Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Bemarikuski on varmaan tyytyväinen, kun ei sada. Eilen leffaa katsoessa kuului parkkipaikalta että "Vittu, se on täällä penkkien välissä." Luulen, että kyseinen nuori mieshenkilö oli BMW:n omistaja, tahi muutoin siihen kytköksissä oleva, joka ei löytänyt penkkien välistä ns. värkkiä, vaan mustan jätesäkin. En kuitenkaan jaksanut mennä tilannetta sen enempää ihmettelemään enneku tuossa joitain hetkiä sitten, kun kävin partsilla muutenkin. Jätesäkki on edelleen bemarin penkkien välissä. Vittua siellä ei täältä asti katsottuna näyttänyt olevan.
Tämän bemarivuodon raportointi jäi vähän kesken nyt kyllä. :frank:

Onko vettä sivuikkunoihin saakka? Onko jätesäkki penkin alla? Mikä on tilanne? Mitä tapahtuu? Argggh, heti selkoa tähän jäytävään epätietoisuuteen!
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Minulta oli vallan mennyt ohi tämä aiempi kuva.
Hieno on patentti hällä. Liekkö autopuolen kaveri amatikolusta.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Eilen iltapäivällä joku lintu hääräili mun työpisteeni ikkunan toisella puolella ja havaitsin, että jotain risuja siihen kuljetteli. Nyt aamulla katsoin heti töihin tultuani ikkunasta, pesähän se siinä. Yön aikana lintu rakentanut komean pesän ja on ilmeisesti aikeissa alkaa munimaan siinä. :)
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Käytin autoa aamusella huollossa. Syyskuun lopussa oli vuosihuolto ja siinä samalla vaihtoivat litkut ilmastointilaitteeseen. Nyt vasta, kun vihdoinkin oli kuumat kellit, huomasin, ettei ilmastointi toimi kunnolla. Tai siis toimii ensimmäiset 10-15 minuuttia, sen jälkeen puhaltelee kuumaa ilmaa päin naamaa, hetken kuluttua taas toimii hetken jne. Lisäksi piti kummaa köpeliä. Viileällä ilmalla (eli alle 25 asteessa) toimi täysin ongelmitta.

Joutuivat myöntämään, että ilmasotintilaitteessa olivat paineet päin persettä, oli ilmeisesti joku apupoika ollu täyttöpuuhissa :doubtful:

En viittiny edes viittuuntua, koska toisaalta olin hemmetin tyytyväinen, ettei maksanut mitään :eek:

Aika myöhäinen valitus kuitenkin, pikkusen etukäteen pelkäsin, että mahtaako mennä näin pitkän ajan jälkeen enää reklamaationa, mutta minkäs teet, kun ei lokakuun jälkeen oo kauheesti hellepäiviä pidelly :rolleyes:
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Eilen iltapäivällä joku lintu hääräili mun työpisteeni ikkunan toisella puolella ja havaitsin, että jotain risuja siihen kuljetteli. Nyt aamulla katsoin heti töihin tultuani ikkunasta, pesähän se siinä. Yön aikana lintu rakentanut komean pesän ja on ilmeisesti aikeissa alkaa munimaan siinä. :)
Vaadimme webbikameran pystyyn, heti!
 
Ylös