Olga
.
Nyt on pizza nautittu, koira ulkoilutettu ja on nokosten aika. Ahhhh!!!!
:ahem: :ahem: :ahem:AJ sanoi:Vaihdoin asetuksista "posts per page" tahi vastaavan arvoksi 50. Kyllä nyt kelpaa kytätä konppia.
Nautipa seuraavaksi tuollainen F1-fooruminOlga sanoi:Nyt on pizza nautittu
schmalz unohtuiPuoliPöhkö sanoi:Nautipa seuraavaksi tuollainen F1-foorumin
virallinen konsensuspizza:
Kinkku
Ananas
Jalapeno
Höysteiksi äänetettiin valkosipuli ja oregano joten ne
ovat oleellinen osa foorumin konsensuspizzaa.
ihrako (schmalz) ?Vellu sanoi:schmalz unohtui
Ja nyt on herätty.Olga sanoi:Nyt on pizza nautittu, koira ulkoilutettu ja on nokosten aika. Ahhhh!!!!
Pesty, muoviosat käsitelty Korrekin tarkoitukseen sopivalla mustalla mönjällä. Maalipintaan ensin se paksumpi Autoglym ja sen jälkeen Autoglymin Super Resin Polish tms. Kromiosat tahkosin Autosolilla. Nyt on mopedi muuten kuin uusi, mutta tarttis uudet vilkut vaan ostaa. Noissa viime kesänä ostamissani on niin heikko kromi, että on nyt jo puhki. On viimiset muovirunkoset vilkut, jotka ostin.Runar ja Kyllikki sanoi:Tarttis pestä mopotin tänään. On aika paskanen.
PuoliPöhkö sanoi:Mitä merkkiä ja mallia se Ruunarin klassikkopyörä on?
Itselläni on ollut kaksi mopotinta Yamaha XT 350 ja Yamaha RD 350. Molemmat 1980-luvulla.
Viimeistään viidenkympin villityksissään joutuu ehkä ostamaan seuraavan. Ellei peräti aiemmin.
Tämä oli ihan tarpeeksi raju vehje parikymppiselle nuorelle miehelle.
Perskeles. Toihan on räyhee peli!Runar ja Kyllikki sanoi:Honda Super Magnahan se meikäläisen mopeti on.
1988 Ohiossa.PuoliPöhkö sanoi:Perskeles. Toihan on räyhee peli!
Minä vuonna tuo on kokoonpantu?
Heh, ja mä olin luonut itselleni harhaisen mielikuvan, notta sä cruisailet varmaan joillain nätisti entisöidyllä 70-luvun tuutillaRunar ja Kyllikki sanoi:1988 Ohiossa.
PuoliPöhkö sanoi:Heh, ja mä olin luonut itselleni harhaisen mielikuvan, notta sä cruisailet varmaan joillain nätisti entisöidyllä 70-luvun tuutilla
Is aint he or she the son of a David Coulthard real?Runar ja Kyllikki sanoi:why this game not work? it havent pack and when i download it there comes only 34 file..and how i can install this and how i can play this game send information by E-mail ----> redbull-1994@hotmail.com , plz! help
No he not.kouvotsvoni sanoi:Is aint he or she the son of a David Coulthard real?