Hyvin menee, kunhan ei lyödä viisaita päitämme yhteen.Orava sanoi:Itsehän mietin juuri samaa asiaa. :doubtful:
Eipä ole remontoiminenkaan halpaa :nope:burb sanoi:Auton huolto maksoi luultua enemmän, nyt voisin jopa sanoa että vähän harmittaa.
Miksi nää raha-asiat on välillä niin plääh.
*muks*S.A sanoi:Hyvin menee, kunhan ei lyödä viisaita päitämme yhteen.
Juu, siihen kyllä saa menemään ihan puolihuolimattomasti rahaa.Sam sanoi:Eipä ole remontoiminenkaan halpaa :nope:
Ei se uskonut että menee 8-9 viikkoa :nope:72 sanoi:Sä oot lähtenyt sairasvuoteelta liian aikaisin töihin.
Sääli nyt vähän pikkuveljesi tarhakavereita...Vilperi sanoi:Tänään on ollut kyllä hyvä päivä, kun eilen sai röykyttää kavereita trivial pursuitissa 107-0. Hetken aikaa saa taas siis hyvällä syyllä pitää itseään kavereitaan fiksumpana. :ahem:
Mihis mä sen Olgan numeron pistinkään....Olga sanoi:Menen nyt parin tunnin nokosille. Älkääkä soittako sinä aikana. Eilen joku Svetlana tai Larissa tms. soitti väärään numeroon ja herätti. :mad_old:
0700-OLGAOoPee sanoi:Mihis mä sen Olgan numeron pistinkään....
Runar ja Kyllikki sanoi:Muistetaanpas se Team Ahma taas tänään. :thumbup:
Mitäs mitäs, hei! :eek!: Eiku kyllä ne oli ihan aikuisia ihmisiä... eikä mulla ees ole pikkuveljeä! :doubtful:Mutku sanoi:Sääli nyt vähän pikkuveljesi tarhakavereita...