Miguel
beagle
Höpö höpö. Kimillä oli kanttia onnitella voittajaa.AJ sanoi:Kimi siirtyy vihollisen leipiin.
Höpö höpö. Kimillä oli kanttia onnitella voittajaa.AJ sanoi:Kimi siirtyy vihollisen leipiin.
Mutta Kimillä on sopimus Ferrarin kanssa, tietää IS.Miguel sanoi:Höpö höpö. Kimillä oli kanttia onnitella voittajaa.
Olga sanoi:Mutta Kimillä on sopimus Ferrarin kanssa, tietää IS.
Tiesin.AJ sanoi:Tätä minä tarkoitinkin.
Onhan Kimillä ollut tuo sopimus jos pitkän aikaa. Eihän se ole uutinen. :frank:AJ sanoi:Tätä minä tarkoitinkin.
Sehän olikin merkityksetön ilmoitus. :thumbup:Miguel sanoi:Onhan Kimillä ollut tuo sopimus jos pitkän aikaa. Eihän se ole uutinen. :frank:
Ettette vaan ole sisaruksia AJ:n kanssa? :eek!:Olga sanoi:Tiesin.
Olga sanoi:Sehän olikin merkityksetön ilmoitus. :thumbup:
Miguel sanoi:Ettette vaan ole sisaruksia AJ:n kanssa? :eek!:
Miguel sanoi:
Olin varautunut puolustamaan Kimin juhlintaa Fobban kanssa.
Samanlainen yllätys se on saippuaopperoissakin. :dunno:AJ sanoi:Tätä en tiennyt!
Moe Szyslak sanoi:Suomessa on nyt ainutlaatuinen tilanne päällä. Maasta ei löydy yhtään HALLITSEVAA OLYMPIAVOITTAJAA. :nope:
Ja menee vähintään 2 vuotta ja Peekkingin kisoihin kun ehken voimme yleensä edes saada sellaisen (tosin epäilen sitä vahvasti)
Mutta onhan meillä silti Matti, vaikka hänen urheilusuorituksistaan onkin aikaa :thumbup:Miguel sanoi:Tällaisessa tappioputkessa on hyvä jatkaa. :thumbup:
Pikkusen sama vika nykyään, joskin pari räkäaaltoa on nyt menny ohitte vaikka duunissakin on kundia kaatunu kuin heinää. Muunlaisia sairauksia ei sitten ookaan kohdalle iskeny, mitä nyt yks keuhkokuume lukioaikana (tosin menee sekin pikkusen samaan kastiin) ja pari kertaa joku vattapöpö. Niin ja lastensairaudet tietty.KnowHow sanoi:Mutta joka saatanan räkätaudin mä onnistun aina saamaan mikä ohi kulkee. Ehkä se on mun risti.
Kauden hitaimman kuskin ?Jacques sanoi:Vaihdoinpa nyt ajankohtaisemman avattaren. :ahem: :ahem: :ahem:
NOPEIMMANjaska sanoi:Kauden hitaimman kuskin ?
Poistuu radalta nopeammin kuin kukaan toinen kuski?Jacques sanoi:NOPEIMMAN