Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Joo ja seuraavaksi me 72:n kanssa möötetään juhnia.
Pikkaisen eri asia! :D

Onhan se toki helppo jatkaa ja viedä eteenpäin itse saamiaan väärinkäsityksiä ilman että ottaisi asian todellista laitaa selville..

Mutta jos et mun sanaan usko, niin kannattaa jutella mainitsemasi hahmon 72 kanssa. Hän on kuitenkin möötennyt lähes kaikki kkwcs-aktiivit ja voi varmasti kertoa sulle oman mielipiteensä porukasta.
 

Pobeda

Well-known member
Liittynyt
18.4.2008
Viestit
936
Kouluesimerkki siitä, miten huonoja asioita ovat jossain yhteisössä olevat kuppikunnat. Hyvien ihmisten yhteisöt, joissa kaikilla on keskenään aina niin kivaa, ovat kaiken kritiikin ulkopuolella. Jos sellaista esiintyy tippaakaan, pyritään sen esittäjä tuhoamaan ja häntä kohtaan hyökätään sellaisella raivolla josta Puhiksen kirjoitus on hyvä esimerkki.

KartiKeijojen yhteisön vaikutus pääfoorumiin on ollut jo kauan aivan selvä, mutta tämän jälkeen ei kenellekään voi olla epäselvää miten halveksittava paskasakki KKWCS on. Tähän asti 'leidin' peräaallolla surffailijoiden joukossa on ollut kuppikuntalaisia ja muutenkin kolmikon touhuille on muutamien nyökyttelyjen ohella vaiettu. Nyt eturintamaan astui loputkin porukan silmäätekevistä ryhdikkäästi ja häpeällisesti omiaan puolustaen, samoin kuin pari yllätysnimeä.

Kerrankin täysillä peukkua Formulanomille ja jps:lle.

Hienosti yleistetty n. 30 hengen aktiivihenkilön porukka yhden postauksen avulla.
Tässä ketjussa on käynyt postaamassa vuorokauden aikana n. 10 kkwcs-tyyppiä. Jokainen, sinä mukaan lukien, tuli puolustamaan omiaan, tai nyökuttelemään. Dompparin yksi viesti on mulle arvoitus. Kun kaikki kirjoittaneet kkwcs:läiset ovat esiintyneet yhtenäisenä ja tiiviinä rintamana, ei kannattaisi meuhkata vastapuolen yleistämisestä. Joka kerta ei jaksa erikseen selittää että voihan harrastuksen parissa olla toisenlaisiakin ihmisiä jotka oman etunsa nimissä vaikenevat tai eivät ole lukemassa tätä toikkia.
Lainauksessa luki "pikkuhiljaa", se ei tarkoita yhtä postausta, eilenkin niitä tuli paljon. Miulle myös muodostui pikkuhiljaa käsitys kkwcs:tä, nyt asiat selvisi kaikille. Porukka-jutun tuossa edellä jo selvitinkin.

Ketkä on mafiapellejä? ... mutta tietenkin on helppo pistää kaikki yhden niskaan. Eipä mulla muuta..
Voi vittu mitä paskaa.
Olen samaa mieltä siitä että tuollainen uho on vastenmielistä. Etenkin Puhiksen reaktio ampui pahasti yli. Tuollainen uhkailu ei ole missään nimessä hyväksyttävää.
Aivan erilaista tekstiä kuin aikaisemmin, mistäs tämä nyt tähän putkahti?
Se että pari hahmoa peukutti sitä, johtui varmasti siitä, että Puhis reaktiossaan puolusti juuri heitä! Joten siinä peukutuksessa en näe mitään outoa sinänsä.
Ja taas jatketaan.
Väittäisin kyllä, että sun kannattaa joskus tulla katsomaan meidän kisoja, koska meillä on AINA MUKAVAA! :ahem:
Jos tulisin sinne, ei mulla olisi yhtään mukavaa, se on varma. Mafiallakin on varmaan omissa piireissään hirmu kivaa.

Puhis jäähylle väkivallalla uhkailusta. Koska oli aiempi jäähy alla, lepäilee kolme päivää.
Varmaan Puhis kolmen päivän huilin ja perhepiirissä tapahtuneen ripityksen jälkeen palaakin muuttuneena henkilönä eikä enää käyttäytyisi samoin. Kolmikko taas pääsi täysin pälkähästä ja jps sai varoituksen. Ei voi käsittää.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Pikkaisen eri asia! :D

Onhan se toki helppo jatkaa ja viedä eteenpäin itse saamiaan väärinkäsityksiä ilman että ottaisi asian todellista laitaa selville..

Mutta jos et mun sanaan usko, niin kannattaa jutella mainitsemasi hahmon 72 kanssa. Hän on kuitenkin möötennyt lähes kaikki kkwcs-aktiivit ja voi varmasti kertoa sulle oman mielipiteensä porukasta.
Jep. Juhnia ei tarvitse pelätä.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
KartiKeijojen yhteisön vaikutus pääfoorumiin on ollut jo kauan aivan selvä, mutta tämän jälkeen ei kenellekään voi olla epäselvää miten halveksittava paskasakki KKWCS on. Tähän asti 'leidin' peräaallolla surffailijoiden joukossa on ollut kuppikuntalaisia ja muutenkin kolmikon touhuille on muutamien nyökyttelyjen ohella vaiettu. Nyt eturintamaan astui loputkin porukan silmäätekevistä ryhdikkäästi ja häpeällisesti omiaan puolustaen, samoin kuin pari yllätysnimeä.

Tässä ketjussa on käynyt postaamassa vuorokauden aikana n. 10 kkwcs-tyyppiä. Jokainen, sinä mukaan lukien, tuli puolustamaan omiaan, tai nyökuttelemään. Dompparin yksi viesti on mulle arvoitus. Kun kaikki kirjoittaneet kkwcs:läiset ovat esiintyneet yhtenäisenä ja tiiviinä rintamana, ei kannattaisi meuhkata vastapuolen yleistämisestä. Joka kerta ei jaksa erikseen selittää että voihan harrastuksen parissa olla toisenlaisiakin ihmisiä jotka oman etunsa nimissä vaikenevat tai eivät ole lukemassa tätä toikkia.
Tottakai sitä puolustaudutaan kun esitetään TÄYSIN perättömiä väitteitä!

Minä puolustaudun tähän kommenttiisi painamalla report bad post nappia.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Juttu nyt sattuu olemaan niin, että jos puolustaisin henkeen ja vereen muutamia hahmoja, niin olisin käynyt kiinni jo. Itsellä on silmät päässä ja näen varsin hyvin mitä kukin kirjoittaa. Aikuiset ottakoon vastuun omista näpytyksistään ja olkoon valmiita tulemaan elävältä syödyksi. Se on moderaattorien tehtävä putsata noita juttuja,kun siihen tarvetta tulee.(olisi pitkä jäähylista jos olisin mode)

Otin nyt vain kantaa tähän kun satun kuulumaan tähän kartingin paskasakkiin.
Popedan tuotanto on muuten ihan paskaa

Ei muuta---------->
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Onko mielestäsi uhkaus työntää puolimetrinen veitsi perseeseen kuitattu sillä, että osa porukasta kritisoi uhkausta ja osa kannustaa?
Puhis sai siitä ansaistun bannin.. Nuo mainitsemasi kannustajat varmaan lukivat tietyt asiat Puhiksen kommentista huumorina.. En tiedä sitä sitten..

Sä olet myös tavannut suuren osan kkwcs-porukasta livenä.. Sanopa nyt Zaikom ollaanko me sellaista paskasakkia niinkuin Pobeda väittää?
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Paljonko noita väkivallalla uhkailuja on tolta sakilta tähän mennessä tullu? Puhikselta useampi ja Haikilta ainakin kerran ja tämä ladyna itseään pitävä on ollut hurraamassa (ja aiheuttamassa) liki joka kerta.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Veikkaan, että ulkopuolisten on hyvin vaikea nähdä asiaa samalla tavalla varsinkin kun peukutuksen lisäksi kirjoitettiin mm. "Hyvä Puhis! Ai Saatana helvetin hyvä asenne. Homot syö kuraa!", "Muista. Olet täysin suojaton. Kannataa miettiä mitä kirjoittaa..."
Pitää varmasti paikkansa, mutta kyse on silti vain muutamasta tyypistä.

Itsehän olen käynnyt paikalla pariin otteeseen. Ja keskustellut mm. Puhiksen kanssa ja siksi tiedän millainen Puhis on tyyppinä. (=hiukan impulsiivinen, mutta erittäin mukava/puhelias kaveri) Syntynyt kuva Puhiksesta on ihan toisenlainen mitä tämän kirjoituksesta (tai kirjoituksista) on saanut irti.

Ryhmässänne näyttää olevan suurimmaksi osaksi mukavaa. Kaiketi jotain kiistojakin on ollut, mutta olette saanut ratkottua niitä.

Olen edelleen sitä mieltä, että KKWCS on järkevintä oheistoimintaa mitä voorumiin liittyy. Siitä olen erittäin pettynyt, että tämä on mennyt tälläiseksi muutaman hahmon takia (juu...tarkoitan juuri teitä, joita käsitellään yksilöinä, mutta myös YHTENÄ ryhmänä)
Tämä on mielestäni hyvä kommentti ja olen samaa mieltä!
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Ja "jatketusta etädiagnosoinnista" tulee varoitus. Toivottavasti sama linja pätee sitten muidenkin kohdalla.

Oli kyllä melkoinen rimanalitus yleensä suht hyvinä pitämiltäni modeilta tuo eilinen. Oli tosin monilta muiltakin, mutta sen ei pitäis vaikuttaa.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Puhis sai siitä ansaistun bannin.. Nuo mainitsemasi kannustajat varmaan lukivat tietyt asiat Puhiksen kommentista huumorina.. En tiedä sitä sitten..
Vaikea nähdä tuollaista huumorina. Jotenkin jäi enempi joukkotappeluhengen kuva sitä kannattavista kommenteista. Varmaan kun t-faija saanut virtuaalipaskaa niskaan niin kiva laittaa sitten jotain uhkailua takaisin.
Sä olet myös tavannut suuren osan kkwcs-porukasta livenä.. Sanopa nyt Zaikom ollaanko me sellaista paskasakkia niinkuin Pobeda väittää?
Ei minulla ole porukasta pahaa sanottavaa. Muutamat viestit forumilla vaan keulineet aika pahasti.
 
Viimeksi muokattu:

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Olen tässä ollut sivustaseuraajana, mutta nyt on kyllä pakko hieman puuttua keskusteluun. Muutamien hahmojen lapsellisen kirjoittelun perusteella ei todellakaan kannata vetää johtopäätöksiä, että koko sarja ja siihen osallistuvat olisivat täyttä kuraa. Kaikilla on aina oikeasti mukavaa kisoissa enkä ole koskaan törmännyt paikan päällä minkääntasoisiin konflikteihin. Jos ei olisi näin kivaa porukkaa kasassa niin tuskin osallistuisin yhtä paljon kisoihin, vaikka ajamista rakastankin. Tänään on harjoituskisa Myllypurossa klo 17.30, jonne on tulossa noin 15 hahmoa. Toivotan kaikki muutkin tervetulleeksi paikalle!
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Sillä ei muuten oikeasti ole forumille yhtään mitään väliä, kuinka hauskaa jollain porukalla on jossain keskenään, tahi kuinka vekkuleita jotkut hahmot ovat livenä.
Ainoastaan sillä on väliä forumin kannalta, miten täällä forumilla riekutaan.

Siks on vähän huono vedota siihen että "oikeesti se on hei ihan hyvä jätkä."

Näin mä tän näkisin. Niinku.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Puhis sai siitä ansaistun bannin.. Nuo mainitsemasi kannustajat varmaan lukivat tietyt asiat Puhiksen kommentista huumorina.. En tiedä sitä sitten..

Sä olet myös tavannut suuren osan kkwcs-porukasta livenä.. Sanopa nyt Zaikom ollaanko me sellaista paskasakkia niinkuin Pobeda väittää?
Vuonna 2001 muutama kaheli lensi USAssa koneita rakennuksia päin ja 2004 Espanjassa räjäytteli pommeja junissa ja asemilla. Näissäkin tapauksissa pidettiin suuria tuuletus ja hurrauskekkereitä ympäri lähi-itää. Ne hurraushetketkin olivat varmasti huumoria.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Vaikea nähdä tuollaista huumorina. Jotenkin jäi enempi joukkotappeluhengen kuva sitä kannattavista kommenteista. Varmaan kun t-faija saanut virtuaalipaskaa niskaan niin kiva laittaa sitten jotain uhkailua takaisin.
Kyse on kuitenkin vain muutamasta tyypistä, joiden takia on typerää leimata koko 30 henkinen porukka samanlaisiksi!
 
Ylös