K.Yrjola
Well-known member
OLINKIN VÄÄRÄSSÄ! Voi minua kurjaa houkkaa... mikäs NYT neuvoksi?burb sanoi:Ai jaa, no hyvä.
OLINKIN VÄÄRÄSSÄ! Voi minua kurjaa houkkaa... mikäs NYT neuvoksi?burb sanoi:Ai jaa, no hyvä.
-> R-Kiosk. mukaan:K.Yrjola sanoi:OLINKIN VÄÄRÄSSÄ! Voi minua kurjaa houkkaa... mikäs NYT neuvoksi?
Etsä ainakaan vielä muistuta burbia yhtään.OoPee sanoi:Muistin :ahem:
Rumuus on katsojan silmässä.OoPee sanoi:Sul on ruma avatar :doubtful:
burb sanoi:-> R-Kiosk. mukaan:
-räp.
-ämp.
-muist.pan.väl.
Piti vaihtaa takaisin kun harmitti itteekin.OoPee sanoi:Sul on ruma avatar :doubtful:
Yllytyshullu. :nope:burb sanoi:Piti vaihtaa takaisin kun harmitti itteekin.
Joo, mun pää ei pitänyt tuossa paineessa.Formulanomi sanoi:Yllytyshullu. :nope:
Vähän vois olla enämpi selkärankaa.
Selkä suoraksi ja naama peruslukemille (107)
Mutta kenties Katupeilissä tuijottavat kasvot hieman muistuttivat?K.Yrjola sanoi:Etsä ainakaan vielä muistuta Tabermannia yhtään.
No just joo.Knoukkari sanoi:Mutta kenties Katupeilissä tuijottavat kasvot hieman muistuttivat?
Niinpä.burb sanoi:Joo, mun pää ei pitänyt tuossa paineessa.
Hävettäähän se vähän olla ainoa joka on toisten vaatimuksesta vaihtanut äijäkettä, mutta tässä seison enkä muuta voi.
Ennusmerkit on ainakin kohdallaan.Formulanomi sanoi:Teen juuri uskomattoman pahaa ruokaa huonolla sykkeellä.
Melkein poltin käteni ja jauhelihakin on jo päivän vanhaa...toivottavasti en saa myrkytystä.
Formulanomi sanoi:Teen juuri uskomattoman pahaa ruokaa huonolla sykkeellä.
Melkein poltin käteni ja jauhelihakin on jo päivän vanhaa...toivottavasti en saa myrkytystä.
Kuinka niin?:doubtful:Runar ja Kyllikki sanoi:Nyt näyttäs forumin tulevaisuuden kannalta tilanne aika lupaavalta!!
Kattellaan nyt miten sen ruokamyrkytyksen kanssa käypi!Formulanomi sanoi:Kuinka niin?:doubtful:
Alkaako Massi-Maurit taas parveilemaan voorumissa.
Runar ja Kyllikki sanoi:Kattellaan nyt miten sen ruokamyrkytyksen kanssa käypi!
Jos oikein hyvin käy, niin todentotta: Valtaisat rahavirrat alkavat rymisten lähentyä forumia kun Peseta-Paavot ovat kilvan tyrkyttämässä maallista mammonaa, kultaa, mirhamia ja timantteja!!