Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Il Tempo Gigante sanoi:
Saanen ilmoittaa, notta mikään curlingia käsittelevä ilmoitus ei ole merkityksetön, joten niitä ei voi käsitellä tässä tojckissa.

Anteeksi.
Miten sulla noin niinkuin muuten menee :confused:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Tämä osasto lähtee ajelemaan 'maakuntiin' ja nautiskelemaan hohtavan valkeista lumista. :thumbup:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
toleranssisiipi sanoi:
En oo muistanutkaan raportoida meitä kaikkia pirusti kiinnostavaa asiaa mun tupakkalakostani.
Nytpäs sen teen.
Olen edelleen lakossa ja lakko on pitänyt. Viimeksi olen siis polttanut 2.1.
Ilman nikotiinipurukumia en vielä uskalla liikkua, mut senkin pureskelun voinee sanoa loppuneen.
Tällä viikolla oli kerran sellainen tilanne, että oli pakko ottaa nikotiinipurkka. Sen vaikutus oli muuttunut silleen, että ennen se tuntu hyvältä kun nikotiini alko imeytymään (vai mitä se tekeekään) vereen, mut nyt meinas laatta lentää. Kamalan hirveen makusta, ja ihan semmonen fiilis ku joku työntäis sormia mun kurkkuun, ja nakkasinkin sen aika pian roskiin. Tuskin tulee enää tarvetta purkallekkaan siis.
Painonnousukin pysähty jo viikkoja sitten. Viitisen kiloa tuli noin kuukauden aikana lisää painoa, ja siihen sit jäi.
Painon lisäks on muuttunut hengitys. Nykyään voi vetää keuhkot ihan täyteen ilmaa. Aiemmin ilmat tuli ulos yskimällä jos vähänkään syvempään yritin hengittää.
Sitten toi aamuyskiminen on jäänyt kokonaan pois. Aiemmin aamun alkuminuutteina tuli yskittyä vedet silmissä ja pää punasena hyvät tovit.
Yllättävän nopeesti on edennyt mun lakko. Mulla oli semmonen aikataulu, että pari kuukautta ehkä mässyttelen tota vahvempaa nikotiinipurkaa, sit kuukauden laimeempaa, ja sitten lopetan. Nyt jäi laimee purkka kokonaan pois, ja vahvempaa söin siis alle kaks kuukautta.
Alkaa jo olla vähän sellanen voittajaolo kyllä päällänsä nyt.
Ei tässä nyt muuta.
Erittäin positiivinen ja piristävä rapo! :eek!:

PALJON ONNEA JA TSEMIÄ JATKOON!!! :thumbup:

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Kyllä se siitä lähtee! Siinä vaiheessa kun alkaa oleen pitkä savuton aika takana, niin kynnys kasvaa koko ajan sen suhteen että tupakkaa viitsisi maistaakaan. Itse olen ollut nyt vuoden ja kolme kuukautta ilman että olen imuakaan ottanut selvin päin ja ei tulisi mieleenikään edes maistaa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jos Toleranssisiivellä toi lakko kestää (kuten nyt hyvästi näyttää), niin tulee olemaan korkealla kun taas rankataan vuoden forumilaista. :ahem:

Muista Tole muistuttaa mua vaalien alla! :thumbup:

HELVETIN HIANO JUTTU. :)

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Ristikon laatija jaskannut!

Eihän Bouvét mahdu tuohon millään.. :(

Viimeksi muokattu:

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
toleranssisiipi sanoi:
En oo muistanutkaan raportoida meitä kaikkia pirusti kiinnostavaa asiaa mun tupakkalakostani.
Nytpäs sen teen.
Olen edelleen lakossa ja lakko on pitänyt. Viimeksi olen siis polttanut 2.1.
Ilman nikotiinipurukumia en vielä uskalla liikkua, mut senkin pureskelun voinee sanoa loppuneen.
Tällä viikolla oli kerran sellainen tilanne, että oli pakko ottaa nikotiinipurkka. Sen vaikutus oli muuttunut silleen, että ennen se tuntu hyvältä kun nikotiini alko imeytymään (vai mitä se tekeekään) vereen, mut nyt meinas laatta lentää. Kamalan hirveen makusta, ja ihan semmonen fiilis ku joku työntäis sormia mun kurkkuun, ja nakkasinkin sen aika pian roskiin. Tuskin tulee enää tarvetta purkallekkaan siis.
Painonnousukin pysähty jo viikkoja sitten. Viitisen kiloa tuli noin kuukauden aikana lisää painoa, ja siihen sit jäi.
Painon lisäks on muuttunut hengitys. Nykyään voi vetää keuhkot ihan täyteen ilmaa. Aiemmin ilmat tuli ulos yskimällä jos vähänkään syvempään yritin hengittää.
Sitten toi aamuyskiminen on jäänyt kokonaan pois. Aiemmin aamun alkuminuutteina tuli yskittyä vedet silmissä ja pää punasena hyvät tovit.
Yllättävän nopeesti on edennyt mun lakko. Mulla oli semmonen aikataulu, että pari kuukautta ehkä mässyttelen tota vahvempaa nikotiinipurkaa, sit kuukauden laimeempaa, ja sitten lopetan. Nyt jäi laimee purkka kokonaan pois, ja vahvempaa söin siis alle kaks kuukautta.
Alkaa jo olla vähän sellanen voittajaolo kyllä päällänsä nyt.
Ei tässä nyt muuta.
Onneksi olkoon! :)

On tossa varmaan muutama eurokin säästynyt, vaikka noi purkat ottaisikin huomioon. :ahem:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Hieno asia tuo Toleranssin tupakkalakko, toivon että kestää.

Itselläkin menee päivä aina tuonne iltaan 16.00 saakka ennen päivän ensimmäisiä savuja. Työpaikalla ei saa tupakoida eikä ole suotavaa työaikanakaan jos vaikka käy jossain, kuten ABC:llä, kahvilla ruokiksella. Ehkäpä saatan lopetella ennen kesää.

Cinderella007

*söpö*
Sijainti
Sverige
Kuulin, että olen huomenna erässä baarissa siiderilasillisen ja parin kaverin kanssa seuraamassa os-kiekkoa. Suomi-Ruotsi. Mä en osaa päättää mitä haluan sen pelin loppuvan..