Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Mulla on kolme tällasta ollut jo monta päivää pöydällä avaamattomina:



Ja syy: koska en käytä kahvissa sokeria, mulla ei ole tässä pikkulusikkaa. En myöskään jaksa nousta hakemaan, eikä täällä ole nyt ketään ketä tois. Eikä oo kertaakaan ollut, kun tekis mieli syödä noi.
Ennen vanhaan ei ollut moista ongelmaa, kun kahvikupissa sojotti lusikka. On ihmisen elo tehty niin vaikeaks tällasilla monimutkaisilla asioilla.
Pöydältä löytyis mm. niittipyssy, ihana vaaleanpunainen karvaräyhkä, joka nauraa ja sanoo että ai lav juu, ekyptistä tuotu eräänlainen soitin, aurinkolasit ja kolme tuhkakuppia. En kyllä keksi miten noista sais tehtyä lusikan.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Jätkä on avannu jääkiekon! Kiekkopulverit nenään ja baanalle!

Näi:
http://www.youtube.com/watch?v=nJubpX9Z3yU
Aissaatana miten toi näyttääkin niin kivuliaalta.

Mä ajattelin kyllä ihan oraalisesti noi nauttia. Kun vaan sais sen lusikan. Jos kippaa suoraan kiekosta, niin syliin tulee se osa, mitä ei vahingossa kisko nenän kautta keuhkoihin. Varma tieto.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Ongelman ratkaisu löytyi läheltä. Pöydän laatikossa oli sakset. Leikkasin kiekon kannesta hienon lusikan tapaisen virityksen. Ei toi nyt ihan paras oo, mut toi onkin EVO 1 vasta. Varsinainen evo onkin.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Tulipahan netissä eka kertaa naisihminen vastaan, joka no.. ei nyt ihan heti mutta päivän juttelun jälkeen totesi, että hakee enssijaisesti vaan seksiä. Hän aprikoi sitä, että löytyyköhän netistä samoin tuntevaa toista ihmistä.

Hienoja nuo naiset!

*kampaa sänkitukkaa takaraivolle ja laittaa Klickiä kainaloon*
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Tulipahan netissä eka kertaa naisihminen vastaan, joka no.. ei nyt ihan heti mutta päivän juttelun jälkeen totesi, että hakee enssijaisesti vaan seksiä. Hän aprikoi sitä, että löytyyköhän netistä samoin tuntevaa toista ihmistä.

Hienoja nuo naiset!

*kampaa sänkitukkaa takaraivolle ja laittaa Klickiä kainaloon*
Se olin mä. Sori.
 
Ylös