Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Toi vasemman korvankin tukkiminen vois olla ihan hyvä idea, ei tarviis kuunnella mitään lässytyksiä.
Tai voishan sitä tietty koivuhalollakin kokeilla avata. Kai se sinne mahtuu ku kunnolla survasee.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
toleranssisiipi sanoi:
Toi vasemman korvankin tukkiminen vois olla ihan hyvä idea, ei tarviis kuunnella mitään lässytyksiä.
Tai voishan sitä tietty koivuhalollakin kokeilla avata. Kai se sinne mahtuu ku kunnolla survasee.
Tommonen korvan lukkiutuminen on muuten pirun ärsyttävää, varsinkin flunssassa tuppaa semmoista tapahtumaan. Siinä ei oikeen mikään tunnu auttavan kuin odottelu.
 

Rintintin

Karanteenikapiainen
Liittynyt
28.9.2004
Viestit
753
Ei menty tänään Jyväskylään, kun sairastin eilen. Hemmetti. :mad:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Privateerin MBR antautui mun starbaselle kierroksella 111, kun sillä oli sama friendly code. Mahtaa sitäkin fiduttaa saman verran kuin mua kun mä menetin sille Resoluten aiemmin pelissä kierroksella 75.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Söin just uunilämmintä ruislimppua, paasto on ohitettu. Kohta keitän kahvit. Lauantaina tulee paskaa ohjelmaa telkusta.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
KnowHow sanoi:
Söin just uunilämmintä ruislimppua, paasto on ohitettu. Kohta keitän kahvit. Lauantaina tulee paskaa.
Sitä se kaffe ja kuitupitoinen ravinto teettää.

Edit:korjailin jaskattua quottausta.
 
Viimeksi muokattu:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
KnowHow sanoi:
Söin just uunilämmintä ruislimppua, paasto on ohitettu. Kohta keitän kahvit. Lauantaina tulee paskaa ohjelmaa telkusta.

Millasella paastolla olit? Kerro lisää...aihe meinaan kiinnostais mua.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Runar ja Kyllikki sanoi:
Millasella paastolla olit? Kerro lisää...aihe meinaan kiinnostais mua.
Nelisen vuorokautta olin. Noita luomutäysmehuja nautin, Molkosania (maitohapotettu heravalmiste) ja hieman kultapiiskuteetä. Ja tokana paastoaamuna otin tietenkin Glauber-suolan, joka tyhjentää vatsa ja suolen.

Mä paastoan pari kertaa vuodessa näin lyhyesti ja treenaan siinä paaston lopussa kovaa. Kerran paastoan pidemmästi eli noin viikon. Paastonnut olen kai kymmenkunta vuotta, nykyään säännöllisemmin. Mä saan siitä mielettömän selkeän ja kirkkaan olon. Samanlaisia fiiliksiä saan ainoastaan kun hyppään saunasta hankeen tai avantoon.

Esimerkiksi eilisissä treeneissä sain todella kovat tehot irti itsestäni, ja aika pitkälti rasvoilla. Oli jo hiilarit aika loppu! Ja tietenkin sillä paaston antamalla ankaralla ololla, tahtotila on aivan eri luokkaa kuin muulloin.

Suosittelen ehdottomasti paaston kokeilemista, jos ei sovi niin senhän voi jättää kertaan. Jos sopii niin paastolla saa aina katkaistua esimerkiksi hieman pieleen menneen ruokavalion. Ja luulisin että auttaisi tupakan tms. lopettamisessa.

Mutta mulle se on ennen muuta henkinen juttu. Itsekuri- ja -tuntemus kasvaa, tulee aivan hiton särmä ja varma olo. Siinä sivussa palaa vähän turhaa rasvaa, iho kirkastuu ja silenee ja muutenkin paskoja poistuu kropasta. Ja mielestä!
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
KnowHow sanoi:
Nelisen vuorokautta olin. Noita luomutäysmehuja nautin, Molkosania (maitohapotettu heravalmiste) ja hieman kultapiiskuteetä. Ja tokana paastoaamuna otin tietenkin Glauber-suolan, joka tyhjentää vatsa ja suolen.

Mä paastoan pari kertaa vuodessa näin lyhyesti ja treenaan siinä paaston lopussa kovaa. Kerran paastoan pidemmästi eli noin viikon. Paastonnut olen kai kymmenkunta vuotta, nykyään säännöllisemmin. Mä saan siitä mielettömän selkeän ja kirkkaan olon. Samanlaisia fiiliksiä saan ainoastaan kun hyppään saunasta hankeen tai avantoon.

Esimerkiksi eilisissä treeneissä sain todella kovat tehot irti itsestäni, ja aika pitkälti rasvoilla. Oli jo hiilarit aika loppu! Ja tietenkin sillä paaston antamalla ankaralla ololla, tahtotila on aivan eri luokkaa kuin muulloin.

Suosittelen ehdottomasti paaston kokeilemista, jos ei sovi niin senhän voi jättää kertaan. Jos sopii niin paastolla saa aina katkaistua esimerkiksi hieman pieleen menneen ruokavalion. Ja luulisin että auttaisi tupakan tms. lopettamisessa.

Mutta mulle se on ennen muuta henkinen juttu. Itsekuri- ja -tuntemus kasvaa, tulee aivan hiton särmä ja varma olo. Siinä sivussa palaa vähän turhaa rasvaa, iho kirkastuu ja silenee ja muutenkin paskoja poistuu kropasta. Ja mielestä!

Mites tuo paasto siinä mielessä, että olen kuullut ihan huhupuheena, että paastoon tulisi "laskeutua" ja sieltä tulisi "nousta pois pikkuhiljaa"? Onko nää paikkansapitäviä tietoja? Nuo eivät tietenkään ole mikään kynnyskysymys...ois vaan hyvä tietää. MUTTA...Entäs ne huhutut peräruiskeet kuona-aineiden poistamiseksi? Onko ne aivan välttämättömiä? Meinaan ne on suurin syy, miks olen toistaiseksi jättänyt paaston kokeilematta...niin paljon hyvää kuin olen siitä muuten kuullutkin.
 
Ylös