Voin hyvin kuvitella...Ehkäpä niin.
Olisiko tilanne toinen, jos sielläkin olisi keskitytty olennaiseen, kuten meidän 'mutta'-Jutta.
Mutta siinähän on loistava keino ongelmien poistamiseksi. Vihdoinkin jotain todella vaikuttavaa!!!
Mun mielestä yleensä olis paras mennä samantasoisten radalle, ni ohitustilanteitakin olis mahdollisimman vähän. Monesti tuntuvat nopeat uimarit mieluummin tulevan radalle, jolla on itseään hitaampia kuin nopeampia uimareita. Ei se samalle radalle mahtuminen ongelma ole, vaan se roiskiminen ja isot aallo radalla, jossa lähinnä yritetään pysyä pinnalla nielemättä vettä
Se koira jne....
Vai iso aalto? Varo ettet kastu kun se tsunami tulee.
Ei voi sanoo, kun töissä ei näy koko tv:tä saati sen kuvaa.Ylen kanavat pimeni. Ei näy jalkapallo. Mites muilla, vai särkykö multa boksi?
Täällä ainakin on koko ajan näkynyt ylen kanavat, parhaillaan Futista katson Yle kakkoselta.Ylen kanavat pimeni. Ei näy jalkapallo. Mites muilla, vai särkykö multa boksi?
Täälläkin pimeni.Ylen kanavat pimeni. Ei näy jalkapallo. Mites muilla, vai särkykö multa boksi?
Hätä ei ole tämän näköinen!Ylen kanavat pimeni. Ei näy jalkapallo. Mites muilla, vai särkykö multa boksi?
Taisi olla jotain 126 jeuroa meikäläisellä.Tulipa lasku TraFilta. Meni tovi jos toinenkin ennakoidessani, mikä tämä laskuttaja on. No, Liikenteen turvallisuusvirastohan se. Ajoneuvoveroa aikovat maksattaa. Onneksi on edes vähemmän kuin viime vuonna.
Ehkäpä niin.
Olisiko tilanne toinen, jos sielläkin olisi keskitytty olennaiseen, kuten meidän 'mutta'-Jutta.
Mutta siinähän on loistava keino ongelmien poistamiseksi. Vihdoinkin jotain todella vaikuttavaa!!!
Voin hyvin kuvitella...
"Kyllähän minä tarjoaisin ne pullakahvit, mutta koska olen poliitikko, jätän lupaukseni pitämättä, mutta kannan kuitenkin täyden poliittisen vastuun"
Minulla 117,78 €, kun kerralla maksaa koko vuoden.Taisi olla jotain 126 jeuroa meikäläisellä.
Tää on kyllä parasta sitten viipaloidun leivän.