oon kuulu puhuttavan et Amsterdamis järjestetään kans noit Swing bileitä. en oo viä menny.Vesku sanoi:Saas nyt nähdä, olenko huomenillalla tuolla...
http://www.vuokatti.fi/index.php?id=8_265&la=fi
Niihin on yksin vähän huono mennä. Siis uroksen.lara sanoi:oon kuulu puhuttavan et Amsterdamis järjestetään kans noit Swing bileitä. en oo viä menny.
Onks sulla svingattavaa? Sinne täytyy viedä vaihtareita kato. Tai emmä tietenkään tiedä.lara sanoi:oon kuulu puhuttavan et Amsterdamis järjestetään kans noit Swing bileitä. en oo viä menny.
no siks just en oo menny!! ku ei voi tehdä vaihtiksii kokoelmaan.Mehe Rienarsuo sanoi:Onks sulla svingattavaa? Sinne täytyy viedä vaihtareita kato. Tai emmä tietenkään tiedä.
Sanos muuta, Forumin teiniosasto vauhdissa.Olga sanoi:Täällä on näköjään tällainen meininki tänään.
Hah hah!Micael sanoi:Sanos muuta, Forumin teiniosasto vauhdissa.
Osuma!Ace17 sanoi:Hah hah!
Kompa. Eversti ON upseeri!yussi sanoi:Miten pystyy erottamaan ruotsin armeijan saunassa everstin ja upseerin?
Sorkkaraudalla!
Ja mekamikot tuskin ovat saaneet nukkua lain. Siellä ottaneet jo savuja koneesta klo 3 alkaen varmaan.:thumbfh:Olga sanoi:Kyllä on formulakuskitkin joutuneet aikaisin heräämään. Tuolla ne on jo duunipaikalla reenaamassa ja ympyrää ajamassa, vaikka kello ei ole kuuttakaan. Ei se oo helppoo niilläkään. :nope:
Unohtuu aina välillä että forumin suurin sallittu nopeus on se minkä saa kiikkustuolissa kun villasukat jalassa pökkää vauhtia!Micael sanoi:Sanos muuta, Forumin teiniosasto vauhdissa.
Terve vaan.Knoukkari sanoi:Lähen muuten käyttään nyt koiraa ulkona!
Muistitko?OoPee sanoi:Mä en lupaa varmuudella mitään, mutta yritän muistaa muistuttaa sua. Sä voit sit muistuttaa Tabermannia.
Etsä ainakaan vielä muistuta Tabermannia yhtään.burb sanoi:Muistitko?
Ai jaa, no hyvä.K.Yrjola sanoi:Etsä ainakaan vielä muistuta Tabermannia yhtään.