Ace17
Acenteella
minulle oli soitettu, vaikk tarkoitus oli tavoitella toista samannimistä henkilöä
minulle oli soitettu, vaikk tarkoitus oli tavoitella toista samannimistä henkilöä
Juo vaikka kaljaa.Pitäis varmaan tehdä jotain... Ideoita?
Ei ole, eikä myisi edes mulle.Juo vaikka kaljaa.
No on sinne Varsovaan kuitenkin noin 700 kilometria matkaa, niin että tuskin tässä ihan lähiaikoina on suunnitelmissa.Tuli tuosta mieleen, että meinaakohan Oopee käydä Varsovan uudessa Juutalaisten Historia Museossa? Eikö se ole ihan bussimatkan päässä ja on kuulemma maailman kaunein museo.
Pisti vaan nimi silmään. Ja kun harvinaiselta kuulostaa.No on sinne Varsovaan kuitenkin noin 700 kilometria matkaa, niin että tuskin tässä ihan lähiaikoina on suunnitelmissa.
Ja se on ihan oikein. Jos ei vaivaudu pysäkille ajoissa voi odottaa seuraavaa. Tuskin oli bussi etuajassa. Arvaa onko se ärsyttävää kun bussi jää puoli minuuttia lisää jälkeen tuollaisten huitojien vuoksi ja jollain jää vaihtoyhteys siksi toteutumatta. Luultavasti ei ollut edes matkarahat/liput kaivettuna valmiiksi esille näillä huitojilla. Ei voi ymmärtää kuin joittenkin rauhallinen perhekävely muuttuu yhtäkkiä kilpajuoksuksi bussin kanssa.Jeps, tiedän, onhan noin käynyt itsellekin muutaman kerran. Ilmoituksen pointti tällä kertaa olikin ehkä enemmän siinä miten tilanteen voisi tulkita, jos se olisi osa juonellista kertomusta, kuin mitä se ehkä todellisuudessa olikaan. Toisaalta bussikuski sulki kyllä pysäkillä odottaneen matkustajan jälkeen oven ennätysajassa ja kaasutti tiehensä saman tien, perheen jäädessä huitomaan oven taakse.
Ainoa tilanne milloin mua on bussinhuitojat haitannut on se, että sen maksun suorittaminen kestää ihan helvetin kauan ja tai menee jonkinlaiseksi kädenväännöksi kuskin kanssa.Ja se on ihan oikein. Jos ei vaivaudu pysäkille ajoissa voi odottaa seuraavaa. Tuskin oli bussi etuajassa. Arvaa onko se ärsyttävää kun bussi jää puoli minuuttia lisää jälkeen tuollaisten huitojien vuoksi ja jollain jää vaihtoyhteys siksi toteutumatta. Luultavasti ei ollut edes matkarahat/liput kaivettuna valmiiksi esille näillä huitojilla. Ei voi ymmärtää kuin joittenkin rauhallinen perhekävely muuttuu yhtäkkiä kilpajuoksuksi bussin kanssa.
Ota "SIRPA" niin saat märkääkin.60 vuotias "SIRPA" aloitti duunipaikalla serenadin. Vitun siistiä. :jaska:
Onneks olen lähdössä ihan just kotiin kuivalihan kanssa. :ahem:
Joo, tokihan käytöstavat ja asiakkaiden palvelu kannattaa uhrata jos kierrosaika uhkaa huonontua muutamalla sekunnilla.Ja se on ihan oikein.
Varikoillahan noi kisat voitetaan.Joo, tokihan käytöstavat ja asiakkaiden palvelu kannattaa uhrata jos kierrosaika uhkaa huonontua muutamalla sekunnilla.
Itsehän olisin tehnyt vain tuon 2 viikon jakson, tuplana. Olisi ollut sitten 1,5kk loma-aikaa:alppu: ...niin no, väärälle henkilölle soittivat. Ihme ruojia.Kirjastolta pyydettiin jäämään vielä pariksi viikoksi harjoittelun loppumisen jälkeen. Saisin siltä ajalta saman palkan kuin kahdelta kuukaudelta harjoittelua. Taidan hyväksyä tarjouksen, vaikka vähän harmittaa että vähenee taas lomailuaika.
Taannoin Vaasassa ei ollut mitenkään ihmeellistä, että bussikuskit ajoivat pysäkin ohi pysähtymättä. Näin siis, vaikka kyytiin oli pyrkimässä lukuisia salskeita suomalaisia sivarinuorukaisia, jotka olivat tulleet pysäkille hyvissä ajoin ennen bussin aikataulun mukaista saapumisaikaa. Tätä olisi voinut tiestysti muistella täälläkin.Joo, tokihan käytöstavat ja asiakkaiden palvelu kannattaa uhrata jos kierrosaika uhkaa huonontua muutamalla sekunnilla.
Mitäs hemmettiä... Tuo on jo jännemmästä päästä :eek!::doubtful: