Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Sam sanoi:
Tässä suht lähipiirissä on vaimon lisäksi neljä muuta :nope:

Formuloiden suhteen olen yrittänyt vältellä keskusteluita, varsinkin Mersun poksumisen syistä :thumbdown
Sano niille kaikille, että on parempi pysyä poissa f1-forumilta.

;-)

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Olenpas tässä ihmetellyt, että mihin forumistit ovat kadottaneet sanavarastonsa. Tänä päivänä on sekä otsikot että postaukset tulvillaan vee-tyyliä. Kokeilkaapas joitain vaihtoehtoisia sanoja, voisi tuntua vaihteeksi ihan virkistävältä.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Uutiskuono meni eilen nauhalle ja sielläkin oli hiukkasen juttua olumppialaisista, mutta Olgan ei ehkä kannata katsoa sitä. :thumbup:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Olga sanoi:
Olenpas tässä ihmetellyt, että mihin forumistit ovat kadottaneet sanavarastonsa. Tänä päivänä on sekä otsikot että postaukset tulvillaan vee-tyyliä. Kokeilkaapas joitain vaihtoehtoisia sanoja, voisi tuntua vaihteeksi ihan virkistävältä.

Pettymys tuo, totta tosiaan, väliaikaista kaikki on vaan.

Pahoittelen jos olen hukannut linjani pettymyksen hetkillä, sekä provosoituna...

Eiköhän hillitty linjani palanne käyttöön viimeistään huomenna ?

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Olga sanoi:
Anteeks.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
8 arvoturnauksen finaalia, 7 tappiota, joista nyt 6 putkeen. Ainoan voiton on tuonut RUOTSALAINEN valmentaja 11 vuotta sitten. :rolleyes:

Jååpa jåå... :doubtful: :eek:

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Oon muuten tässä parin päivän aikana havainnut pirun hyödylliseksi ton New Posts-napin tuolla yläreunassa. Saa silleen kätsysti lähteissä takastettua notta onko millekkään alueelle tullut lukemisen jälkeen uusia viestejä sen sijaan että selais ne kaikki uudestaan. :ahem:

DFiaA

I told you so
Vilperi sanoi:
Oon muuten tässä parin päivän aikana havainnut pirun hyödylliseksi ton New Posts-napin tuolla yläreunassa. Saa silleen kätsysti lähteissä takastettua notta onko millekkään alueelle tullut lukemisen jälkeen uusia viestejä sen sijaan että selais ne kaikki uudestaan. :ahem:
Mikä ihmeen nappi toi on? Boldatusta otsikostahan se selviää jotta onko uusia vastauksia.

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
J.Heldenview sanoi:
Mikä ihmeen nappi toi on? Boldatusta otsikostahan se selviää jotta onko uusia vastauksia.
Niinpä, mutta toi näyttää kaikkien alueiden lukemattomat viestit. Eli kun olen lukenut kaikki uudet jutut, niin voin tuosta katsoa onko sen jälkeen tullut millekkään alueelle uusia viestejä sen sijaan että käyn jokaisen alueen vuorotellen läpi.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Moe Szyslak sanoi:
8 arvoturnauksen finaalia, 7 tappiota, joista nyt 6 putkeen. Ainoan voiton on tuonut RUOTSALAINEN valmentaja 11 vuotta sitten. :rolleyes:

Jååpa jåå... :doubtful: :eek:
Ajatteleppas miten moni joukkue ei päässyt sinne arvoturnauksen finaaliin ollenkaan! :thumbup:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Ehkäpä tästä täytyy vetää se johtopäätös, että Suomen voimat riittävät vain finaaliin pääsyyn, ei sen voittamiseen.

DFiaA

I told you so
Olga sanoi:
Ajatteleppas miten moni joukkue ei päässyt sinne arvoturnauksen finaaliin ollenkaan! :thumbup:
Aikas harvoissa joukkuepeleissä suomi on finaaliin päässyt. Ja nekin missä on päästy, on lajeja joista vain murto osa maapallon kansoista on kiinnostuneita.

Mitä yritän sanoa tällä? Enpä tiedä, varmaan että ihan turha yrittää nostaa kansan itsetuntoa jollain urheilulla. Pitäiskö meidän muka olla parhaita? Mutta eikö me olatais parhaita vain jos olisimme parhaita hieman useammissa lajeissa....

Oma suhtautuminen jääkiekkoon ja urheiluun on ruvennut olemaan sellaista että ikävä urheilijan kannalta ettei voittoa tullut, mutta ei se oikeastaan liikuta mua mitenkään.

Paitsi voiton hetkellä :D