Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Estate

Well-known member
Cinderella007 sanoi:
Kuulin, että olen huomenna erässä baarissa siiderilasillisen ja parin kaverin kanssa seuraamassa os-kiekkoa. Suomi-Ruotsi. Mä en osaa päättää mitä haluan sen pelin loppuvan..
Toivottavasti puhut nyt siitä, kuinka monella maalilla haluat Suomen voittavan, muuten... :mad_old:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ne on niin SAATANAN komeita nuo ruottalaiset kiakkoilijat. Varsinkin (lista saatu naiselta): Jörgen Jönsson, Daniel Alfredsson, Sedin kaksoset (nuilla kaikilla punainen nuppi), Peter Forsberg. Nämä tulivat äkkiä mainittuna. :D

Estate

Well-known member
Ruotsin kannustaminen Suomen ja Ruotsin välisessä lätkän olympiafinaalissa on - ei sen enempää tai vähempää - maanpetos!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Minulla on tänään jokin kummallinen aivohäiriö, joka palauttaa muistiin aina väärän tiedon, että Ruotsi pelaa tänään pronssista. Se ajatus on tullut ainakin 29 kertaa tänään. Kerran jo olin tarkistamassa, että moneltakos se Ruotsin pronssipeli alkaa. :eek:

markoj

Custom User
Il Tempo Gigante sanoi:
Työn alla,työn alla. Palanderin jälkeenn saunaan.
Eikö Kallen pitäs olla Torinossa laskemassa mäkee, eikä teillä saunomassa?

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Micael sanoi:
Hieno asia tuo Toleranssin tupakkalakko, toivon että kestää.

Itselläkin menee päivä aina tuonne iltaan 16.00 saakka ennen päivän ensimmäisiä savuja. Työpaikalla ei saa tupakoida eikä ole suotavaa työaikanakaan jos vaikka käy jossain, kuten ABC:llä, kahvilla ruokiksella. Ehkäpä saatan lopetella ennen kesää.
Voit olla varma että me Moen kaa tsempataan sua täysillä. Kai pesismailaa saa käyttää, jos lipeät ;)

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Näin muuten viime yönä unta että Suomi voitti ruotsin :eek:

HUOM! En ole lehtorin mikään pää- tahi sivunikki :thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Sam sanoi:
Voit olla varma että me Moen kaa tsempataan sua täysillä. Kai pesismailaa saa käyttää, jos lipeät ;)
Vejellään vaan nahkamailalla kuten tähänkin asti :ahem: ;) :thumbup:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Sam sanoi:
Näin muuten viime yönä unta että Suomi voitti ruotsin :eek:

HUOM! En ole lehtorin mikään pää- tahi sivunikki :thumbup:
No huomenna selviää onko teissä kuitenkin jotain yhteistä verta. ;)