burb
.
Aijaa, mä en edes huomannut että toi oli kännissä. Ja mitäs sä ajasta höpötät?AJ sanoi:Wanha. Toi selvis jo aikapäiviä sitten.
Aijaa, mä en edes huomannut että toi oli kännissä. Ja mitäs sä ajasta höpötät?AJ sanoi:Wanha. Toi selvis jo aikapäiviä sitten.
ulkomaan belle on aina ulkomaan belle:thumbup:AJ sanoi:Wanha. Toi selvis jo aikapäiviä sitten.
mitähän se ny on teheny?Il Tempo Gigante sanoi:Nyt se on tehty.
Hyvää yötä.
Tarttiko sun nyt kaikille paljastaa? :mad_old:burb sanoi:lara = OoPee?
Pakkohan se oli.OoPee sanoi:Tarttiko sun nyt kaikille paljastaa? :mad_old:
Ok, ymmärrän.Runar ja Kyllikki sanoi:Pakkohan se oli.
terv. nimim. burb
Taasko se lipsahti. :doubtful:OoPee sanoi:Ok, ymmärrän.
terv. nimim. Olga
:jaska: :jaska: :jaska:Olga sanoi:Taasko se lipsahti. :doubtful:
Oliko se sinistä?:doubtful:burb sanoi:Kävin verikokeessa.
Ainakin se näytti vereltä mutta kai ne haluaa vielä tutkia että se on sitä varmasti.
Hittolainen. Aina pitäis muistaa kirjata kakkosnikkinsä ulos ennen kuin kommentoi kolmosella.OoPee sanoi::jaska: :jaska: :jaska:
Ei valitettavasti. Eikä ole kultalusikkaa suussa.Moe Szyslak sanoi:Oliko se sinistä?:doubtful:
Tää ei ollut merkityksetön ilmoitus lain!burb sanoi:Kävin verikokeessa.
Ainakin se näytti vereltä mutta kai ne haluaa vielä tutkia että se on sitä varmasti.
Ai perkele.Olga sanoi:Hittolainen. Aina pitäis muistaa kirjata kakkosnikkinsä ulos ennen kuin kommentoi kolmosella.![]()
Millon sa hei Runar tarjoot mulle ne lupaamas kyydit? Muistathan, mita kovemmat sen parempi.Runar ja Kyllikki sanoi:Ai perkele.Sanoin tuon sit Olgana. Ja mun piti OoPeena se laittaa. Tarvinnee laittaa joka nikille eri selain ettei mee enää näin helposti sekaisin!!
OoPee sanoi:Millon sa hei Runar tarjoot mulle ne lupaamas kyydit? Muistathan, mita kovemmat sen parempi.
t: lara
Runarilla ei oo oikeasti prätkää, istuskelee himassa äidin hyysättävänä. Haaveilee Lea Lavenista, konttorituolista sekä rullasta jeesusteippiä. Karvat kasvaa kämmenissä.Runar ja Kyllikki sanoi:Ei se tarjoo ikinä. Sillä on toi prätkä vaan siks että näyttäs komeemmalta.
terv. Nopeahuoli