Olen Abu!
Opetat englantia lämminhenkisessä kieliohjelmassa Practical English, Abu. Sinulle tyypillisiä piirteitä ovat iloisuus, kiireetön arkielämä, hyvä kielitaito, vakiovaatetus ja mieltymys curryyn. Sinulla voi olla taidokas poseerausasento.
Jon...jätkälle tuli kiroitusvihne...HAH...KnowHow sanoi:Jon kahvia ja laitan kohta laitan pyykin pyörimään.
jaska sanoi:26v tulis tänään mittariin :eek!:
.. pitäisköhän jäädä eläkkeelle ?
Orava sanoi:
Olet Hermanni-hiiri!
Tehtäväsi on piristää vakavia ihmisiä Studio Julmahuvissa. Sinulle ominaisia piirteitä ovat kiireetön arki, vähäinen kielitaito, hassu vakioasu, matala ikä ja muiden piristäminen. Iloisesta ulkomuodosta huolimatta sisällä voi kiehua, eivätkä hommat ole aina mitään herkkua.
Sekin.jaska sanoi:Eikä kukaan suostu sun kosintoihin :nope:
Mua jäi hämäämään tuo Kari Heiskasen parta; muuttaa muuten melkoisesti miehen perusilmettä, suupielet kääntyy jotenkin liikaa ylöspäin. Mut sarja vaikuttaa katsottavalta ja jäi jännään kohtaan.KnowHow sanoi:Kotikatsomon Uudisraivaajat vaikutti ekan jakson perusteella erittäin mielenkiintoiselta ja laadukkaalta sarjalta.
samaKnowHow sanoi:Kotikatsomon Uudisraivaajat vaikutti ekan jakson perusteella erittäin mielenkiintoiselta ja laadukkaalta sarjalta.
Itse jäi mieleen Heiskasesta, että hyvin hää vetää v-mäisen miehen roolia. (en tosin katsonut kokonaan ko. ohjelmaa...)Mr Natural sanoi:Mua jäi hämäämään tuo Kari Heiskasen parta; muuttaa muuten melkoisesti miehen perusilmettä, suupielet kääntyy jotenkin liikaa ylöspäin. Mut sarja vaikuttaa katsottavalta ja jäi jännään kohtaan.
Joo, mä luulen, että se oli oikeasti ihan surkeeOlga sanoi:Kyllä sitä nyt Uudisraivaajia kehutaan, kun meikäläinen oli ulkona Flexin perässä just siihen aikaan. :dunno: