Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Pobeda

Well-known member
Liittynyt
18.4.2008
Viestit
936
Siinä on kasvatusmetodit varsin vinksallaan. Anteeksi ei anneta ikinä ja vittuilu nuoremmille on hyväksyttävää.
Kts. argumentoinnin virheet. Tästä kirjoitin jo eilen Dompparille joka valitti asiasta parikin kertaa. En tiennyt että vain vanhemmilleen saa vittuilla, sitä täällä nyt kuitenkin tehdään. Menee nyt aika mielenkiintoiseksi.

Ja muuta rangaistusta ei pahemmin foorumilla voi antaa kuin kirjoitusoikeuden rajoituksen.
Kyllä voi, ja on annettukin.

Lisäksi kaikkien KKWCS:läisten leimaaminen parin tyypin sähläämisten takia on myöskin naurettavaa. Ihan sama kun leimaisi kaikki saksalaiset natseiksi.
Naurettavaa on se, että joku väittää niin tapahtuneen, kts argumentoinnin virheet. Naurettava on ajatuskin että joku sellaista yrittäisi. Kirjoitin asiasta jo, mutta lukeminen on kovin valikoivaa. Paskan jauhaminen vaan jatkuu

Ja kaikki näyttää lähteneen Timanfayan arvostelemisesta liikkeelle. En ole useinkaan samaa mieltä ko. hahmon kanssa mutta arvostelussa ylitettiin hyvän maun rajat. Tf:llekin hyvän maun rajojen ylitys on arkipäivää kovin usein joten ehkä aktiivinen "jäähyttely" olisi näin paikallaan tarpeen vaatiessa. Haukkuminen ja nimittely ei ole oikein ja se osaltaan edesauttoi tilanteen kärjistymistä.

Mutta kuten sanottua: jo langetetut enemmän tai vähemmän pitkät jäähyt olivat kyllä paikallaan.
Lopussa hurskastelu, mutta kuitenkin vastuuta jaetaan. Ilmeisesti kyse oli Tf:n arvostelusta, en vaan tiennyt että hänellä on immuniteetti. Varmasti myös kritiikki kkwcs:n suuntaan sai porukan näkemään punaista. Aiheeseen oli aiheellista puuttua, mutta ei näköjään olisi saanut.

Ihan selkeästi irtisanoudun kuitenkin siitä, että sarjaan osallistujat olisivat kaikki väkivaltaisia tai väkivaltaan kannustavia. Pikemminkin päinvastoin eli sarjassa on tyyppejä, jotka ovat mukavia sekä radalla/radan varressa että foorumilla. Tämän osalta ainakin Popeda ja jps voisivat vähän miettiä omaa suhtautumistaan. (elleivät ole jo niin tehneet...)
Ai jaa, yleensä luet postaukset aika tarkasti ja ymmärrätkin ne

Sen verran voinen tässä kohtaa kertoa sarjan puolesta että nyt bannatut poislukien kaikki muut sarjan aktiivit ovat tuominneet nuo toimet. ...

Toivon mukaan oli riittävän selkeästi sanottu KKWCS-väen puolesta.
Nihkeetä on ollut ja viimeaikaistenkin viestienkin valossa viimeinen lause jää hurkasteluksi.

No olipa hyvä vitsi. :D:D
Ei muuten ollut.

Ihan aiheesta tuli varoitus ainakin tähän osoitteeseen.
Ei oo mitään vastaanväittämistä mulla siitä.
Menee kyllä kuivaksi foorumi jos sun bensanheitot jää pois. Mutta linja on vedetty ja kkwcs:stä puhukaamme jatkossa vain kunnioittavasti.

Siksi kkwcs:n maine f1-forumin sisällä on monelle hyvin tärkeä, koska ensisijaisesti me olemme kaikki nimenomaan f1-forumilaisia.
Ei näytä olevan, kts. omat kirjoituksesi aikaisemmin ja FO110K -vastaukseni.

Ok,en tiennyt tätä.Aika tyhmä saa olla jos pitää kaikkia teitä samanlaisina kuin noita neljää peeloa,jotka sai bannin.
Sellaisia me nyt vaan ollaan, näin meille kerrotaan.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Telkkarikin alkanu vittuilemaan :mad: Ois kai tuo jo aika siirtyä pois noista putkitelkkareista. Etenkin kun toi alkaa olla rikki. Kattos jonku waretetun leffan, kele.
Mulla olis yksi ylimääräinen Nokia -merkkinen putkitelkkari (muistakseni 29"), joka toimii. Kiinnostaisko? Ei tarttis miettiä sisustusta täysin uusiksi, kun ostaa samanlaisen rohjakkeen tilalle :wink:
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Mulla olis yksi ylimääräinen Nokia -merkkinen putkitelkkari (muistakseni 29"), joka toimii. Kiinnostaisko? Ei tarttis miettiä sisustusta täysin uusiksi, kun ostaa samanlaisen rohjakkeen tilalle :wink:
Eipä tuo oikein kiinnosta. Emmä enää putkijuttua ota. Saatikka näillä etäisyyksillä noiden kuskailu on aika turhaa, kun rahallinen arvo lienee korkeintaan kympeissä.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Ihan ymmärrettävää, nämä jäähyllä olevat nimenomaan härdelin ollesssa päällä korostivat KKWCS''läisyttään. Lisäksi koko jupina alunperin alkoi kommenteista, jotka viestittivät tämän porukun olevan forumistien eliittijoukkoa, joita muiden forumistien on syytä mennä ihastelemaan.
Ja tämän takia heitä läksytettiinkin aiheesta.
Kenenkään mielestä ei ole oikein leimauttaa koko porukkaa samassa kun tekee itsestään naurunalaisen.

