AJ
Well-known member
Pitkät kädet?Konettani ropataan etänä Lahdesta käsin.
Pitkät kädet?Konettani ropataan etänä Lahdesta käsin.
Sama juttu. Näkemiin.Ois pikkuhiljaa lähdettävä kohti töitä päin.
Juu, ei tuu lasta eikä paskaa.Eka asennusyritys: No winners.
Saitko mitään vastausta? Mä en oo vielä saanut. Siis vastausta.Laitoin Jeesukselle irstaan privaattiviestin koskien Matiaksen raajan ylösnousemista.
Laitoin raajalle irstaan privaattiviestin koskien Jeesus-Matiaksen ylösnousemista.Laitoin Jeesukselle irstaan privaattiviestin koskien Matiaksen raajan ylösnousemista.
Meni sähköposti jumiin :thumbdownLaitoin raajalle irstaan privaattiviestin koskien Jeesus-Matiaksen ylösnousemista.
VR:n posti?Meni sähköposti jumiin :thumbdown
Joo. Sano, että mulle pistetään vapaaehtoisjoukkoja Vatikaanista siunaamaan kylpyvedet. Puoli päivää pitäis kuulemma liottaa itteensä niin homma on sujut. Holy mackerel!Saitko mitään vastausta? Mä en oo vielä saanut. Siis vastausta.
Entä Raamattukeskustelu 107 ?Eipäs tehdä tästä Raamattukeskustelu II:sta!
Se passaa kyllä.Entä Raamattukeskustelu 107 ?
Kuvanki nappassu mukaan:Hello
Lähettäjä: Olga (olga_zaika@yahoo.com)
Et välttämättä tunne tätä lähettäjää.Merkitse turvalliseksi|Merkitse roskapostiksi
Lähetetty: 15. maaliskuuta 2010 12:03:48
Vast.ott.: ***
1 liitetiedosto
x_38e97cd...jpg (22,6 kt)
Helln my e-mail recently there has come the letter from you, that you want to get acquainted with the girl.I do not know the truth it or not, perhaps it was spam, but I will answer you.My name is Olga, I am 29 years old. I live in Russia in Saint Petersburg.My e-mail is olga_zaika@yahoo.comI hope, that it was not spam and you will answer me. Olga.
Ei sitten mitään ilmaisutaito- tai urheilulukiota. Ahtailulukio on päivän hoteinta. Ahtausala vetää ku heittämällä. Törkeet liksat ja ei tartte tehdä jos ei huvita.Suoritin yhteishaun. Lukioon! :thumbup:
Lisäksi ovat aika yksinkertaisia. Varma tieto!Ei sitten mitään ilmaisutaito- tai urheilulukiota. Ahtailulukio on päivän hoteinta. Ahtausala vetää ku heittämällä. Törkeet liksat ja ei tartte tehdä jos ei huvita.