruulla.
terv. nimim. elle
OoPee sanoi:Nimimerkille Runar ja Kyllikki varoitus muiden käyttäjien solvaamisesta sekä epäasiallisesta käytöksestä forumilla.
t: Moderaattorit
Satusetä se taas tapansa mukaan jaksaa dissata muita ja arvatenkin oopee on taas kohta mukana kuorossa.Runar ja Kyllikki sanoi:SAAKELIN MODET, PATRIOTIN KAVERIT!! ELLEHÄN SE OLI ENKÄ MINÄ!!
OoPee sanoi:Satusetä se taas tapansa mukaan jaksaa dissata muita ja arvatenkin oopee on taas kohta mukana kuorossa.
t: Observer
Muija kiels keittämästä kaffetta toisille miehille.Eli ei koskaan.lara sanoi:siis ma oon nyt ihan sekaisen et kuka ma oon missa ja kenenkans mun pitais ajella?!? :eek!:
oopee millos kaffetta?
t.Runar & Oopee
No siis En makaan ajelis toisten miesten kanssa kun sun vaan!Runar ja Kyllikki sanoi:Muija kiels keittämästä kaffetta toisille miehille.Eli ei koskaan.
Terv. Captain Howdy.
:ahem:lara sanoi:No siis En makaan ajelis toisten miesten kanssa kun sun vaan!
Vaikka muuta voidaan vaittaa.. :doubtful:
t..... ....
lara sanoi:No siis En makaan ajelis toisten miesten kanssa kun sun vaan!
Vaikka muuta voidaan vaittaa.. :doubtful:
t..... ....
Oliks toi päiväkahvikutsu? :eek!: :eek!: :eek!: :eek!: :eek!: :eek!:lara sanoi:oopee millos kaffetta?
kysymys kuulluu..ajelisikko sa? mun vastaushan jo tiedetaan..Runar ja Kyllikki sanoi:Mut jos ois oikeen hieno motor home? Ajelisikko sitte? :doubtful:
EN AJELIS!lara sanoi:kysymys kuulluu..ajelisikko sa? mun vastaushan jo tiedetaan..
Onks toi sun tekemä?Runar ja Kyllikki sanoi:Katselen lumoutuneena _itsetekemääni_ videota. Miten jokin voi olla noin kaunista. <3
Onks tää se jo tännekin linkattu video Jakkeuksesta?Runar ja Kyllikki sanoi:Katselen lumoutuneena _itsetekemääni_ videota. Miten jokin voi olla noin kaunista. <3
Knoukkari sanoi: