Vellu
Kuninkaalleninen
Sellaisia ne koirat on! Ihan kaikki. Pitävät mirrejä vapaana riistana.Iltalehti sanoi:Koiranomistajan mielestä kissa oli houkutellut koirat kimppuunsa.
Sellaisia ne koirat on! Ihan kaikki. Pitävät mirrejä vapaana riistana.Iltalehti sanoi:Koiranomistajan mielestä kissa oli houkutellut koirat kimppuunsa.
Toisten pakkojuopottelu ja oma vitutus. :ahem:Runar ja Kyllikki sanoi:Entäs Suvista ja Ukon Juhlasta? Mitäs siitä tulis mieleen?
Vellu sanoi:Sellaisia ne koirat on! Ihan kaikki. Pitävät mirrejä vapaana riistana.
Kyllä nyt mirrien täytyy saada pystyä kulkemaan vapaana ilman pelkoa päällekarkaajista!butterfly sanoi:No eikos ne ole?
Sama. Nähdään siellä ?AJ sanoi:Lähden käymään paikallisessa "systembolagetissa."
Onko Toisessa maailmassa systeemiä lain? :doubtful:AJ sanoi:Lähden käymään paikallisessa "systembolagetissa."
Moe ei vastannut tuohon.S.A sanoi:Kun mun juttuja lukee, niin?
Täh? Mitä ja mihin mun pitää vastata?S.A sanoi:Moe ei vastannut tuohon.
Mä ajattelin käydä taas Hiihtolomalla Haparandan systeemissä :ahem:AJ sanoi:Lähden käymään paikallisessa "systembolagetissa."
Niin, että mitä niin...?Moe Szyslak sanoi:Täh? Mitä ja mihin mun pitää vastata?
*Ulkoilee taas*
Missäs muuten on Haparandan Zysteemi? Itsellänihän on asiakas Haparandan puolella. Vois käydä siellä samalla. :ahem:312T4 sanoi:Mä ajattelin käydä taas Hiihtolomalla Haparandan systeemissä :ahem:
Minä yritin ostaa sieltä 17-vuotiaana pullon Absolut vodkaa. Ei myyty :thumbdown312T4 sanoi:Mä ajattelin käydä taas Hiihtolomalla Haparandan systeemissä :ahem:
Tulin jo takasin. Nähtiinks me?Il Tempo Gigante sanoi:Sama. Nähdään siellä ?
Moe Szyslak sanoi:Onko Toisessa maailmassa systeemiä lain? :doubtful:
312T4 sanoi:Mä ajattelin käydä taas Hiihtolomalla Haparandan systeemissä :ahem:
Kas, ei enää löydy tuota sarjakuvaa. On kai joutuneet poistamaan sen sivuiltaan. :eek!:Runar ja Kyllikki sanoi:Not Found
The requested URL /827.html was not found on this server.
Apache/1.3.27 Server at www.kaltio.fi Port 80
Olis ehkä myyty, jollet olisi lauleskellut kovaan ääneen: Mats Sundin är homosexuel, homosexuel. Alla svenskar är homosexuella, homosexuella. Beatlesin Yellow Submarinen säveleeseen. :ahem:Sam sanoi:Minä yritin ostaa sieltä 17-vuotiaana pullon Absolut vodkaa. Ei myyty :thumbdown
Olen la iltana ollut Tukholmassa kun seurueen tyttöset lauleskelivat ruåttalaisille skineille: alla svenska pojkar är homoseksuaalen :nope: :nope:Moe Szyslak sanoi:Olis ehkä myyty, jollet olisi lauleskellut kovaan ääneen: Mats Sundin är homosexuel, homosexuel. Alla svenskar är homosexuella, homosexuella. Beatlesin Yellow Submarinen säveleeseen. :ahem: