Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Niin, unohtuihan mullakin verhot auki ja valot oli päällä, kun hengailin suihkun jälkeen alasti kämpässä, ja sitten huomasin, että vastapäisen talon mies oli hakenut oikein punkkulasin ja asettunut katsomaan. :eek:
Tämmöset viestit ovat kyllä mukavia ja päivää piristäviä.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Niin, unohtuihan mullakin verhot auki ja valot oli päällä, kun hengailin suihkun jälkeen alasti kämpässä, ja sitten huomasin, että vastapäisen talon mies oli hakenut oikein punkkulasin ja asettunut katsomaan. :eek:
Otitko yleisön niin hyvin, että hän tulee seuraavaankin näytökseen? Ja saapuu myös paikalle?

Kumarsitko esityksen päätteeksi? Mihin suuntaan?

Shaketitko yhtään? Sano, että shaketit.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Air Balticilta tuli tekstiviesti, että lennon aikataulu on muuttunut. Viestissä kerrottiin sivu, josta uuden aikataulun voi katsoa. Olikin aikataulu muuttunut vähän enämpi, kun sivulla luki:

:thumbfh:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Eipä ole H1N1-piikkiä tulossa tähänkään hahmoon ensimmäisten joukossa Olgan postaaman listan perusteella. Toisaalta... Olin eilen kuulevani radiosta, notta riskiryhmiin kuuluvia rokotettaisiin toisessa vaiheessa. Ehkä kuulin väärin ja tuskinpa kuulun edes riskiryhmään?

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Pitää nyt oikein kysyä, että te jotka noista rokotteista puhutte ja ryhmiänne arvioitte, niin otatteko yleensäkin flunssapiikin joka kevät ja syksy? Tuo H1N1 on siis FLUNSSA ja itse ainakin kärsin flunssat kasvattaakseni vastustuskykyä. Ymmärrän kyllä, että joku sairaus esim. astma tekee flunssasta erittäin tuskallista.

Itse en missään nimessä lähtisi antamaan rahojani Amerikan herroille, jotka lääkettä myyvät. Niillä on jo tämän säikyttelykampanjan vuoksi aivan tarpeeksi hilloa ja Karibian matkat varattuna.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Pitää nyt oikein kysyä, että te jotka noista rokotteista puhutte ja ryhmiänne arvioitte, niin otatteko yleensäkin flunssapiikin joka kevät ja syksy? Tuo H1N1 on siis FLUNSSA ja itse ainakin kärsin flunssat kasvattaakseni vastustuskykyä. Ymmärrän kyllä, että joku sairaus esim. astma tekee flunssasta erittäin tuskallista.

Itse en missään nimessä lähtisi antamaan rahojani Amerikan herroille, jotka lääkettä myyvät. Niillä on jo tämän säikyttelykampanjan vuoksi aivan tarpeeksi hilloa ja Karibian matkat varattuna.
En ota, koska olen allerginen ko. aineelle.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough

Juu, just hiljattain radiossa joku itävaltalainenkin expertti (lääkäri siis) oli hieman sitä mieltä, että mieluummin sairastaa tuon sikainfluenssan kuin ottaa rokotuksen, rokotuksen luoma immuniteetti kun on huomattavasti miedompi kuin itse sairauden ja eihän tuo sikainfluenssa kuitenkaan ole juuri normaalia influenssaa kummempi, itseasiassa useimmissa tapaukissa kuulemma jopa selvästi miedompi.

Mainitsi toki, että riskiryhmät ovat erikseen, mutta nämä riskiryhmät todennäköisesti rokotuttavat itsensä tavallistakin influensaa vastaan.

Vice

Reality bites
Peep Shown kuudes kausi starttaa tänään Channel 4:ltä, VIHDOIN :ahem:

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi

En meinaa ottaa.
Minen oo neuvolan jälkeen ottanut itteeni minkäänlaisia rokotuksia. Enkä tuosta ole käsittääkseni millään lailla kärsinyt.
Mullon suunnilleen kerran vuodessa jonkinlainen flunssa, joka kestää normaalisti muutaman päivän. Kuume mulla ei nouse yleensä kovin helposti.
Nykyisessä työpaikassa oon ollut vajaa 7,5 vuotta ja sairauspoissaoloja mulla on muistaakseni neljä-viisi päivää.
Kersana on mennyt nauloja kengän ja jalan läpi, joskus meni nelimillinen poranterä sormen läpi, mutta henkiin on jääty.