toleranssisiipi
Langennut enkeli
Mä oon saanut vaan sanallisia arvosteluja vasta. Viimeks oli "Ihan hyvä."Paljon sulla puolestaan oli matematiikka
Mä oon saanut vaan sanallisia arvosteluja vasta. Viimeks oli "Ihan hyvä."Paljon sulla puolestaan oli matematiikka
Näinhän se menee.En tarkoittanutkaan sun päästelleen aivopieruja, vaan jonkun muun. Mutta ei siitä sen enempää, koska jäähyllä olevista ei kannata avautua.
Sun kohdallas tarkoitin vain sitä, että sä näit yhden aivopierun, minä pelkästään tänä illan aikana useampia, lähinnä noita jps:n quottaamia.
Kylläpä vain. Harmittaa aika paljon kun leimataan kehitysvammaiseksi sillä perusteella, että tykkää ajaa kilpaa kilpa-autoiluaiheisen foorumin porukassa. Ei siellä turhaan ollut se viite provoamisesta alkupäässä.Ja seuraava...
Kohtahan tässä on se koko kaarti käynyt poraamassa.
Mä voin todetä sen olevan ihan oman kokemuksen perusteella täysin vajaamielistä touhua, siihen on upotettu viimeisen kymmenen vuoden aikana vajaa neljännesmiljoona, ei sellaista kukaan täysjärkinen tee. Tosin rajoitteena oli se, ettei sitä tehty kilpa-ajoaiheisen foorumin porukassa.Kylläpä vain. Harmittaa aika paljon kun leimataan kehitysvammaiseksi sillä perusteella, että tykkää ajaa kilpaa kilpa-autoiluaiheisen foorumin porukassa. Ei siellä turhaan ollut se viite provoamisesta alkupäässä.
Tämähän olikin jo tiedossa (tarkkoja summia lukuunottamatta). Ollaan ihan keskenämme aiheesta keskusteltukin. Se, että sinä olet kuluttanut harrastukseen neljännesmiljoonan, ei ole lähelläkään meidän yhteenkokoontumista ja muutaman saturaisen vuotuista uhrausta (vaikka ajaisi koko kauden kisat).Mä voin todetä sen olevan ihan oman kokemuksen perusteella täysin vajaamielistä touhua, siihen on upotettu viimeisen kymmenen vuoden aikana vajaa neljännesmiljoona, ei sellaista kukaan täysjärkinen tee.
Raha on käyttämistä varten elämän aikana. Karting on kivempaa, kuin ottaa rahat mukaan arkkuun.Mä voin todetä sen olevan ihan oman kokemuksen perusteella täysin vajaamielistä touhua, siihen on upotettu viimeisen kymmenen vuoden aikana vajaa neljännesmiljoona, ei sellaista kukaan täysjärkinen tee. Tosin rajoitteena oli se, ettei sitä tehty kilpa-ajoaiheisen foorumin porukassa.
Oikee asene saatana:alppu:Raha on käyttämistä varten elämän aikana. Karting on kivempaa, kuin ottaa rahat mukaan arkkuun.
Kehitysvammaisjuttu on yhdyssana.Ja toi jpssssssän kehitysvammais juttuhan juontaa juurensa pelkästän siitä
että hän on ollu henkeen ja vereen Matti Vanhas fani, ja nyt kun Matilla menee, niin kuin menee.
Niin ihan varmaan vituttaa. Kaikki mitä eteen tulee, pitäis kaataa jne jne. Katainen perkele lähti karkuun, eikä puolusta yhtään. Vaikka saunassa lupasi maat ja taivaat, kun sitä kunnolla vihtoi
:nope:
Kehitysvammaisjuttu on yhdyssana.
Et kai runggaillut samalla?Your submission could not be processed because a security token was invalid.
If this occurred unexpectedly, please inform the administrator and describe the action you performed before you received this error.
--------------------
Tuo ilmoitus sen takia, että hain sanalla Thunder. Olenko niin vaarallinen sanalta, että pitää poistaa?
Tuollaisia kuskeja lisää KKWCS sarjaan, enkä aina sanois painosanalla JOS on maailmalla käynyt, mutta riittää osittain että on kiertänyt suomessakin, täällä on hyvät puitteet ja hyvä taso, mielestäni hyvän kokemuksen saa täälläkin aikaiseksi, huomasin sen viime huhtikuussa.Vaikea sanoa tiedänkö enemmän vai vähemmän- Jotain kuitenkin tietää jos on eri luokissa kymmenkunta vuotta kiertänyt sekä Suomen että Euroopan kisoja.