Knoukkari otti pikaisesti kupin käteen ja lähti naapurilta sokeria lainaamaan.Naapurin tyttönen kulkee aika vähissä vaatteissa. :ahem:
Knoukkari otti pikaisesti kupin käteen ja lähti naapurilta sokeria lainaamaan.Naapurin tyttönen kulkee aika vähissä vaatteissa. :ahem:
Paljonko meni kessua?Olit samoissa synttäreissä? Jumaleissön...joka kerta, kun tupakilla kävin, niin eikös joku valkoisissa hotpantseissa kulkenut painanut menemöään:ahem:
Tämmöset viestit ovat kyllä mukavia ja päivää piristäviä.Niin, unohtuihan mullakin verhot auki ja valot oli päällä, kun hengailin suihkun jälkeen alasti kämpässä, ja sitten huomasin, että vastapäisen talon mies oli hakenut oikein punkkulasin ja asettunut katsomaan.
4:eljän joukkoon :wink: Saatte itse arvailla, mihin ryhmään kuulun.Eipä taida olla H1N1 -piikkejä tulossa.
Jätkä on varma seutti!4:eljän joukkoon :wink: Saatte itse arvailla, mihin ryhmään kuulun.
Otitko yleisön niin hyvin, että hän tulee seuraavaankin näytökseen? Ja saapuu myös paikalle?Niin, unohtuihan mullakin verhot auki ja valot oli päällä, kun hengailin suihkun jälkeen alasti kämpässä, ja sitten huomasin, että vastapäisen talon mies oli hakenut oikein punkkulasin ja asettunut katsomaan.
Jumankekka, jätkä on jo raskaana, vaikka just syntyi napero.4:eljän joukkoon :wink: Saatte itse arvailla, mihin ryhmään kuulun.
No äkkiäkös sä ittes tuohon kakkosryhmään hoidat :frank:Eipä taida olla H1N1 -piikkejä tulossa.
Shaketti se, meinas siinä ihan punkkulasikin kaatua :eek!:Otitko yleisön niin hyvin, että hän tulee seuraavaankin näytökseen? Ja saapuu myös paikalle?
Kumarsitko esityksen päätteeksi? Mihin suuntaan?
Shaketitko yhtään? Sano, että shaketit.
Mäki kuulun ryhmään kolme. Oon kroonisesti sairas - ainakin silmistä! Mutta vahva tunne on, että eikohän mut kuitenkin ohjata tohon vimppaan settiin.Ryhmään 3 kuuluva ilmoittautuu.
:thumbfh:Error code 2
En ota, koska olen allerginen ko. aineelle.Pitää nyt oikein kysyä, että te jotka noista rokotteista puhutte ja ryhmiänne arvioitte, niin otatteko yleensäkin flunssapiikin joka kevät ja syksy? Tuo H1N1 on siis FLUNSSA ja itse ainakin kärsin flunssat kasvattaakseni vastustuskykyä. Ymmärrän kyllä, että joku sairaus esim. astma tekee flunssasta erittäin tuskallista.
Itse en missään nimessä lähtisi antamaan rahojani Amerikan herroille, jotka lääkettä myyvät. Niillä on jo tämän säikyttelykampanjan vuoksi aivan tarpeeksi hilloa ja Karibian matkat varattuna.
Kerran olen ottanut influenssarokotuksen, kun työnantaja maksoi. H1N1-piikkiä en ota ainakaan itse maksaen. Kunhan vaan spekuloin noita Olgan listan vaihtoehtoja.Pitää nyt oikein kysyä, että te jotka noista rokotteista puhutte ja ryhmiänne arvioitte, niin otatteko yleensäkin flunssapiikin joka kevät ja syksy?
Juu, just hiljattain radiossa joku itävaltalainenkin expertti (lääkäri siis) oli hieman sitä mieltä, että mieluummin sairastaa tuon sikainfluenssan kuin ottaa rokotuksen, rokotuksen luoma immuniteetti kun on huomattavasti miedompi kuin itse sairauden ja eihän tuo sikainfluenssa kuitenkaan ole juuri normaalia influenssaa kummempi, itseasiassa useimmissa tapaukissa kuulemma jopa selvästi miedompi.Pitää nyt oikein kysyä, että te jotka noista rokotteista puhutte ja ryhmiänne arvioitte, niin otatteko yleensäkin flunssapiikin joka kevät ja syksy? Tuo H1N1 on siis FLUNSSA ja itse ainakin kärsin flunssat kasvattaakseni vastustuskykyä. Ymmärrän kyllä, että joku sairaus esim. astma tekee flunssasta erittäin tuskallista.
Itse en missään nimessä lähtisi antamaan rahojani Amerikan herroille, jotka lääkettä myyvät. Niillä on jo tämän säikyttelykampanjan vuoksi aivan tarpeeksi hilloa ja Karibian matkat varattuna.
Ihan parsa sarja:thumbup:Peep Shown kuudes kausi starttaa tänään Channel 4:ltä, VIHDOIN :ahem:
En meinaa ottaa.Pitää nyt oikein kysyä, että te jotka noista rokotteista puhutte ja ryhmiänne arvioitte, niin otatteko yleensäkin flunssapiikin joka kevät ja syksy? Tuo H1N1 on siis FLUNSSA ja itse ainakin kärsin flunssat kasvattaakseni vastustuskykyä. Ymmärrän kyllä, että joku sairaus esim. astma tekee flunssasta erittäin tuskallista.