Vellu
Kuninkaalleninen
Meinaakko, että osaat peruuttaa rekkaa?Moe Szyslak sanoi:Mulla on kuule ääni huomattavasti parantunut, nyt kun olen saanut HOITOJA. :ahem:
Meinaakko, että osaat peruuttaa rekkaa?Moe Szyslak sanoi:Mulla on kuule ääni huomattavasti parantunut, nyt kun olen saanut HOITOJA. :ahem:
Kai nyt sen verta että olen ajanut pakilla enemmän kuin suurin osa forumilaisista eteenpäin. :ahem:Vellu sanoi:Meinaakko, että osaat peruuttaa rekkaa?
Moe Szyslak sanoi:Kai nyt sen verta että olen ajanut pakilla enemmän kuin suurin osa forumilaisista eteenpäin. :ahem:
S.A sanoi:Kattelin tossa Wikipediasta juttua Portlandista ja tuli siinä mieleen, että missäs Noppis on.
Tekosyilee vaan.AJ sanoi:Sulla on sentään tekosyy.
Onko se riittävä syy käydä rykäisemässä jotain jokaiseen löytyvään toikkiin? Taas on ruutu täynna samaa riemullisen tuotteliaisuuden tulosta. Eipä sitten muuta.kouvotsvoni sanoi:Olen humalassa.
Aukaistessani etusivun, oli AJ:lla puoli sivua noita riemullisen tuotteliaisuuden tuloksia...mutta eihän se mikään perustelu ole mihinkään :thumbfh:Olga sanoi:Onko se riittävä syy käydä rykäisemässä jotain jokaiseen löytyvään toikkiin? Taas on ruutu täynna samaa riemullisen tuotteliaisuuden tulosta. Eipä sitten muuta.
No enää ei tartte sitten miettiä kuin että kuka mahtaa olla erään kertomuksen toinen osapuoli. Tai no, ketähän kaikkia täällä nyt mahtaakaan olla yleensä liikkeellä rekalla?Moe Szyslak sanoi:Kai nyt sen verta että olen ajanut pakilla enemmän kuin suurin osa forumilaisista eteenpäin. :ahem:
Matxi :ahem:Vellu sanoi:No enää ei tartte sitten miettiä kuin että kuka mahtaa olla erään kertomuksen toinen osapuoli. Tai no, ketähän kaikkia täällä nyt mahtaakaan olla yleensä liikkeellä rekalla?
Ai Laakso - Haltiala - Pitkäkoski - Laakso lenkin?J.Heldenview sanoi:Hiihdin keskuspuiston kierroksen perinteisellä tyylillä ajassa 19m55s.
Silloin aikoinaan lukion jälkeen kun olin autonsiirtäjänä vapaasatamassa, niin laskeskeltiin että jos ajaa noin 200 autoa päivässä ja vaikka 20-30 sekuntia joutuu jokaisella peruuttamaan hallista ulos, tai riveistä kaivaa niitä ulos, niin sehän tekee perskele yli tunnin päivässä. :ahem:Vellu sanoi:No enää ei tartte sitten miettiä kuin että kuka mahtaa olla erään kertomuksen toinen osapuoli. Tai no, ketähän kaikkia täällä nyt mahtaakaan olla yleensä liikkeellä rekalla?
Jumaleisson on porvarilla upeet pelit perkele. :mad_old:jaska sanoi:Tänään pitäis vanhempien saada Yaris :eek!:
oli niillä lainassa 1,5vko corolla - mieluummin mie tuon Yariksen otan :ahem:Moe Szyslak sanoi:Jumaleisson on porvarilla upeet pelit perkele. :mad_old:
Niin, sullehan se tulee käyttöön.jaska sanoi:oli niillä lainassa 1,5vko corolla - mieluummin mie tuon Yariksen otan :ahem:
Joo se on noitten vähänkin isompien autojen ajaminen vaikeeta, kun on tottunu miniatyyreihinjaska sanoi:oli niillä lainassa 1,5vko corolla - mieluummin mie tuon Yariksen otan :ahem: