:jaska:Vellu sanoi:Poistuu radalta nopeammin kuin kukaan toinen kuski?
:jaska:Vellu sanoi:Poistuu radalta nopeammin kuin kukaan toinen kuski?
Miesten perinteitä kolmeakymppiäpä ei ole taidettu olympialaisissa hiihtää Naganon jälkeen, joten Myllylä on sen lajin hallitseva olympiavoittaja.Moe Szyslak sanoi:Suomessa on nyt ainutlaatuinen tilanne päällä. Maasta ei löydy yhtään HALLITSEVAA OLYMPIAVOITTAJAA. :nope:
Mika \o/Pekkeli sanoi:Miesten perinteitä kolmeakymppiäpä ei ole taidettu olympialaisissa hiihtää Naganon jälkeen, joten Myllylä on sen lajin hallitseva olympiavoittaja.
Vuoden vaihteessa duunissa muutimme ja yksi kaupungin hemmo lähettelee aina paperitse asiansa. Ja muutossa kevään tiedote tietysti tuli pakattua johonkin, missä se on edelleen pakattuna. Laitoin sähköpostia, että mikähän on aikataulu tämän kesän suhteen ja eilen sain vastauksen, että deadline oli kuun puolivälissä ja olikin jo ihmetellyt kun ei meistä ollut kuullut mitään No piti sitten säveltää pikaisesti jotain... no, edestään sen löytääOlga sanoi:Olenpas tässä muutamankin tunnin etsinyt eräitä työhön liittyviä papereita, joita tarvitsisin huomenna ja viimeistään torstaina. Olin pyytänyt juttuja sähköisinä, mutta sain ne paperiversioina, eikä minulla ole aavistustakaan, missä ne ovat. 'Hieman' riepoo. :mad_old: :nope:
Kelaa filmiä puolinopeudella taaksepäin, kunnes tulet kohtaan Papereiden tallettaminen epäolennaiseen paikkaan.Olga sanoi:Olenpas tässä muutamankin tunnin etsinyt eräitä työhön liittyviä papereita, joita tarvitsisin huomenna ja viimeistään torstaina. Olin pyytänyt juttuja sähköisinä, mutta sain ne paperiversioina, eikä minulla ole aavistustakaan, missä ne ovat. 'Hieman' riepoo. :mad_old: :nope:
Nämä normaalista käytännöstä poikkeavat ihmiset aiheuttavat ylimääräisiä kauhuja. Nyt haussa olevat jutut ovat vielä hyvin ainutkertaisia ja muistan ottaneeni ne käteen ja muistan myös sanat, joita siinä yhteydessä vaihdettiin. Sen jälkeen ei ole mitään havaintoa. Jospa ne löytyisivät aamulla töipaikalta, vaikka sieltäkin niitä tänään jo kaivelin epäonnistuneesti.Mutku sanoi:Vuoden vaihteessa duunissa muutimme ja yksi kaupungin hemmo lähettelee aina paperitse asiansa. Ja muutossa kevään tiedote tietysti tuli pakattua johonkin, missä se on edelleen pakattuna. Laitoin sähköpostia, että mikähän on aikataulu tämän kesän suhteen ja eilen sain vastauksen, että deadline oli kuun puolivälissä ja olikin jo ihmetellyt kun ei meistä ollut kuullut mitään No piti sitten säveltää pikaisesti jotain... no, edestään sen löytää
Pidän peukkuja sille, että olet masokisti.Sammypiru sanoi:Pitäkää peukkuja, että tuntemani kipu on miellyttävää.
Hyvä! :thumbup:Sammypiru sanoi:Olen hengissä ja en tuntenut miellyttävää kipua.
Itse kuolen taas ennustuksen mukaan 74 vuotiaaksi, 38% todennäköysyydellä elän yli 75 vuotiaaksi nykyisillä elintavoilla.Charlie sanoi:Juuri saamani tiedon mukaan kuolen perjantaina 31. joulukuuta 2055.
http://www4.hs.fi/deadline/deadline.html