Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

DFiaA

I told you so
Vilperi sanoi:
Hitto että muuten on ärsyttävää kattoa tota presidentin esittelyä kolmosella. :thumbdown Koko ajan noi haastattelijat keskeyttää Vanhasen puheita ja toi toinen vaikuttaa aikamoiselta vanhasvihaajalta muutenkin. Onks noi haastattelut aina tommosia? :confused:
Ei ole helppoa toimittajan työ. Voisivat ehkä paremmin kuunnella mitä ehdokkaalla on sanottavaa, ja iskeä siihen viiltävemmin. Yleensähän ahtaalle pano tapahtuu keskeyttämällä ja kertaamalla/tuomalla seuraavaa kysymystä. Eikä edes kuunnella mitä sillä on sanottavana.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Söin just Kansas City Fudgea. Olipas imelää. :yuck:

Tai mistäs minä tiedän mitä se oli, tuo vain luki paketissa.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Kotipuhelimessa on se vyöklippi ollut jo aika kauan löysä. Jälleen kerran se juuri äsken irtosi, puhelin lattialle ja koko perkeleen puhelimen sisältö, akut yms levälleen sängyn alle. Miks helkkarissa AINA sängyn alle, että tarttee sieltä niitä kömpiä ennenkuin saa puhelimen taas kasaan.
Pamautan sen perkele epoksilla kiinni ja ostan jossain vaiheessa uuden kotipuhelimen...tai siis neljännen. Kaks langallista ja yks langaton on nyt. Tai siis tän vois lahjottaa jollekin, koska tää on tota klippiä lukuunottamatta täysin toimiva...jolloinka se tuleva puhelin ei oiskaan neljäs vaan kolmas. :ahem:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Miksei porukka uskalla ilmoittaa olevansa paikalla?
12 (6 members & 6 guests)
kouvotsvoni, Pasi73

Hyvä Pasi73 :thumbup:

72

Well-known member
kouvotsvoni sanoi:
Miksei porukka uskalla ilmoittaa olevansa paikalla?
12 (6 members & 6 guests)
kouvotsvoni, Pasi73

Hyvä Pasi73 :thumbup:
Mä ilmoittaudun tässä ja nyt!

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Il Tempo Gigante sanoi:
Ostikko CM:sta ? Täälläpäin myyvät em. marketissa.

Entäpä poron kuivaliha ? Mun mielestä tautisen hyvää. Turun kauppahallista hajen sillointällöin.
Meillä ei saa kun tosta meitin Teboilista. Veikkaan, että hinta on toista kuin CM:ssä, en oo kyllä ihan varma. Mutta 4 euron kinthal täällä maksaa 50 gramman pussi.

Poron kuivaliha on myös mielettömän hyvää. Erilailla tosin kuin em. herkku.

72

Well-known member
Näin viime yönä unta hahmosta Sam. Juteltiin puhelimessa, kerroin, että olin ollut Linnan juhlissa, jotka todellisuudessa pidettiin kirkossa, kaikki naisvieraat olivat pukeutuneet hääpukuun. Kerroin myös, että olin ollut moottorikelkka-ajelulla Antti Tuiskun kanssa, joka oli ihastunut minuun, ja suututin kaikki pikkutytöt. Puhelun aikana mun kitalaesta tuli koko ajan purkkaa, jota kiskoin ulos kaksin käsin.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Kainuun Radion toimittaja Harri Nousiainen 'säilytti' äskeisessä jutussaan hyvin jääkiekkoihmisten jännityksen Suomi-Kanada -pelin lopputuloksen suhteen. Ensin hän aikoi sanoa tuloksen, mutta sitten päätti olla kertomatta, koska peli tulee päivemmällä televisiosta eivätkä kaikki halua tietää tulosta. Siihen hän sitten jatkoi, että ei halua pilata jääkiekkojännäreiden päivää. :cool: No, ehkä siitä hieman saattoi päätellä, miten pelissä kävi.

72

Well-known member
Tänään ruokalassa pitäisi valita näistä:

1. Metsämiehenkiusausta
2. Broileri-sinihomejuustokastike
3. Kasviksia smetanakastikkeessa

-mikähän noista kannattais valita? Ehdotuksia voi esittää 10.45. saakka.

burb

.
72 sanoi:
Tänään ruokalassa pitäisi valita näistä:

1. Metsämiehenkiusausta
2. Broileri-sinihomejuustokastike
3. Kasviksia smetanakastikkeessa

-mikähän noista kannattais valita? Ehdotuksia voi esittää 10.45. saakka.
Ehdottomasti ykkönen, kiusaus on hauska ruokaan liittyvä sana.
Sun tapauksessa tuo lienee työpaikkakiusausta?
Metsämiehenhärnäys? Kinkkuvittuilu?
Hassuttelua. Hähä.

72

Well-known member
Löytyskö joku kasvisruuan kannattaja vielä, että mulle ois suositeltu noita kaikkia?

burb

.
72 sanoi:
Löytyskö joku kasvisruuan kannattaja vielä, että mulle ois suositeltu noita kaikkia?
Ehkä löytyy mutta niitä ei kannata kuunnella, ne on narkkarisivareita kaikki, ja niillä on väärät mielipiteet.