Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
KnowHow sanoi:
Kotikatsomon Uudisraivaajat vaikutti ekan jakson perusteella erittäin mielenkiintoiselta ja laadukkaalta sarjalta.

Mä luin, että "Kotikadun Uudisraivaajat" ja aloin ihmetellä, että TAASKO ne muuttaa! :rolleyes:

DFiaA

I told you so
Päässä alkoi soida erään huonoon valoon joutuneen ex-radioDJ:n versio "macarena" kappaleesta. Ja flashbackejä sen "Paajanen" pilapuheluista :nope:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Kyllä on 'säädöt' herkällä. Papereiden selaamisesta tulee hiki. :mad_old:
Oliskohan ollut parempi jäädä kotiin.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Mutku sanoi:
Tekevät viemäritöitä klo 12 asti. Pitääkö 'pidätellä' siihen asti :frown:
Ei tartte, käyt vaan töräyttämässä pönttöön. Muista informoida muita, jotta voivat käydä ihailemassa tuotoksiasi.

Knoukka

Well-known member
Söin lounaaksi makaronilaatikkoa. Hyvää oli. Nyt jaksaa.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
KnowHow oli uuden vuoden yönä kävelyllä, häntä rupesi kusettamaan kovasti paljon ja alkoi tarpeitaan tehdä jalkakäytävälle. Vanhempi nainen käveli ohi ja ilmoitti Knoukkarille "tuo on jo vähän liika paksua". KnowHow tiedusteli "no, mitäs mieltä rouva on pituudesta ?".

Knoukka

Well-known member
jps sanoi:
KnowHow oli uuden vuoden yönä kävelyllä, häntä rupesi kusettamaan kovasti paljon ja alkoi tarpeitaan tehdä jalkakäytävälle. Vanhempi nainen käveli ohi ja ilmoitti Knoukkarille "tuo on jo vähän liika paksua". KnowHow tiedusteli "no, mitäs mieltä rouva on pituudesta ?".
Mä luin ensin että alkoi kakattamaan kovasti.

DFiaA

I told you so
S.A sanoi:
Hermot. 170 sivua lukematta. Uskontoartikkeleita etsimättä. Paahtovanukas. Ketään ei kiinnosta mun toikit.
Nokun niitä ei löydy etsimälläkään. Aikas monta niihin harvoihin vastannutta "ei ketään/nobodyä" täällä kumminkin on.

Statement
S.A
20

Karaoke
S.A
58

Estate

Well-known member
J.Heldenview sanoi:
Nokun niitä ei löydy etsimälläkään. Aikas monta niihin harvoihin vastannutta "ei ketään/nobodyä" täällä kumminkin on.

Statement
S.A
20

Karaoke
S.A
58
Pitäsköhän mun perustaa useammin toikkeja?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Juma***ta. Taas on nuha 'nousussa' ja päähän koskee. :mad_old: Lähden kotiin. Just nyt. :frown:

72

Well-known member
Olga sanoi:
Juma***ta. Taas on nuha 'nousussa' ja päähän koskee. :mad_old: Lähden kotiin. Just nyt. :frown:
Sä oot lähtenyt sairasvuoteelta liian aikaisin töihin. :(