Olga sanoi:Tämä ei sitten liene lainkaan kytköksissä tähän?
Sunnuntaisinhan tuo palvelu ei liene käytössä.
Kattelin tänään tuon saman jakson. Nyt vasta tuli mieleen notta Burnsin autohan muistuttaaa aika paljon Il Tempo Gigantea...Moe Szyslak sanoi:Kattelin tossa eilispäiväisiä Simpsoneita Toppyltä!
Simpsonin jengi meni Chinatowniin ja siellä oli leluliike Toys "L" Us (alunperin on Toys "R" Us), kun kinkithän ei osaa sanoa R-kirjainta.
Ja sitten siellä oli tietenkin Little-Tibet, jossa kiinalaiset mukiloi näitä tiibettiläisiä, kuten 'oikeassakin' maailmanssa.
JayR sanoi:Kattelin tänään tuon saman jakson. Nyt vasta tuli mieleen notta Burnsin autohan muistuttaaa aika paljon Il Tempo Gigantea...
Joo. Etäisesti muistuttaa. Tosin kun katselin Simpsoneita se vaan näytti enemmän ITGltä kuin tuossa kuvassa.Il Tempo Gigante sanoi:Jaa tää vai ?
Hyvä kun muistutit. Mulla on jotain 25 katsomatonta jaksoa levyllä. Siinähän tää loppiainen sitten mukavasti meneekin.Moe Szyslak sanoi:Kattelin tossa eilispäiväisiä Simpsoneita Toppyltä!
Ei noiden parissa mene kuin n. 9-10 tuntiaAJ sanoi:Hyvä kun muistutit. Mulla on jotain 25 katsomatonta jaksoa levyllä. Siinähän tää loppiainen sitten mukavasti meneekin.
JNF sanoi:Ei noiden parissa mene kuin n. 9-10 tuntia
Tilasin tänään kukat äidille (ja mummille) huomisen 83 -vuotis päivän kunniaksi.Vilperi sanoi:Mäpä taidankin tästä hilpaista ostamaan äitimuorille jonkunnäköistä synttärilahjaa hänen syntymisen 51. vuosipäivän kunniaksi. :thumbup:
Täyttääks ne molemmat 83?McMike sanoi:Tilasin tänään kukat äidille (ja mummille) huomisen 83 -vuotis päivän kunniaksi.
Yksi ja sama henkilö. Minun äitini, poikani mummi.Mr Natural sanoi:Täyttääks ne molemmat 83?
Itellä tarttu anttilasta käteen 4 kappaletta iittalan aino aalto 1932-juomalaseja. Näytti kelpaavan. :ahem:McMike sanoi:Tilasin tänään kukat äidille (ja mummille) huomisen 83 -vuotis päivän kunniaksi.
Tuo on kyllä klassinen ja kaunis sarja.Vilperi sanoi:Itellä tarttu anttilasta käteen 4 kappaletta iittalan aino aalto 1932-juomalaseja. Näytti kelpaavan. :ahem:
Siis tämmösiä: