Olga
.
Kyllä tässä on hyvä katsella vähän taaksepäinkin! En vaihda.Mutku sanoi:Kääntäkää kanavaa: SubTv: Pilanpäiten :thumbup:
Kyllä tässä on hyvä katsella vähän taaksepäinkin! En vaihda.Mutku sanoi:Kääntäkää kanavaa: SubTv: Pilanpäiten :thumbup:
Näin vanhemmatkin luulivat ja pistivät lapsilisät minun tulevaisuuttani ajatellen "turvallisiin ja varmoihin" osakkeisiin, KOPiin :thumbfh:Olga sanoi:Niinpä Sitä oli kuvitellut, että mm. KOP on ikuinen.
KOP:sta on jäljellä enää, meidän iloksemme, nimimerkki Orava.kouvotsvoni sanoi:Näin vanhemmatkin luulivat ja pistivät lapsilisät minun tulevaisuuttani ajatellen "turvallisiin ja varmoihin" osakkeisiin, KOPiin :thumbfh:
Formulanomi sanoi:KOP:sta on jäljellä enää, meidän iloksemme, nimimerkki Orava.
Kyl sitä ennen ylen KOPia ja animoituja katselee.Olga sanoi:Kyllä tässä on hyvä katsella vähän taaksepäinkin! En vaihda.
Oli ekalla tyttöystävälläkin KOPin osakkeita reilun sadantuhannen markan edestä.kouvotsvoni sanoi:Näin vanhemmatkin luulivat ja pistivät lapsilisät minun tulevaisuuttani ajatellen "turvallisiin ja varmoihin" osakkeisiin, KOPiin :thumbfh:
Mun tutulla kävi vähän toisin päin. Se sai kaikki lapsilisät 18 täytettyään ja samaan aikaan muutamaa vuotta vanhempi ystävä möi Nokian osakkeensa (oli Nokialla dippatyötä tekemässä) että sai maksettua opintolainansa kerralla... kauppahinta oli noin 60 tuhatta markkaa ja vuosi 1987. Laskee siitä jolla mielenkiintoa riittää, että paljonko edellinen kaveri nettosi, se kun möikin ne Nokiat aika hyvään aikaan... Ja näillä kaveruksilla on sellainen sopimus, että tuosta tapauksesta ei heidän keskensä puhella!Moe Szyslak sanoi:Oli ekalla tyttöystävälläkin KOPin osakkeita reilun sadantuhannen markan edestä.
Opiskelurahoja pitivät olla. Eivä olleet.
Mua harmittaa että tuommoinen on lomalla.Olga sanoi:Minua harmittaa niin NIIN NIIN, että arkipäiviksi laitetaan loppiaisia ja muita palkallisia pyhäpäiviä. Miten minä kestän tämän.
Onnittelen! Sorry!jenan sanoi:Mua harmittaa että tuommoinen on lomalla.
Olga sanoi:Minua harmittaa niin NIIN NIIN, että arkipäiviksi laitetaan loppiaisia ja muita palkallisia pyhäpäiviä. Miten minä kestän tämän.
Mua harmittais jos mulla maksettais vielä penneissä palkka.K.Yrjola sanoi:Ois ollu meikällä kerrankin vähän pidempi vapaa mutta vapaaehtoisesti ILMOITTAUDUIN SUNNUNTAITÖIHIN! Ja oikeesti ei harmita yhtään vaikkei siitä makseta penniäkään!
Ei siitä sentitkään lisäänny. Tai ei sitä tiiä.Miguel sanoi:Mua harmittais jos mulla maksettais vielä penneissä palkka.
Mee kysymään taloustoimistosta, onko sua korotettu yhtään senttiä.K.Yrjola sanoi:Ei siitä sentitkään lisäänny. Tai ei sitä tiiä.