No melkein puolet kilsoista on mun ajamiaMoe Szyslak sanoi:Niin, sullehan se tulee käyttöön.
... mitä Micrassa viimeisenä vuonna kateltiin, niin mutsi ajo 100km viikolla, minä 100km viikonloppuna
No melkein puolet kilsoista on mun ajamiaMoe Szyslak sanoi:Niin, sullehan se tulee käyttöön.
:ahem:OoPee sanoi:Joo sun on noitten vähänkin isompien autojen ajaminen vaikeeta, kun on tottunu miniatyyreihin
Jos ne saa sen Variksen tänään, niin tarkottaako tää nyt sitten myös, että Micra lähtee huushollista tänään? :eek!: :eek!:jaska sanoi:No melkein puolet kilsoista on mun ajamia
... mitä Micrassa viimeisenä vuonna kateltiin, niin mutsi ajo 100km viikolla, minä 100km viikonloppuna
Micra on lähtenyt huushollista viime su ... siksi tuo Corolla on niillä ollut.OoPee sanoi:Jos ne saa sen Variksen tänään, niin tarkottaako tää nyt sitten myös, että Micra lähtee huushollista tänään? :eek!: :eek!:
jaska sanoi:Micra on lähtenyt huushollista viime su
Espoon keskuspuistossa tuo ... tässä muita aikaa vastaan hiihdettyjä. Ei mitään huippuja ole :nope:Jacques sanoi:Ai Laakso - Haltiala - Pitkäkoski - Laakso lenkin?
Mikset ole Torinossa perkele!
jaska sanoi:.. Tosin Yarista oon ajanut ~15km, Corollaa 300, joten...
Tuo on kyl totta jos on kyse "ajamisesta" eikä ajamisestaAJ sanoi:Noi on aika paljon enemmän, mitä kukaan on koskaan "ajanut" micralla.
Mä meinasin tuon aikanaan ostaa, mutta en löytänyt siitä kopiosuojaamatonta versiota. Jätin siitä syystä ostamatta ja imutin netistä.burb sanoi:Ostin "Ikuinen Virta":n kun kerran oli halvennuksessa, 9,95e.
Nyt menee hermot kotelon ympärillä olevan muovin kanssa. :jaska:
Hmm... Ainakaan tämä versio ei ole kopiosuojattu. Vissiin.... :doubtful:Runar ja Kyllikki sanoi:Mä meinasin tuon aikanaan ostaa, mutta en löytänyt siitä kopiosuojaamatonta versiota. Jätin siitä syystä ostamatta ja imutin netistä.
Hyvä niin, ei ollut ollenkaan mun makuuni yhtä biisiä lukuunottamatta. Sitä biisiä, jonka perusteella olin koko levyäkin ostamassa.
Tykkään sinusta. PUSS.burb sanoi:halvennuksessa,
*tärkeilee*Cinderella007 sanoi:Tykkään sinusta. PUSS.
Lähetän tämän kaikille ystävilleni, saavatpahan hekin tähdä, että halvennus on oikea sana, jota käyttää kaikki tärkeät.
J.Heldenview sanoi:Tuo on kyl totta jos on kyse "ajamisesta" eikä ajamisesta
Siinähän luulet!AJ sanoi:Micrallahan ei voi kuin "ajaa". :nope:
J.Heldenview sanoi:Siinähän luulet!