Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Tossa näytettiin 95 tapahtumia. Olin jossakin siinä sen lentokentältä lähtevän jellonabussin lähellä. (en kyllä bonganut itseäni, enkä ole aiemminkaan bonganut).

Kyseinen tapahtuma sykähdytti. Samoin kuin Elannon, Kop:in ja STS:n teurastaminen...

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Olga sanoi:
Niinpä Sitä oli kuvitellut, että mm. KOP on ikuinen.
Näin vanhemmatkin luulivat ja pistivät lapsilisät minun tulevaisuuttani ajatellen "turvallisiin ja varmoihin" osakkeisiin, KOPiin :thumbfh:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
kouvotsvoni sanoi:
Näin vanhemmatkin luulivat ja pistivät lapsilisät minun tulevaisuuttani ajatellen "turvallisiin ja varmoihin" osakkeisiin, KOPiin :thumbfh:
KOP:sta on jäljellä enää, meidän iloksemme, nimimerkki Orava.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
kouvotsvoni sanoi:
Oli ekalla tyttöystävälläkin KOPin osakkeita reilun sadantuhannen markan edestä. :rolleyes:

Opiskelurahoja pitivät olla. Eivä olleet. :(

Knoukka

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
Oli ekalla tyttöystävälläkin KOPin osakkeita reilun sadantuhannen markan edestä. :rolleyes:

Opiskelurahoja pitivät olla. Eivä olleet. :(
Mun tutulla kävi vähän toisin päin. Se sai kaikki lapsilisät 18 täytettyään ja samaan aikaan muutamaa vuotta vanhempi ystävä möi Nokian osakkeensa (oli Nokialla dippatyötä tekemässä) että sai maksettua opintolainansa kerralla... kauppahinta oli noin 60 tuhatta markkaa ja vuosi 1987. Laskee siitä jolla mielenkiintoa riittää, että paljonko edellinen kaveri nettosi, se kun möikin ne Nokiat aika hyvään aikaan... Ja näillä kaveruksilla on sellainen sopimus, että tuosta tapauksesta ei heidän keskensä puhella!

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Unohdin melkein koko ohjelman. :jaska:

Vikat puoli tuntia katsoin. :thumbfh:

Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kattelin tossa eilispäiväisiä Simpsoneita Toppyltä!

Simpsonin jengi meni Chinatowniin ja siellä oli leluliike Toys "L" Us (alunperin on Toys "R" Us), kun kinkithän ei osaa sanoa R-kirjainta. :D

Ja sitten siellä oli tietenkin Little-Tibet, jossa kiinalaiset mukiloi näitä tiibettiläisiä, kuten 'oikeassakin' maailmanssa. :rolleyes:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Minua harmittaa niin NIIN NIIN, että arkipäiviksi laitetaan loppiaisia ja muita palkallisia pyhäpäiviä. Miten minä kestän tämän. :rolleyes:

jenan

Kääkkä
Olga sanoi:
Minua harmittaa niin NIIN NIIN, että arkipäiviksi laitetaan loppiaisia ja muita palkallisia pyhäpäiviä. Miten minä kestän tämän. :rolleyes:
Mua harmittaa että tuommoinen on lomalla.

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Olga sanoi:

Ois ollu meikällä kerrankin vähän pidempi vapaa mutta vapaaehtoisesti ILMOITTAUDUIN SUNNUNTAITÖIHIN! Ja oikeesti ei harmita yhtään vaikkei siitä makseta penniäkään!

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
K.Yrjola sanoi:
Ois ollu meikällä kerrankin vähän pidempi vapaa mutta vapaaehtoisesti ILMOITTAUDUIN SUNNUNTAITÖIHIN! Ja oikeesti ei harmita yhtään vaikkei siitä makseta penniäkään!
Mua harmittais jos mulla maksettais vielä penneissä palkka.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
K.Yrjola sanoi:
Ei siitä sentitkään lisäänny. Tai ei sitä tiiä.
Mee kysymään taloustoimistosta, onko sua korotettu yhtään senttiä.

ÄÄÄÄÄÄÄHÄHHÄÄHHÄÄHÄH HASSUTTELUA!

Tajusitko, korotettu, senttejä.

:D :D :D