Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
lara sanoi:
:eek!: mista sa oot loytany mun kuvamatskua?!?
Tota miten tän nyt sanois... sähän kerroit siitä sun lämpöpatteriongelmasta, joka pakoittaa sut pitämään öisinkin ikkunat auki?

Niin sitä mä vaan, että voi mahdollisesti olla niinkin, että sen ongelman syntymistä on joku hieman edesauttanut...

Nimiä tietenkään mainitsematta :frank:

P.S. Kiitti Runar muuten siitä filkasta, seuraavalla kerralla voisit kyllä ottaa sen peiton kokonaan pois :ahem:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Tota miten tän nyt sanois... sähän kerroit siitä sun lämpöpatteriongelmasta, joka pakoittaa sut pitämään öisinkin ikkunat auki?

Niin sitä mä vaan, että voi mahdollisesti olla niinkin, että sen ongelman syntymistä on joku hieman edesauttanut...

Nimiä tietenkään mainitsematta :frank:

P.S. Kiitti Runar muuten siitä filkasta, seuraavalla kerralla voisit kyllä ottaa sen peiton kokonaan pois :ahem:

 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Mut se oli hyvä kikka kyllä säätää se termostaatti niin, että lämpötilat on päin helvettiä. Saa tuolta kirkontornista käsin kuvattua paljon parempaa filmimatskua kuin ikkunan läpi.

Kiitti vaan OoPeelle ideasta!!
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
OoPee sanoi:
Tota miten tän nyt sanois... sähän kerroit siitä sun lämpöpatteriongelmasta, joka pakoittaa sut pitämään öisinkin ikkunat auki?

Niin sitä mä vaan, että voi mahdollisesti olla niinkin, että sen ongelman syntymistä on joku hieman edesauttanut...

Nimiä tietenkään mainitsematta :frank:

P.S. Kiitti Runar muuten siitä filkasta, seuraavalla kerralla voisit kyllä ottaa sen peiton kokonaan pois :ahem:
hitsit ma ajattelinki et miten ma heraan ihan ilman vaattita vaik illalla oli t-paita paalla...:confused:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mut se oli hyvä kikka kyllä säätää se termostaatti niin, että lämpötilat on päin helvettiä. Saa tuolta kirkontornista käsin kuvattua paljon parempaa filmimatskua kuin ikkunan läpi.

Kiitti vaan OoPeelle ideasta!!
Oot kyllä melkonen lörppähuuli ittekkin :thumbdown
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mut se oli hyvä kikka kyllä säätää se termostaatti niin, että lämpötilat on päin helvettiä. Saa tuolta kirkontornista käsin kuvattua paljon parempaa filmimatskua kuin ikkunan läpi.

Kiitti vaan OoPeelle ideasta!!
hetkinen.. :thumbfh:
jos sa oot ollu kirkontornis niin kuka hemmetti mut sit riisu?!? :eek!:
 
Ylös