DFiaA
I told you so
Etkä muuta voi!AJ sanoi:KUUKKE!!!
Etkä muuta voi!AJ sanoi:KUUKKE!!!
J.Heldenview sanoi:Etkä muuta voi!
Mietipä sitä .....AJ sanoi:Ai se olitkin sinä itte?
J.Heldenview sanoi:Mietipä sitä .....
Mikä niistä otsikoista? (linkkivinkki vois olla jees ) rupee ny niitä kaikkia läpi kahlaamaan :doubtful:butterfly sanoi:Pistanpa tanne ilmoituksen
Piipahin tuulilasin nettisivuilla ja siella keskustelussa oli hirvee lahtaamisen meininki tiettya nikia kohtaan.
Eli se ilmoitus oli: siella oli hauskaa tekstia. kaykaa lukemassa
Käytä sitä sun seek and destroy-metodia. Ai niin, ethän sä mitään ilman apua löydä.OoPee sanoi:Mikä niistä otsikoista? (linkkivinkki vois olla jees ) rupee ny niitä kaikkia läpi kahlaamaan :doubtful:
Meinasin laittaa saman kommentin, mutta en sit viittinyt. Selasin vähän.OoPee sanoi:Mikä niistä otsikoista? (linkkivinkki vois olla jees ) rupee ny niitä kaikkia läpi kahlaamaan :doubtful:
No ei toi nyt oikein mun mielestä täyttänyt annettuja lupauksia :doubtful:Vellu sanoi:Meinasin laittaa saman kommentin, mutta en sit viittinyt. Selasin vähän.
Tässä saattais olla samaa asiaa, mutta mistä sitä nyt tietää...
http://forums.foop.fi/tuulilasi/?a=sd&g=150500&q=360836
Ei munkaan mielestä, mutten jaksanut etsiä enempiä.OoPee sanoi:No ei toi nyt oikein mun mielestä täyttänyt annettuja lupauksia :doubtful:
Raastavaa tämmönen epätietous :frown:Vellu sanoi:Ei munkaan mielestä, mutten jaksanut etsiä enempiä.
En.Vellu sanoi:No muistatko? kerro meillekin.
S.A sanoi:
Peesaan.OoPee sanoi:Raastavaa tämmönen epätietous :frown:
paheksun.S.A sanoi:Kaadoin lunta niskaani. Join jostain purkista (hillo?) kaiketi tequilaa ja karpalomehua. Nämä nyt tulivat mieleen.
Omasta mielestäni olin ihan kunnolla.