Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Vuonna 2001 muutama kaheli lensi USAssa koneita rakennuksia päin ja 2004 Espanjassa räjäytteli pommeja junissa ja asemilla. Näissäkin tapauksissa pidettiin suuria tuuletus ja hurrauskekkereitä ympäri lähi-itää. Ne hurraushetketkin olivat varmasti huumoria.
Mutta tuohan on pikkasen eri asia...
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Vuonna 2001 muutama kaheli lensi USAssa koneita rakennuksia päin ja 2004 Espanjassa räjäytteli pommeja junissa ja asemilla. Näissäkin tapauksissa pidettiin suuria tuuletus ja hurrauskekkereitä ympäri lähi-itää. Ne hurraushetketkin olivat varmasti huumoria.
Jahas, nyt meitä verrataan uskontoon jo :D

Jos 1 sanoo väärin ja saa bannin, ja 2-3 (samaa porukkaa) hurraa asialle niin miten siihen on vedetty karting mukaan?
Tai meidät kaikki muut?
Osa meistä on jopa irtisanoutunut koko hommasta vaikkei olla sitä missään vaiheessa edes kannatettu, silti ihan kaikki sarjan porukat on samanlaisia väkivallan kannattajia?

Sanon tän kerran vielä: Paikalla olleet asianosaiset ripitettiin yöllä irkissä. Ja loput ripitetään livenä.
Sarjassa ei väkivaltaa kannateta, eikä ole kannatettu. Piste.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Sillä ei muuten oikeasti ole forumille yhtään mitään väliä, kuinka hauskaa jollain porukalla on jossain keskenään, tahi kuinka vekkuleita jotkut hahmot ovat livenä.
Ainoastaan sillä on väliä forumin kannalta, miten täällä forumilla riekutaan.

Siks on vähän huono vedota siihen että "oikeesti se on hei ihan hyvä jätkä."

Näin mä tän näkisin. Niinku.
Näinhän se on, ja pitää olla.
Silti kun oppii ensin tuntemaan ihmisen livenä, ja sitten forumilla, on mielikuva pikkusen erilainen kuin niillä jotka tietää vain forumilla.
En sano tuota kenenkään puolustukseksi, vain siksi miten mielikuvat muodostuu tuommosen harrastuksen takia.

Ja usko pois, "oikeesti hyvä jätkä" viestejä tuskin tulee tänään kenellekään asianosaiselle, päinvastoin.

Mutta silti en pidä siitä että koko porukka vedetään samaan hirteen vain muutaman tollon tähden.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Kyse on kuitenkin vain muutamasta tyypistä, joiden takia on typerää leimata koko 30 henkinen porukka samanlaisiksi!
Jos kaupungilla liikkuu 30 hengen porukka, jotka pukeutuvat samalla tavalla ja näistä reilu 10 %'a pieksee satunnaisia vastaantulijoita, niin suurin osa ihmisistä katselee hieman kieroon niitä muitakin.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Jos kaupungilla liikkuu 30 hengen porukka, jotka pukeutuvat samalla tavalla ja näistä reilu 10 %'a pieksee satunnaisia vastaantulijoita, niin suurin osa ihmisistä katselee hieman kieroon niitä muitakin.
Hyvää yleistämistä taas. Ei ole millään tavalla verrattavissa liikkumiseen kaupungilla ryhmässä.
Ja edelleenkin, KUKAAN ei ole noiden kyseisten ihmisten lisäksi tukenut sitä toimintaa.

Ei sillä että tapaus mitenkään itseäni erityisemmin kiinnostaisi tai koskisi, mutta tuli vaan mieleen että porukka vois irtisanoutua tuollaisesta antamalla vaikkapa ajokieltoa.
Tässä porukassa ei automaattisesti bannata ketään.
Mutta tuo on yksi vaihtoehto varmasti tänään kun hallitus kokoontuu ennen Myllypuroa.
(toisin kuin foralla, monet asiat päätetään nokatusten sarjassa väärinkäsitysten välttämiseksi)
 
Viimeksi muokattu:

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Puukkokommentista ja sen lausujasta vois tehdä aika murheellisen pika-analyysin, mut enpä taida viitsiä.

Eheydy, hyvä lapsi. Matka on pitkä.
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Tuli tossa mieleen, että esim. kouluammuskelujen jälkimainingeissa tommoset viestit olisi voitu ottaa varsin vakavasti. Nyt selvittiin bannilla.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Ainoastaan sillä on väliä forumin kannalta, miten täällä forumilla riekutaan.

