burb
.
Aijaa, mä en edes huomannut että toi oli kännissä. Ja mitäs sä ajasta höpötät?AJ sanoi:Wanha. Toi selvis jo aikapäiviä sitten.
Aijaa, mä en edes huomannut että toi oli kännissä. Ja mitäs sä ajasta höpötät?AJ sanoi:Wanha. Toi selvis jo aikapäiviä sitten.
ulkomaan belle on aina ulkomaan belle:thumbup:AJ sanoi:Wanha. Toi selvis jo aikapäiviä sitten.
mitähän se ny on teheny?Il Tempo Gigante sanoi:Nyt se on tehty.
Hyvää yötä.
Tarttiko sun nyt kaikille paljastaa? :mad_old:burb sanoi:lara = OoPee?
Pakkohan se oli.OoPee sanoi:Tarttiko sun nyt kaikille paljastaa? :mad_old:
Ok, ymmärrän.Runar ja Kyllikki sanoi:Pakkohan se oli.
terv. nimim. burb
Taasko se lipsahti. :doubtful:OoPee sanoi:Ok, ymmärrän.
terv. nimim. Olga
:jaska: :jaska: :jaska:Olga sanoi:Taasko se lipsahti. :doubtful:
Oliko se sinistä?:doubtful:burb sanoi:Kävin verikokeessa.
Ainakin se näytti vereltä mutta kai ne haluaa vielä tutkia että se on sitä varmasti.
Hittolainen. Aina pitäis muistaa kirjata kakkosnikkinsä ulos ennen kuin kommentoi kolmosella.OoPee sanoi::jaska: :jaska: :jaska:
Ei valitettavasti. Eikä ole kultalusikkaa suussa.Moe Szyslak sanoi:Oliko se sinistä?:doubtful:
Tää ei ollut merkityksetön ilmoitus lain!burb sanoi:Kävin verikokeessa.
Ainakin se näytti vereltä mutta kai ne haluaa vielä tutkia että se on sitä varmasti.
Ai perkele. Sanoin tuon sit Olgana. Ja mun piti OoPeena se laittaa. Tarvinnee laittaa joka nikille eri selain ettei mee enää näin helposti sekaisin!!Olga sanoi:Hittolainen. Aina pitäis muistaa kirjata kakkosnikkinsä ulos ennen kuin kommentoi kolmosella.
Millon sa hei Runar tarjoot mulle ne lupaamas kyydit? Muistathan, mita kovemmat sen parempi.Runar ja Kyllikki sanoi:Ai perkele. Sanoin tuon sit Olgana. Ja mun piti OoPeena se laittaa. Tarvinnee laittaa joka nikille eri selain ettei mee enää näin helposti sekaisin!!
OoPee sanoi:Millon sa hei Runar tarjoot mulle ne lupaamas kyydit? Muistathan, mita kovemmat sen parempi.
t: lara
Runarilla ei oo oikeasti prätkää, istuskelee himassa äidin hyysättävänä. Haaveilee Lea Lavenista, konttorituolista sekä rullasta jeesusteippiä. Karvat kasvaa kämmenissä.Runar ja Kyllikki sanoi:Ei se tarjoo ikinä. Sillä on toi prätkä vaan siks että näyttäs komeemmalta.
terv. Nopeahuoli