Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
*kuvittelee*Olin pukkina äskettäin. Siis joulupukkina. Tähän ei nyt liittynyt mitään semmoista mitä TE NILKIT heti kuvittelette pienissä sairaissa mielissänne.
*Kuvittelee pukin tuuppaamassa pitkiin kalsareihin ja repaleisiin farkkuihin pukeutunutta Sinäputkea sinäputkeen ja kuiskuttamassa viimehetkillä korvaan "oot mun Kurt Cobain"**kuvittelee*
Oli jo tulla housupyykkiä. Pelastin tilanteen viime hetkellä.*Kuvittelee pukin tuuppaamassa pitkiin kalsareihin ja repaleisiin farkkuihin pukeutunutta Sinäputkea sinäputkeen ja kuiskuttamassa viimehetkillä korvaan "oot mun Kurt Cobain"*
ITG:n luonakin on jo pukki käynyt ja kaksi pehmeää pakettia tuli?Pukki kävi äskettäin.
Minä en viitsi edes sanoa mitä sain.ITG:n luonakin on jo pukki käynyt ja kaksi pehmeää pakettia tuli?
Minä en viitsi edes sanoa mitä sain.
*lähtee Kurskin luo rasvailemaan saranoita*
Tuo kuva sitten sopii joka tilanteeseen.kuva liukuvoidepänikästä
Eipä tuo ois haitannu hirveemmin vaikka oisin kyseistä voidetta saanutkin, sillä ei nuista saaduista lahjoista niin kehumista.
Just sellaisia jaksoja jotka on tullut jo nähtyä. :thumbfh:Katson MTV:ltä South Park -maratonia. Silläkin uhalla, että sieluni joutuu kadotukseen, se voittaa joulukirkon.
Jotkut harrastaa, jotkut ei
Jos nyt ensin mentäisiin edes nukkumaan ennen kuin huomenia toivotellaan.HUOMENTA!
Olin eka olin eka olin eka lälläsläää LOL LMAO XDEE jne...
Ehdin tuossa useamma tunnin nukkua sohvalla :wink:Jos nyt ensin mentäisiin edes nukkumaan ennen kuin huomenia toivotellaan.
Itse en taida mennä nukkumaan, sillä ei vieläkään nukuta.Jos nyt ensin mentäisiin edes nukkumaan ennen kuin huomenia toivotellaan.