burb
.
Seuraamukset kumottu.Formulanomi sanoi:Kärsin kuin mies ko. seuraamukset.
Seuraamukset kumottu.Formulanomi sanoi:Kärsin kuin mies ko. seuraamukset.
Aiot siis hörpätä pöntöstä ennen rähmäviinerin syöntiä?burb sanoi:Oijoijoijoi, kohta nakkaan naamariin tollasen herkullisen rähmäviinerin. Nyt jo kuola valuu yläpäästä kun pupillit vahtaa tuota ei-niin-kovin-terveysvaikutteista hekuma-annosta.
Nyt on tainnut päästä käymään niin että koska itse tykkäät tempaista tuota takahuoneen tajunräjäyttävää taikajuomaa, luulet että moinen toiminta kuuluu muidenkin vakiorepertuaariin. Mutta väärässä olet.K.Yrjola sanoi:Aiot siis hörpätä pöntöstä ennen rähmäviinerin syöntiä?
Miten niin? Idon ilojuoma on kanta-ape jokaisen!burb sanoi:Mutta väärässä olet.
Nyt on tainnut päästä käymään niin että olet teillä. Nimittäin hako.Captain Howdy sanoi:Miten niin? Idon ilojuoma on kanta-ape jokaisen!
UUH!burb sanoi:Oijoijoijoi, kohta nakkaan naamariin tollasen herkullisen rähmäviinerin. Nyt jo kuola valuu yläpäästä kun pupillit vahtaa tuota ei-niin-kovin-terveysvaikutteista hekuma-annosta.
En lupaa varmuudella mitään, mutta yritän muistaa.Vellu sanoi:72/Taapermanni tai jonkun kakkosnikki vois mainita huomenaamulla veikkaustoikissa/eissa, että veikkausaika on päättynyt. Itsehän meen varmaan nukkumaan just tuntia ennen, kuin nuo vapaat harjoittelut alkaa.
En lupaa varmuudella mitään, mutta yritän muistaa.Vellu sanoi:Tunnin päästä pitäis tilata taksi ja lähtee länsisatamaa kohti.
72/Taapermanni tai jonkun kakkosnikki vois mainita huomenaamulla veikkaustoikissa/eissa, että veikkausaika on päättynyt. Itsehän meen varmaan nukkumaan just tuntia ennen, kuin nuo vapaat harjoittelut alkaa.
Mä en lupaa varmuudella mitään, mutta yritän muistaa muistuttaa sua. Sä voit sit muistuttaa Tabermannia.burb sanoi:En lupaa varmuudella mitään, mutta yritän muistaa.
Mä muistutan just nyt lähinnä yliajettua näätää mutta kunnon yöunet ehkä auttaa.OoPee sanoi:Mä en lupaa varmuudella mitään, mutta yritän muistaa muistuttaa sua. Sä voit sit muistuttaa Tabermannia.
WANHA!yussi sanoi:Miten pystyy erottamaan ruotsin armeijan saunassa everstin ja upseerin?
Sorkkaraudalla!
Ite oot wanha!K.Yrjola sanoi:WANHA!