PuoliPöhkö
Well-known member
Hähhäää!Varmaan itsekin. Tähän malliin:
Sun turvavöihin on kirjoitettu WILLIAMS ihan väärin!!!
Äärimmäistä surkeutta! HAHHAAA
Atom on varmaan ihan hauska peli
Hähhäää!Varmaan itsekin. Tähän malliin:
Mä nukuin melkein yhteentoista. :hauko:Tänään on unikeon päivä, äkkiä ylös nyt!
Olipa rankkaa ja jälkipelit oli kans rankat. :alppu:Kohta pelaamaan koko päiväksi beach volleytä turnaukseen, on puolustettavanan harrastesarjan ronssi. :thumbup:
http://www.konehuone.biz/kbv/
Nukuin puoli kahteen.Tänään on unikeon päivä, äkkiä ylös nyt!
Mua väsyttää tosi paljon, ja pikkulikka on pirteenä.Nukuin puoli kahteen.
Niille saakin tehä noin. :thumbup:Kävi Jehovat ovella. :thumbdown
Nykäsin oven kiinni. Menivät naapuriin, muttei uskaltaneet ovesta ulos kun Tessu olis syönnyt ne.
Tekis sullekin pelastus hyvää :ahem:Kävi Jehovat ovella. :thumbdown
Nykäsin oven kiinni. Menivät naapuriin, muttei uskaltaneet ovesta ulos kun Tessu olis syönnyt ne.
Jos mun luona kävisivät niin voisi kysellä löytyisikö jotain tekstiaineistoa rockin saatanallisuudesta kun olisivat varmasti hauskaa luettavaa. Olen kuitenkin sen verran ihmisten kanssa toimeen tulemiseen pyrkivä ihminen, että en taitaisi uskaltaa moisia tekstejä kysellä kun voisivat usokit luulla minun vittuilevan ja saattaisivat pahastua.Kävi Jehovat ovella. :thumbdown
Ainakin syö miestä. Turha sellaisen kanssa alkaa, jolle Jeesus on ratkaisu jokaiseen kysymykseen.On muuten tosi miehekästä alkaa jarnaamaan ovella Jehovan todistajanaisten kanssa :jaska:
No ei. Pääasiahan on että meidän tiimi voittaa. Vaikka sitten vähän vilpillisin keinoin ja kolistelemalla.:frank:Tekis sullekin pelastus hyvää :ahem:
Ps. eikö sulla oo mitään valittamista/vinoiltavaa viime f1 foorumin kartkisasta
Sanoin mäkin, kun Vartiotornin toisen handussa näin,: Juu, kiitos mutta ei, hei! Ja ovi kiinni nopeasti.Jos mun luona kävisivät niin voisi kysellä löytyisikö jotain tekstiaineistoa rockin saatanallisuudesta kun olisivat varmasti hauskaa luettavaa. Olen kuitenkin sen verran ihmisten kanssa toimeen tulemiseen pyrkivä ihminen, että en taitaisi uskaltaa moisia tekstejä kysellä kun voisivat usokit luulla minun vittuilevan ja saattaisivat pahastua.
Siksi vaan nopeesti ovi kiinni.On muuten tosi miehekästä alkaa jarnaamaan ovella Jehovan todistajanaisten kanssa :jaska: