Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Suomessa on nyt ainutlaatuinen tilanne päällä. Maasta ei löydy yhtään HALLITSEVAA OLYMPIAVOITTAJAA. :nope:

Ja menee vähintään 2 vuotta ja Peekkingin kisoihin kun ehken voimme yleensä edes saada sellaisen (tosin epäilen sitä vahvasti) :(

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Moe Szyslak sanoi:
Suomessa on nyt ainutlaatuinen tilanne päällä. Maasta ei löydy yhtään HALLITSEVAA OLYMPIAVOITTAJAA. :nope:

Ja menee vähintään 2 vuotta ja Peekkingin kisoihin kun ehken voimme yleensä edes saada sellaisen (tosin epäilen sitä vahvasti) :(

Tällaisessa tappioputkessa on hyvä jatkaa. :thumbup:

Knoukka

Well-known member
Kurkku kipiä ja limanen sekä vähän lämpöä. Eikö noi flunssat jo tältä talvelta riitä? Ilmoitin että oon etähommissa ke-to.

Mulla ei oo ikinä ollut mitään urheiluvammaa, tai mitään "oikeaa" sairautta. Ei pienintäkään. Mutta joka saatanan räkätaudin mä onnistun aina saamaan mikä ohi kulkee. Ehkä se on mun risti.

Enkä nyt todellakaan valita- olo ei oo kovinkaan huono ja pakkolepo ei ole nyt pahasta. Ostin herkkuja ja vuokrasin pari leffaa. Sairastan vaan en kärsi- nautin perkele. :)

Laskiaispulliakin mennyt jo kaksi. Ja mansikalla. :thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
KnowHow sanoi:
Mutta joka saatanan räkätaudin mä onnistun aina saamaan mikä ohi kulkee. Ehkä se on mun risti.
Pikkusen sama vika nykyään, joskin pari räkäaaltoa on nyt menny ohitte vaikka duunissakin on kundia kaatunu kuin heinää. Muunlaisia sairauksia ei sitten ookaan kohdalle iskeny, mitä nyt yks keuhkokuume lukioaikana (tosin menee sekin pikkusen samaan kastiin) ja pari kertaa joku vattapöpö. Niin ja lastensairaudet tietty.

Lehdessä muuten mainittiin, että nyt alkaa sitten se varsinainen influenssakausi. Ainakin täällä.