Tämä ei sitten liene lainkaan kytköksissä tähän?K.Yrjola sanoi:Ois ollu meikällä kerrankin vähän pidempi vapaa mutta vapaaehtoisesti ILMOITTAUDUIN SUNNUNTAITÖIHIN! Ja oikeesti ei harmita yhtään vaikkei siitä makseta penniäkään!
Olga sanoi:
Kattelin tänään tuon saman jakson. Nyt vasta tuli mieleen notta Burnsin autohan muistuttaaa aika paljon Il Tempo Gigantea...Moe Szyslak sanoi:Kattelin tossa eilispäiväisiä Simpsoneita Toppyltä!
Simpsonin jengi meni Chinatowniin ja siellä oli leluliike Toys "L" Us (alunperin on Toys "R" Us), kun kinkithän ei osaa sanoa R-kirjainta.![]()
Ja sitten siellä oli tietenkin Little-Tibet, jossa kiinalaiset mukiloi näitä tiibettiläisiä, kuten 'oikeassakin' maailmanssa.![]()
JayR sanoi:Kattelin tänään tuon saman jakson. Nyt vasta tuli mieleen notta Burnsin autohan muistuttaaa aika paljon Il Tempo Gigantea...![]()
Joo. Etäisesti muistuttaa. Tosin kun katselin Simpsoneita se vaan näytti enemmän ITGltä kuin tuossa kuvassa.Il Tempo Gigante sanoi:Jaa tää vai ?
Hyvä kun muistutit. Mulla on jotain 25 katsomatonta jaksoa levyllä. Siinähän tää loppiainen sitten mukavasti meneekin.Moe Szyslak sanoi:Kattelin tossa eilispäiväisiä Simpsoneita Toppyltä!
Ei noiden parissa mene kuin n. 9-10 tuntiaAJ sanoi:Hyvä kun muistutit. Mulla on jotain 25 katsomatonta jaksoa levyllä. Siinähän tää loppiainen sitten mukavasti meneekin.
JNF sanoi:Ei noiden parissa mene kuin n. 9-10 tuntia
Tilasin tänään kukat äidille (ja mummille) huomisen 83 -vuotis päivän kunniaksi.Vilperi sanoi:Mäpä taidankin tästä hilpaista ostamaan äitimuorille jonkunnäköistä synttärilahjaa hänen syntymisen 51. vuosipäivän kunniaksi. :thumbup:
Täyttääks ne molemmat 83?McMike sanoi:Tilasin tänään kukat äidille (ja mummille) huomisen 83 -vuotis päivän kunniaksi.
Yksi ja sama henkilö. Minun äitini, poikani mummi.Mr Natural sanoi:Täyttääks ne molemmat 83?
Itellä tarttu anttilasta käteen 4 kappaletta iittalan aino aalto 1932-juomalaseja. Näytti kelpaavan. :ahem:McMike sanoi:Tilasin tänään kukat äidille (ja mummille) huomisen 83 -vuotis päivän kunniaksi.
Tuo on kyllä klassinen ja kaunis sarja.Vilperi sanoi:Itellä tarttu anttilasta käteen 4 kappaletta iittalan aino aalto 1932-juomalaseja. Näytti kelpaavan. :ahem:
Siis tämmösiä:
![]()