Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Kiskaisenpas mukin kahvia, ja sitten baanalle.
Kiskaisenpas mukin kahvia, ja sitten baanalle.
Aivan selvästiÄsken iltalenkillä rusakko keimaili koirien edestä. Nyt on meikäläisellä gibbonin kädet.
Poitsulle olen miettinyt nimeä. Ykkösvaihtoehtoni ovat nyt Urpo-Ananias ja Yrjö-Öylätti. Jm. olisi oiva, jos hänestä tulee UP.
Laskin 1+1 yhteen ja sain tuloksen 3, eli tiedän ilmeisesti kuka on juplatar.Äsken iltalenkillä rusakko keimaili koirien edestä. Nyt on meikäläisellä gibbonin kädet.
Poitsulle olen miettinyt nimeä. Ykkösvaihtoehtoni ovat nyt Urpo-Ananias ja Yrjö-Öylätti. Jm. olisi oiva, jos hänestä tulee UP.
Mä jo miettisin, että kenelläköhän meillä ol. ............Täs on yks toinenkin porukka käyny täällä...teidän jälkeen. Joten vapautan teidät tässä vaiheessa syytöksistä liittyen vaippaan.
Tsemiä. Minä tappelen pienen stressin kanssa. Onneksi kyseessä on aivan poikkeuksellinen tilanne.Taistelen patjan kanssa. Menin tyhmyyttäni poistamaan patjasta päälliskankaan ja pesin sen. Nyt se pitäisi saada takaisin patjan päälle. Painiksi menee!
Meillä on sohvan vaahtomuovisen petauspatjan päälliskankaana sellainen vanumaisella pehmusteella vuorattu kangas. Kotitöistä ylivoimaisesti ärsyttävin on kyseisen päälliskankaan pujottelu petauspatjan päälle!Taistelen patjan kanssa. Menin tyhmyyttäni poistamaan patjasta päälliskankaan ja pesin sen. Nyt se pitäisi saada takaisin patjan päälle. Painiksi menee!
Jaksamisisisia !!Taidan hiihdellä naapuriin nappaamaan stressilääkettä :alppu:
Eiköhän lähetä tänään kaupunkiin koittamaan?
Rapsaa sitten notta tehosko Juskan pinkki sormisarveismaali positiivisesti siihen että Geilikselle herui kyliltä.Koittele ittekses. Minen puol kuntosena lähe mihinkään rilluttelemaan.
Vois tietää, näin niinkuin naapurista huudeltuna.Rapsaa sitten notta tehosko Juskan pinkki sormisarveismaali positiivisesti siihen että Geilikselle herui kyliltä.
Jep, maailma on pieni. Ja Uukuniemi vasta pieni onkin. Muinoin oli kyllä paljon isompi ja väkirikkaampi.Laskin 1+1 yhteen ja sain tuloksen 3, eli tiedän ilmeisesti kuka on juplatar.
Kolmeneljäsosa kuntoisena eipä sitten tullut itsekään kylille lähdettyä, eli jäi tällä erää selvittämättä. :dunno:Rapsaa sitten notta tehosko Juskan pinkki sormisarveismaali positiivisesti siihen että Geilikselle herui kyliltä.
oonea.. tuosta avattaresta.Mä jo miettisin, että kenelläköhän meillä ol. ............