Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki

Olen Abu!

Opetat englantia lämminhenkisessä kieliohjelmassa Practical English, Abu. Sinulle tyypillisiä piirteitä ovat iloisuus, kiireetön arkielämä, hyvä kielitaito, vakiovaatetus ja mieltymys curryyn. Sinulla voi olla taidokas poseerausasento.

Knoukka

Well-known member
Jon kahvia ja laitan kohta laitan pyykin pyörimään.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Olet Pontus Toikka!
Pidät huolta siitä, etteivät säätiedotukset ole tylsää tietopohjaista litaniaa. Sinulle ominaisia piirteitä ovat rutiinien täyttämä arki, kyky kävellä rivakasti, äidinkielen vääntely, perinteinen vakioasu ja erittäin iloinen luonne. Saatat saada huumorinpuuskia.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Oon just heränny kahden tunnin nokosilta, ja luulin ensin, että on jo aamu. On parempi, ettei kukaan ärsytä minua. :mad_old:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Heidi Hautala kolmosella ohjelmassa "Presidentin esittely"

Koira on katsonut alkuosaa rauhallisesti, mutta Sinnemäelle se murisee. ;)

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Orava sanoi:

Olet Hermanni-hiiri!

Tehtäväsi on piristää vakavia ihmisiä Studio Julmahuvissa. Sinulle ominaisia piirteitä ovat kiireetön arki, vähäinen kielitaito, hassu vakioasu, matala ikä ja muiden piristäminen. Iloisesta ulkomuodosta huolimatta sisällä voi kiehua, eivätkä hommat ole aina mitään herkkua.

SAMIXII!

Estate

Well-known member
Hermot. 170 sivua lukematta. Uskontoartikkeleita etsimättä. Paahtovanukas. Ketään ei kiinnosta mun toikit.

Knoukka

Well-known member
Kotikatsomon Uudisraivaajat vaikutti ekan jakson perusteella erittäin mielenkiintoiselta ja laadukkaalta sarjalta.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
KnowHow sanoi:
Kotikatsomon Uudisraivaajat vaikutti ekan jakson perusteella erittäin mielenkiintoiselta ja laadukkaalta sarjalta.
Mua jäi hämäämään tuo Kari Heiskasen parta; muuttaa muuten melkoisesti miehen perusilmettä, suupielet kääntyy jotenkin liikaa ylöspäin. Mut sarja vaikuttaa katsottavalta ja jäi jännään kohtaan.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Kyllä sitä nyt Uudisraivaajia kehutaan, kun meikäläinen oli ulkona Flexin perässä just siihen aikaan. :dunno:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Mr Natural sanoi:
Mua jäi hämäämään tuo Kari Heiskasen parta; muuttaa muuten melkoisesti miehen perusilmettä, suupielet kääntyy jotenkin liikaa ylöspäin. Mut sarja vaikuttaa katsottavalta ja jäi jännään kohtaan.
Itse jäi mieleen Heiskasesta, että hyvin hää vetää v-mäisen miehen roolia. (en tosin katsonut kokonaan ko. ohjelmaa...)

Estate

Well-known member
Pikkuasiat. Liikaa. Pieni mieli. Turhat. Hermot. Ett silleen.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Olga sanoi:
Kyllä sitä nyt Uudisraivaajia kehutaan, kun meikäläinen oli ulkona Flexin perässä just siihen aikaan. :dunno:
Joo, mä luulen, että se oli oikeasti ihan surkee :D

Tuleeko se joku päivä uusintana?