Siks on vähän huono vedota siihen että "oikeesti se on hei ihan hyvä jätkä."
Just näin. Esmes mua voi moni pitää isona mulkkuna, mutta ne jotka on oikeesti nähneet tietää että mulla on vaan iso mulkku.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Just näin. Esmes mua voi moni pitää isona mulkkuna, mutta ne jotka on oikeesti nähneet tietää että mulla on vaan iso mulkku.
Tuo on ihan totta, mutta pidin hieman erikoisena käytöksenä kun sitä aletaan esittelemään.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Täällä puhuttiin jostain paheksunnasta kehitysvammaisuudesta. Missähän sellainen tojckki olisi? Kiinnostaa lukea asia läpi. Olen huonokuuloinen mutta minua kiinnostaa muutenkin kaikki vajaakuntoisten asiat kuten omaanikin.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Ei täällä ole ole paheksuttu kehitysvammaisia, joidenkin forumilaisten käytöstä kylläkin.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Täällä puhuttiin jostain paheksunnasta kehitysvammaisuudesta. Missähän sellainen tojckki olisi? Kiinnostaa lukea asia läpi. Olen huonokuuloinen mutta minua kiinnostaa muutenkin kaikki vajaakuntoisten asiat kuten omaanikin.
Tässä threadissä se oli, jollain aiemmalla sivulla.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Rooleja ja rooleja

Olen aiemmin toisaalla kehunut 'karting-keijoja' hyvästä ja aktiivisesta harrastuksestaan. Joukolla on keskenään tunnetusti hauskaa, kisailu on kovaa ja ryhmähenki on kaiketi hyvä. Tiedän mukana olevien nauttivan siitä tosi paljon. MUTTA.

Täällä forumilla muodostamme käsityksen toisistamme tänne kirjoitettujen juttujen perusteella. Vaikka joku olisi kaveripiirissä kuinka hauska, älykäs, fiksu, nopea tai mitä muuta tahansa, se ei välttämättä välity forumille ilmestyvissä jutuissa. Viime aikoina on näitä viestintäongelmia ollut enemmän kuin aikoihin.

Ette te saa minustakaan (täysin) oikeaa kuvaa tänne kirjoittamieni juttujen perusteella. Tänne pyrin kirjoittamaan vain sellaista, jonka voisin sanoa kyseisille ihmisille myös kasvoista kasvoihin häpeämättä sanomisiani jälkikäteen. Pitkän yhteisen forumistiuran kanssani eläneet tuntevat minut ehkä jo paremmin, mutta vain paremmin - ei kokonaan. Forumin ulkopuolisessa elämässä (jota sitäkin on, uskokaa tai älkää) olen 'hieman' erilainen. 'Oikeassa elämässä' on käytössä muitakin viestinnän välineitä ja tapoja kuin pelkkä kirjoitettu teksti ja hymiöt. Arvauttelujen varaan jää se, minkälainen olenkaan.

Eipä tässä muuta.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Ei varmasti ole yllättävää.. Vahvasti huumoripainoitteistahan tuo taitaa olla, mutta niin siinä käy kun toisten huumorintajut eivät kohtaa.. tulee konflikteja.. Kuitenkin tässä knokkarin kommentissa on ihan pointtinsa. Jos ei jonkun hahmon mielipiteet tai huumori miellytä, niin miksei vaan lykkää tyyppiä ignoreen? Miksi pitää jatkuvasti alkaa piikittelemään ja vittuilemaan?
Totta tuo, ignore on hyvä vaihtoehto. Itsellä se ei ainakaan viran puolesta ole oikein toimiva ratkaisu ja olen jopa miettinyt virasta luopumista juuri tämän vuoksi.
TOSIN jos omat kirjoitukseni ärsyttäisivät forumin väkeä yhtä raskaasti, toivoisin ennemminkin saavani palautetta (vaikkas sitten vittuilun muodossa) kuin joutuvani jokaisen ignoreen, koska nettiforumille on vähän tylsä kirjoitella jos ei ikinä saa viesteihin vastausta.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Maistuuko suussa vielä meriheinän jodiaromi? Jos nyt oli saarelaista.
Ei vielä.

Skottilaisen jälkimaussa selvää kissankusta, mutta muuten ei mirristä hajua kuin savusillin verta. Taivaspaikasta vetoa, että Mehe tekee parhaimmillaan parannuksen parilla parantavilla tai parilla antavalla.
 
Ylös