Itse en ehkä riittävän nopeasti sanonut että tuomitsen moisen asian, mutta kun en tietänyt autom. olleeni sen tukija niin eipähän tullut mieleen.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Naurettavaa on se, että joku väittää niin tapahtuneen, kts argumentoinnin virheet. Naurettava on ajatuskin että joku sellaista yrittäisi.


Nihkeetä on ollut ja viimeaikaistenkin viestienkin valossa viimeinen lause jää hurkasteluksi.
Eikös nämä nyt mene vähän ristiin?

Mutkin on leimattu heti alusta jos jonkinlaiseksi tukijaksi bannatuille, vaikka lienen ainoa joka otti
henkilökohtaisesti asiaan kriittisesti kantaa ko. henkilöille muualla kuin forumilla kirjoittamalla.

Silti kun yritän tuoda koko väen viestiä läpi, on viestit hurskastelua. Kiitos vain luottamuksesta.
:thumbdown
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Tuli tuossa kyllä mieleen, että JA:ta voitas alkaa käyttämään forumin kuriiripalveluna, kun se joka tapauksessa sahaa ees taas sillä skodallansa.
Ni ja jos sille maksas vähän km-rahaa! Hähhähää!!! PIMEENÄ!!!!
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ei näytä olevan, kts. omat kirjoituksesi aikaisemmin ja FO110K -vastaukseni.
Jos olet ymmärtänyt kirjoituksiani väärin, niin minkäs sille voi.

Tai jos olen aiemmin itse kirjoittanut harhaanjohtavasti tai huonolla ilmaisulla, niin myöhemmin olen kyllä varmasti tuonut ilmi sen mitä tarkoitan. Mutta ilmeisesti sillä ei ole väliä?

Esim. ihan ensimmäisissä kommenteissani mulla ei ollut kovin vahvaa kokonaiskuvaa koko härdellistä. Tulin topiciin kirjoittamaan ihan toisesta aiheesta ja mut vedettiin tähän väkisin mukaan. Ei ollut sallittua kirjoitella veikkauksen paskoista sivuista!
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Niin muuten, sain ne parketit luuttuttua. Jos huomenna kantais paskamatot helvettiin ja heittäis muutenkin vaatekomerosta 50% mäkeen.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Aika tyhmä saa olla jos pitää kaikkia teitä samanlaisina kuin noita neljää peeloa,jotka sai bannin.
Itse toivon vain että homma bannien jälkeen etenee paremmin forumin jäseninä. Noissa mainitsemissasi on minulle mieluisaa/mielenkiintoista keskustelukaveriakin, etunenässä kilpa-ajamiseen liittyen. Itselleni tärkeä harrastus se vaan...
 

Pobeda

Well-known member
Liittynyt
18.4.2008
Viestit
936
Naurettavaa on se, että joku väittää niin tapahtuneen, kts argumentoinnin virheet. Naurettava on ajatuskin että joku sellaista yrittäisi.

Nihkeetä on ollut ja viimeaikaistenkin viestienkin valossa viimeinen lause jää hurkasteluksi.
Eikös nämä nyt mene vähän ristiin?
Minusta se ei mene ristiin vaan juuri päinvastoin. Osoitat kuitenkin vain halusi etsiä arvostelijasta virheitä ja riidellä, sekä mun väitteeni oikeaksi.

Mutkin on leimattu heti alusta jos jonkinlaiseksi tukijaksi bannatuille, vaikka lienen ainoa joka otti
henkilökohtaisesti asiaan kriittisesti kantaa ko. henkilöille muualla kuin forumilla kirjoittamalla.

Silti kun yritän tuoda koko väen viestiä läpi, on viestit hurskastelua. Kiitos vain luottamuksesta.
:thumbdown
Sun ensimmäinen asiaan liittynyt viestisi oli asiaton puolustelu, löit itse leiman. Et myöskään puhu koko väen puolesta, ehdottomasti asiallisimpia olet kyllä tähän asti ollut. Kaksi erittäin asiallistakin porukasta muistan bonganneeni.


Hienolla asenteella näyttää Jakueskin jatkavan, joten se teidän uskottavuudesta.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Itse tässä jokin aika sitten koin Veikkauksen sivut sekaviksi kun jotain etsiskelin.
 
Ylös