Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Pekkeli

Well-known member
Sijainti
Oulu
Moe Szyslak sanoi:
Suomessa on nyt ainutlaatuinen tilanne päällä. Maasta ei löydy yhtään HALLITSEVAA OLYMPIAVOITTAJAA. :nope:
Miesten perinteitä kolmeakymppiäpä ei ole taidettu olympialaisissa hiihtää Naganon jälkeen, joten Myllylä on sen lajin hallitseva olympiavoittaja.

DFiaA

I told you so
Pekkeli sanoi:
Miesten perinteitä kolmeakymppiäpä ei ole taidettu olympialaisissa hiihtää Naganon jälkeen, joten Myllylä on sen lajin hallitseva olympiavoittaja.
Mika \o/

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Olenpas tässä muutamankin tunnin etsinyt eräitä työhön liittyviä papereita, joita tarvitsisin huomenna ja viimeistään torstaina. Olin pyytänyt juttuja sähköisinä, mutta sain ne paperiversioina, eikä minulla ole aavistustakaan, missä ne ovat. 'Hieman' riepoo. :mad_old: :nope:

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Olga sanoi:
Olenpas tässä muutamankin tunnin etsinyt eräitä työhön liittyviä papereita, joita tarvitsisin huomenna ja viimeistään torstaina. Olin pyytänyt juttuja sähköisinä, mutta sain ne paperiversioina, eikä minulla ole aavistustakaan, missä ne ovat. 'Hieman' riepoo. :mad_old: :nope:
Vuoden vaihteessa duunissa muutimme ja yksi kaupungin hemmo lähettelee aina paperitse asiansa. Ja muutossa kevään tiedote tietysti tuli pakattua johonkin, missä se on edelleen pakattuna. Laitoin sähköpostia, että mikähän on aikataulu tämän kesän suhteen ja eilen sain vastauksen, että deadline oli kuun puolivälissä ja olikin jo ihmetellyt kun ei meistä ollut kuullut mitään :( No piti sitten säveltää pikaisesti jotain... no, edestään sen löytää

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Olga sanoi:
Kelaa filmiä puolinopeudella taaksepäin, kunnes tulet kohtaan Papereiden tallettaminen epäolennaiseen paikkaan.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Mutku sanoi:
Vuoden vaihteessa duunissa muutimme ja yksi kaupungin hemmo lähettelee aina paperitse asiansa. Ja muutossa kevään tiedote tietysti tuli pakattua johonkin, missä se on edelleen pakattuna. Laitoin sähköpostia, että mikähän on aikataulu tämän kesän suhteen ja eilen sain vastauksen, että deadline oli kuun puolivälissä ja olikin jo ihmetellyt kun ei meistä ollut kuullut mitään :( No piti sitten säveltää pikaisesti jotain... no, edestään sen löytää
Nämä normaalista käytännöstä poikkeavat ihmiset aiheuttavat ylimääräisiä kauhuja. Nyt haussa olevat jutut ovat vielä hyvin ainutkertaisia ja muistan ottaneeni ne käteen ja muistan myös sanat, joita siinä yhteydessä vaihdettiin. Sen jälkeen ei ole mitään havaintoa. Jospa ne löytyisivät aamulla töipaikalta, vaikka sieltäkin niitä tänään jo kaivelin epäonnistuneesti. :eek:

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Menen kohta työterveyshoitajalle ja uskon, että mua tulee sattumaan. Se nyppää mun haavasta silikoniputkilon pois ja laittaa varmaan uuden tilalle.

Pitäkää peukkuja, että tuntemani kipu on miellyttävää.

Estate

Well-known member
Sammylle: :thumbup:

Maaliskuukin sitten alkoi, joten kaipa se kevät kohta kolkuttelee. Viikonloppuna bongailin pajunkissoja! :)

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Suhkuksi meni mulla kahvin keitto. Latasin Moccamasterin tovin kuluttua aloin ihmetellä, notta miksi ei kuulu putputusta, eikä tuoksu tuores kahvi. Menin katsomaan. Eipä ollut vettä keittimen vesisäiliössä.

Nyt on. Ja putputtaa. Ja tuoksuu.

Knoukka

Well-known member
Räkätaudissa kotona. Ei pahemmin harmita. Paitti että suu on kuivunut kipiäksi yöllä kun ei nenän kautta voinut hengittää. Pieniä on mun murheet siis.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Itsehän lapsena totesin, että kuolen 33v sydänkohtaukseen.
Silloin tuntui, että siihenhän on niin paljon aikaa ja silloin sitä on jo ikäloppu :(