Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
toleranssisiipi sanoi:
Yritin juuri parantaa yhtä mpg-muodossa olevaa videotiedostoa. Sen pituus on 23 ja puoli minuuttia, ja kokoa sillä oli alunperin 234 megaa.
Käytin sitä virtualdubmodilla, johon laitoin pari filtteriä, ja homma käyntiin.
Nyt mulla on koneella se samainen pätkä 10,2 gigaisena avi:na, enkä huomaa että kohinat tai varjot olis muuttunut mitenkään.

Tuntuu vähän siltä, että tarviis vielä reenata tota hommaa.
Siellähän on se Compression sekä kuvalle (Video-valikosta) että äänelle (Audio). Kummasti koko pienenee, kun noita käyttää.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Mr Natural sanoi:
Siellähän on se Compression sekä kuvalle (Video-valikosta) että äänelle (Audio). Kummasti koko pienenee, kun noita käyttää.

Jesss!
Pitäis jaksaa joskus miettiä ennenku alkaa tekemään.
Pienen koepätkän tein jollain kodekilla, ja johan alko pienenemään filut.
Kuvan laadun parannus ei tosin mun mielestä auttanut vieläkään mitään, mut toi alkuperäinen lähdekkin on tosi huonolaatusta, ja sitten se on vielä vcd:ks kaapattu, niin eipä siinä taida olla mitään enää tehtävissä. Muuta kun kaappaa uudelleen johonkin vähemmän häviölliseen tahi häviöttömään muotoon. En taida jaksaa.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Oon tainnu hukata mun ekkuksi mieluisimman kaffemotin :(
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Söin varsin maukkaan puolalaisen tomaatin. Hakkaa epsanjalaiset lentotomaatit 100-0, vaikka ei ole yhtä söpön näköinen.
 

Räkä

Well-known member
Liittynyt
13.3.2002
Viestit
327
Sijainti
Espoo
Mutku sanoi:
Pepsodent: kokeile 2 viikkoa ja näet eron :confused:

Pääseekö noin helposti puolisosta eroon?!
Tänään oli Ison Omenan prismassa joku mukavin kannuin varustettu pepsodent-esittelijä. Jos ne tarkottii sitä? Minä ainakin olisin harkinnut, eikä olisi vienyt kahta viikkoa.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Oikeenpuoleinen korva on ollut lukossa n. kaks päivää.
Yhdestä lähteestä tulevaa ääntä ei meinaa kuulla, ja useemmasta lähteestä tulevat äänet sekottuu ihme älämölöks, mistä ei meinaa saada selvää lain.
Inhottava olo on.
Oon rassannut korvaa topseilla, sekä pitänyt käkättimestä kiinni ja yrittänyt puhaltaa. Ei oo ollut apua.
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
toleranssisiipi sanoi:
Oikeenpuoleinen korva on ollut lukossa n. kaks päivää.
Yhdestä lähteestä tulevaa ääntä ei meinaa kuulla, ja useemmasta lähteestä tulevat äänet sekottuu ihme älämölöks, mistä ei meinaa saada selvää lain.
Inhottava olo on.
Oon rassannut korvaa topseilla, sekä pitänyt käkättimestä kiinni ja yrittänyt puhaltaa. Ei oo ollut apua.
kokeile Pepsodenttia :thumbup:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Eihän korvaan saanu laittaa mitään koivuhalkoa pienempää, eiks niin?
 
Ylös