kouvotsvoni
Banjottu
Onneksi ei ole sukua, niin ei ole kokouksiakaan. Puolet näkee usein jo vanhempien luona piipahtaessa.
Ammattipiireissä niitä kutsutaan kaltereiksi.Asuvat vielä metalliputkessa joka varmaan lämpenee kivasti päivänpaisteessa.
Mut ylhäällä orressa vielä on vain,Ammattipiireissä niitä kutsutaan kaltereiksi.
Mulla on aito Turun Keskusvankilan (eli Kakolan) ikkunan kalteri.Ammattipiireissä niitä kutsutaan kaltereiksi.
Sait kakun tuomisiksi, jotta irti sait?Mulla on aito Turun Keskusvankilan (eli Kakolan) ikkunan kalteri.
Ainevahvuus noin 3 cm.
Tarttui muistoksi mukaan kun katkaisin sen.
Oli piru sitkeää tavaraa leikattavaksi laikalla.
Sen sisällä ei tosin pesi lintuja, eikä mikään sirkuta.
Mä en ollut ko. palvelulaitoksessa "asiakkaana" ,vaan rehellisesti töissä! :frank:Sait kakun tuomisiksi, jotta irti sait?
Ja kohta CSI Miami! :thumbup:Kohta alkaa Columbo!
No siis esim. CSI Miami kuvataan sekä Losissa että Miamissa, riippuen tietysti siitä millaista ympäristöä otokseen tarvitaan. Sisätiloissa tapahtuvat kohtauksethan voi periaatteessa kuvata ihan missä tahansa (eli kuvataan siellä, missä se kustannusten puolesta on edullisinta) eikä kaikissa ulkokohtauksissakaan ole välttämättä aina niin kauheen väliä ollaanko Losisa vaiko Miami Beachillä.Ja kohta CSI Miami! :thumbup:
-en muuten ollut ennen tajunnutkaan ajatella, että CSI sisarussarjoineen Miami ja NY kuvataan kaikki Los Angelesissa.
Pari jaksoa on kuvattu Pirkkalassa. Varma tieto.Ja kohta CSI Miami! :thumbup:
-en muuten ollut ennen tajunnutkaan ajatella, että CSI sisarussarjoineen Miami ja NY kuvataan kaikki Los Angelesissa.
Pari jaksoa on kuvattu Pirkkalassa. Varma tieto.
Lisätty pari kuvaa lähimiljööstä. :thumbup:Originally Posted by PuoliPöhkö
Yritin etsiä toikkia missä oli kuvattu foorumistien asuinympäristöä.
En löytänyt. Jatkan kun olen keittänyt kahvit.
Miljööjuttuja oli täällä.
Oltu jo kuudesta.Tänään on unikeon päivä, äkkiä ylös nyt!
Varmaan itsekin. Tähän malliin:Siuhahdetaan sunnuntaiajelulle.