Mun pointi oli se, että vaikka hienosti pelataan kautta linjan, niin se TAPPO% finaaleissa saisi olla korkeempi kuin 1/8.Olga sanoi:Ajatteleppas miten moni joukkue ei päässyt sinne arvoturnauksen finaaliin ollenkaan! :thumbup:
Mun pointi oli se, että vaikka hienosti pelataan kautta linjan, niin se TAPPO% finaaleissa saisi olla korkeempi kuin 1/8.Olga sanoi:Ajatteleppas miten moni joukkue ei päässyt sinne arvoturnauksen finaaliin ollenkaan! :thumbup:
Eli sen henkisen 'pikkuveli-lukon' soisi joskus aukeavan.Moe Szyslak sanoi:Mun pointi oli se, että vaikka hienosti pelataan kautta linjan, niin se TAPPO% finaaleissa saisi olla korkeempi kuin 1/8.
Kuka savolainen siellä örvelsi? En nähnyt kuin pieniä pätkiä jutusta.Moe Szyslak sanoi:Katsoin tossa tota örvellystä aamuöisestä hopea-juhlasta (juu, tunnen syvää myötähäpeää Kuopiolaisesta taas) niin kyllä toi FINLANDIA-hymni saisi olla Suomen kansallislaulu. :ahem:
Olga sanoi:Kuka savolainen siellä örvelsi? En nähnyt kuin pieniä pätkiä jutusta.
Samanlainen ratti kuin mulla! :thumbup:Il Tempo Gigante sanoi:Tiedoksi:
Jonsen ole aikaisemmin jo ilmoittanut, niin teen tiettäväksi, notta laitoon tuon täälläkin näkyneen Matsin ja Foppan kuvan taustakuvaksi.
Nottei totuus unohdu.
OJ örvelsi terveiset Sörkan vankilaan, kaato pullonsa Jukka Laaksosen päälle ja vei mikin esilaulajalta. Pikkasen oli tilannetaju hakusessa, jos multa kysytään.Il Tempo Gigante sanoi:Weikaan, notta Olli ?
Tiesin.Mr Natural sanoi:OJ örvelsi terveiset Sörkan vankilaan, kaato pullonsa Jukka Laaksosen päälle ja vei mikin esilaulajalta. Pikkasen oli tilannetaju hakusessa, jos multa kysytään.
Kulli-Olli Gran...siis Jokinen. :thumbfh: :nope:Olga sanoi:Kuka savolainen siellä örvelsi? En nähnyt kuin pieniä pätkiä jutusta.
Tottakai tietenkin. Olis nyt voinut muutamalla tunnilla siirtää. :doubtful:Moe Szyslak sanoi:Kulli-Olli Gran...siis Jokinen. :thumbfh: :nope:
Eiks niille oltu järjestetty skruudaus Torniin? :doubtful:Olga sanoi:Tottakai tietenkin. Olis nyt voinut muutamalla tunnilla siirtää. :doubtful:
:thumbdown :thumbdown :thumbdown :thumbdownmarkoj sanoi:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:OoPee sanoi::thumbdown :thumbdown :thumbdown :thumbdown