Onnea!Älä helvetissä Kuitenkin olen about vähän ennen Span kisaa -> tämä päivä aikavälillä nostanut päivittäiset postailut jostain 0.3 viestistä 1,155 viestiin että sillee. :ahem:
Onnea!Älä helvetissä Kuitenkin olen about vähän ennen Span kisaa -> tämä päivä aikavälillä nostanut päivittäiset postailut jostain 0.3 viestistä 1,155 viestiin että sillee. :ahem:
Rupee oleen rakennuspalikat kohdallaan. Vielä kun muistat hankkia vipit ja pollata heti hirventekoa sekä kylvää hurmoshenkisen jarnan, niin johan kirjottaa lyyti. Eli perä on lyytillä irti ja polkemalla sen saa hervottomaan luisuun. Sit vaan käden ja jalan yhteispelillä taitavaa kiemuraa ja kumi ulvoo.Vielä n. kuukausi sitten kuvittelin olevani asiakeskustelija joka saavuttaa kaksituhatta postausta joskus 2011, nyt tiedän olevani asiakeskustelijana täysi läppä ja olen ottanut tehtäväkseni suoltaa vapaaseen pelkkää paskaa. :ahem:
Kokeile onnistutko tekemään saman pokerinaamalla. Onnistumistodennäköisyys paranee jos meet supermarketin hevi-osaston panaanikaukalolle moshaamaan.Listin äsken kärpäsen, banaani- sellaisen, pokerilehdellä. :thumbfh:
Todennäkösesti se oli vaan joku Nokialainen.Tänään muuten eräs arviolta 30-40v naisihminen ei suostunut tulemaan samaan hissiin kanssani vaan suorastaan pakeni portaikkoon. Suomalaista ujoutta vai rujo ulkonäköni? :dunno:
Tai sitten kyseessä on tavallista ovelampi kakkosnikkilöinti. Ei lyöty kaasua heti pohjaan vaan tultiin ikään kuin hissuksiin esiin valepuvussa ja kieroin metodein.Astraalin posteissa alkaa olla oikeanlaista vapaan meininkiä.. seura tekee kaltaisekseen
Tai sitten kyseessä on tavallista ovelampi kakkosnikkilöinti. Ei lyöty kaasua heti pohjaan vaan tultiin ikään kuin hissuksiin esiin valepuvussa ja kieroin metodein.
Eikö tuo jo ollut aika päivänselvää alunperinkin? Vai mitä kakkosnilkki?Tai sitten kyseessä on tavallista ovelampi kakkosnikkilöinti. Ei lyöty kaasua heti pohjaan vaan tultiin ikään kuin hissuksiin esiin valepuvussa ja kieroin metodein.
Mitä sä nyt selvää asiaa itseltäs tivaat? Peelo!Eikö tuo jo ollut aika päivänselvää alunperinkin? Vai mitä kakkosnilkki?
Kuule! Itse olen/olet peelo!Mitä sä nyt selvää asiaa itseltäs tivaat? Peelo!
Edelleen toteat itsensäselvyyksiä.Kuule! Itse olen/olet peelo!
Siis sun/mun piti kirjoittaa varmaan totean eikä toteat!:doubtful:Edelleen toteat itsensäselvyyksiä.
Nyt mä kirjoitin molemmat! :thumbfh:Siis sun/mun piti kirjoittaa varmaan totean eikä toteat!:doubtful:
Mitä haluaisit pollata?Haluan pollata. Haluan.